• ‘The drama continuous’
    Het is jaar 4 van de Apocalyps. Levens zoals men dat kende, bestaat niet meer. De dagindeling bestaat uit het zoeken naar voedsel, het vinden van een schuilplaats en het overleven van de ronddwalende wezens die ooit je gelijke waren.
    Dit moet allemaal gebeuren voor de nacht invalt. Eenmaal de zon achter de huizen is gezakt en het schemer het licht wegneemt wordt het gevaarlijk.
    Het leven in een zombie Apocalyps is niet gemakkelijk. Je bent nóóit veilig. Probeer dan maar eens een goede nacht slaap te pakken.

    Een groep overlevenden had het zichzelf gemakkelijk gemaakt. Ze hadden een onderkomen, een gemeenschap. Dit werd echter verwoest door een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Nu? Nu zijn ze zoekende. Op zoek naar een nieuw onderkomen.
    Gaandeweg hebben ze mensen verloren, maar ook verkregen.
    De groep is hecht, wat betekent dat ze niet snel mensen toelaten. Dus wat gebeurt er wanneer ze tegen andere mensen aanlopen?

    De groep bevindt zich in een dorp, dit dorp heeft welgeteld drie winkels – welke ze nog moeten onderzoeken – een pakhuis en een fabriek. De omliggende woningen bieden daarbij een kans om overlevingsmiddelen te vinden.
    De temperatuur is redelijk. Veel zon, rond de 25 graden en een briesje.
    De groep is opgedeeld in twee teams: team 1 zoekt naar overlevingsmiddelen, team 2 heeft de schone taak de omgeving te verkennen en uit te zoeken of er een mogelijkheid bestaat voor een nieuw onderkomen.


    ‘’It's all about survival now.’’

    Da rules
    -Gelieve geen faceclaims uit The walking dead! Dit om verwarring te voorkomen en om het origineel te houden, maar mocht je echt een goede reden hebben om wel een te voeren, overtuig me!
    - Geen oneliners. Posts van minimaal 300 woorden zijn makkelijk te behalen! Als je er niet uit komt dan wil ik je altijd helpen.
    - Geen Mary Sue’s en Gary Stu’s, niemand is perfect dus ook jouw personage niet
    - 16+, schelden, vloeken, slaan, het mag allemaal, maar er zijn grenzen. Houd het realistisch!
    - Houd rekening met elkaar tijdens het posten en ga er geen sneltrein vaart inzetten. Wacht daarom minimaal twee posten voor je zelf weer een post plaatst.
    - Aparte topics worden aangemaakt voor overleggen, doe dit dus niet in het rollen/speeltopic.
    - Een nieuw topic wordt alleen aangemaakt door Shachath, tenzij anders wordt aangegeven.
    - Naamsveranderingen graag doorgeven in het topic.
    - Bij het niet houden aan één van deze regels wordt je na een tweede waarschuwing direct uit het RPG gezet.
    - mannen en vrouwen gelijk houden
    -Als je personage gebeten wordt door een zombie, overleeft hij dit niet

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Relaties*:
    Geschiedenis:
    Wapens:
    Team(1 of 2):
    Extra’s:


    Rollen:
    Originele groep
    Vrouwen: [5/6]
    - Cassia "Cas" Zoé Chavez. - Wrestler [1,1]
    -Dalia May Forrester - Stygian[1,3]
    -Diana Artemis Mikashia - Escobar [1,7]
    -Jessica Crimson - Nebthet [1,3]
    -Juniper Al'kapur - Yonggook[1,7]

    Mannen: [4/6]

    -Zevon Brad Lincoln - Stygian [1,1]
    - Nathaniel Robin Leaf. - Blurryface [1,2]
    -Buddy Marsh -Larkin [1,4]
    -Dakota Lennox - Casby[1,8]

    Rondzwervende nieuwe groep(deze zijn nog niet bij de originele groep, maar spoedig wel)
    Vrouwen[1/2]
    - Rosie-Jane Francis - Vluuv [1,9]
    -Jessa Taylor Wilkinson - Complexes[1.10]

    Mannen
    -Lane Rocco Lincoln - Wrestler [1,1]
    - Storm Roselix – Jorah [1,7]
    -Raymond Sebastian Clement - Archer[1,10]


    Teams:
    Team 1
    Lane Rocco Lincoln.
    Buddy Marsh
    Zev Brad Lincoln(ook bij team 2)
    Leaf(ook bij team 2)
    Juniper Al'Kapur

    Team 2
    Cassia "Cas" Zoé Chavez.
    Jessica Crimson.
    Dalia May Forrester
    Dallas York Morales
    Ivana Nadezhda Danchev


    Verblijfplaats:
    De groep verblijft tijdelijk in een oud fabrieksgebouw net buiten het dorp waar ze zich bevinden. Het pand is zo opgedeeld dat er ook kantoorkamers aanwezig zijn, welke uitstekend zijn om om te toveren tot slaapkamers.



    Topics:
    Praattopic 01
    Speeltopic 01

    [ bericht aangepast op 30 juni 2015 - 17:24 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    I spy with my little eye: twee keer Kit als FC.


    Colonel schreef:
    (...)

    Begrijpelijk — but I was first and I ain't gonna change it (gayhandjedieiknietkan).
    Heb even een FC geplaatst op Daniel Bederov aangezien ik zo ga slapen en ik geen tijd heb om nu al een rol te maken.


    You have have that right ma'am *-*


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Colonel schreef:
    I spy with my little eye: twee keer Kit als FC.


    Ik zag het ook net

    He too hot, there need to be two of them


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Shachath schreef:
    (...)

    Ik zag het ook net

    He too hot, there need to be two of them


    Oh shit, nu zie ik het ook. We kunnen nu twee kanten op... iemand verander hem - dat doe ik dan wel, aangezien het jouw RPG is, en ik gewoon beleefd ben soms ;D - of broers die elkaar verloren zijn geraakt (aangezien mijn Kit in de nieuwe groep zit)? c: Zeg jij het maar.


    I'm your little ray of pitch black.






    Naam: Nathaniel Robin Leaf.
    [Roepnaam: Leaf]

    Leeftijd: 31

    Uiterlijk:
    FC: Joaquin Phoenix

    Leaf is niet bepaald de prins op het witte paard, dat weet hij zelf ook wel. Met zijn 1,73 is hij iets kleiner dan gemiddeld en hij voor de apocalypse had hij ondanks zijn werk als brandweerman nooit een wasbordje of iets dergelijks. Zijn kracht kwam meer uit uithoudingsvermogen, het feit dat hij snel ter been was en sterke armen had. Nu heeft hij ondanks de barre omstandigheden een gewone bouw. Hij is niet mager, maar hij heeft ook geen opvallende spiermassa: verschrikkelijk gemiddeld dus.
          Zijn groene ogen vallen al snel op. Hij heeft een intense blik en door de donkere cirkels om zijn ogen komt hij al snel vermoeid of dreigend over. Hij heeft ook een vrij bleke huidskleur, waardoor dit effect zeer versterkt wordt. Hij heeft van zichzelf automatisch een serieuze expressie op zijn gezicht, ook als hij zich goed voelt. In het verleden zorgde dat er vaak voor dat anderen op afstand bleven. Dit vond hij zelf eigenlijk nooit heel erg.
          Hij houdt zijn donkerbruine haar altijd kortgeknipt en hij doet er voor de rest weinig aan waardoor het altijd door de war zit. Zijn gezicht houdt hij zoveel mogelijk vrij van baardgroei, maar als het echt niet kan, vindt hij het ook niet verschrikkelijk om met een stoppelbaardje rond te lopen.
          Littekens horen bij het leven en al helemaal als het leven veel risico’s kent. Leaf heeft meerdere oude brandwonden op zijn benen en armen, maar deze zijn allang genezen. Hij vindt de littekens die ze hebben achterlaten niets om zich voor te schamen. Hij is zelfs trots dat hij ze heeft, want het herinnert hem eraan dat hij levens heeft gered en dat de verwondingen het absoluut waard waren. Vanaf het moment dat de apocalypse is begonnen, heeft hij er enkele littekens bijgekregen van wat ongelukjes met messen, maar voor de rest is hij tamelijk ongedeerd gebleven. Ten slotte heeft hij ook een litteken op zijn bovenlip dat keer op keer wordt aangezien voor een hazenlip, maar zover hij weet is hij met het opvallende littekentje geboren.
          Leaf heeft geen oorbellen of piercings. Wel heeft hij het logo van zijn oude brandweerkazerne op zijn rechterenkel getatoeëerd.

    Innerlijk:
          Leaf is een vrije ziel. Hij doet dingen op zijn manier en het kan hem niets schelen wat anderen daarvan vinden. Wanneer iemand hem iets oplegt waar hij het niet mee eens is, is het bijna onmogelijk om hem de taak te laten uitvoeren. Als hij dit uiteindelijk toch doet, dan wel op zijn manier. Dit betekent niet dat hij het verdomt om bevelen op te volgen, maar hij moet het er wel mee eens zijn. Hij heeft tijdens zijn werkt geleerd hoe belangrijk het is om een goed plan te hebben voor je aan iets begint en deze ervaring gebruikt hij nu ook. Als anderen dan zijn advies negeren, kan hij hier razend om worden. Niet omdat hij dan beledigd is, maar omdat het levens kan kosten.
          Ondanks het feit dat hij dus erg koppig en standvastig is, is Leaf erg welwillend en hij heeft respect voor de meningen en personal boundaries van anderen. Hij zal altijd zijn beloftes nakomen als hij weet dat de andere persoon eerlijk is. Tegen oneerlijke mensen heeft hij geen moeite met liegen en bedriegen. Als je anderen met opzet in de weg zit, verdien je het om op je bek te gaan.
          Ook is Leaf vrij neutraal als het gaat om leiden of volgen. Het hangt meestal af van de anderen. Als iemand een goed idee heeft, vindt hij het absoluut geen probleem om te volgen, maar als hij het niet eens is met het plan, kan hij er flink chagrijnig van worden als er niet naar hem wordt geluisterd.
          Deze man is redelijk uitgesproken en hij denkt graag mee als er een probleem is. Hij kan goed met anderen opschieten, maar alleen als hij hen mag. Als dit niet het geval is, kan hij moeilijk een masker opzetten en doen alsof er niets aan de hand is. Leaf kan af en toe ook een behoorlijke droogkloot zijn. Als hij zich aan iets ergert, staat zijn toon standaard op sarcastisch. Zijn hese stem krijgt dan een scherp, verveeld randje. Hij kan zich op dat moment ook geen andere houding geven en daar heeft hij ook geen zin in. Dit alles heeft ook voor de apocalypse al vaak voor conflicten gezorgd.
          Leaf heeft een mild karakter. Hij is over het algemeen vrij rustig en bedachtzaam. Hij is vaker vrolijk dan neerslachtig, maar alles met mate. Hij is ook niet bepaald agressief, maar hij houdt wel van uitdagen als iemand hem onderschat en ook al duurt het vrij lang om hem op de kast te jagen, als je hem eenmaal kwaad hebt gemaakt, is het moeilijk om hem weer rustig te krijgen. Dit staat in contrast met zijn gevoel voor medeleven en mededogen voor anderen. Het komt erop neer dat hij zijn vrienden wilt beschermen, kosten wat het kost. Mensen die anderen onderdrukken, hebben voor hem weinig waarde en hij kan zichzelf ook absoluut niet in hen verplaatsen.

    Relaties:

    Geschiedenis:
          Nathaniel Robin Leaf werd geboren in St. Louis en hier is hij ook opgegroeid. Door zijn alleenstaande moeder werd hij als enigst kind opgevoed in een klein, maar gezellig huisje buiten het centrum en hier is lang gelukkig geweest. Op school deed hij het redelijk, maar hij was veel liever hele dagen buiten aan het spelen. Voor hem was het ook vrij snel duidelijk wat hij later wilde worden: brandweerman. Hij heeft hier ook snel werk van gemaakt en tot op de dag van vandaag heeft hij nooit spijt gehad van zijn keuzes.
          Op zijn werk werd hij meestal bij zijn achternaam genoemd en ook al vond hij dit eerst vreemd, nu is het heel gewoon voor hem. Hierdoor heeft hij besloten om zijn andere namen achter zich te laten en verder te gaan als 'Leaf'. Hij zou nooit toegeven dat het een sentimentele zaak is, maar voor hem is het zeker een herinnering van het verleden.
          Toen het virus uitbrak, is hij eerst lang in de stad gebleven. De aarde verging niet binnen een dag en zijn werk ging gewoon door. Hij hielp eerst dagen achter elkaar mee met het redden van mensen die vastzaten in brandende of ingestorte gebouwen, en het opvangen van mensen en kinderen die hun families waren kwijt geraakt. Deze gebeurtenissen hebben hem diep geraakt en nog steeds wordt hij af en toe wakker na een nachtmerrie waarin hij alles opnieuw beleeft.
          Uiteindelijk werd de situatie te ernstig en daardoor moest Leaf de stad ontvluchten. Ook hier heeft hij nog steeds een rotgevoel over. Hij weet dat de boel was opgegeven, maar hij vindt het nog steeds erg dat hij niet meer had kunnen doen en dat hij zich uiteindelijk weg heeft laten jagen.

    Wapens:
          Leaf is het voor zijn werk altijd gewend geweest om een bijl te dragen en deze gebruikt hij nu standaard als wapen. Hij is nog steeds in het bezit van zijn eigen bijl en dit voorwerp is inmiddels erg belangrijk voor hem geworden. Het is het laatste stukje van zijn leven voor de apocalypse wat hij nog bezit. Met vuurwapens kan hij redelijk omgaan, maar deze gebruikt hij nauwelijks, omdat het geluid aandacht trekt. Voor de zekerheid heeft hij ook nog een mes in zijn riem zitten en deze gebruikt hij redelijk vaak voor veel verschillende dingen.

    Team (1 of 2):

    Extra's:
          Leaf heeft aseksuele neigingen. Hij is bi-romantisch en hij heeft fijne relaties gehad met vrouwen zowel als mannen. Hij genoot dan wel van het samenzijn, maar aan seks hechtte hij niet veel waarde. Hij vond het een interessante manier om zijn partner te leren kennen en hij vond het fijn hem of haar goed te laten voelen, maar voor hem hoefde het allemaal niet zo. Soms vroeg hij zich dan af of hij 'stuk' was, maar wegens zijn drukke carrière heeft hij nooit veel tijd en zin gehad om zich druk erover te maken.
          Nu ziet hij seks als iets wat eventueel fijn kan zijn als het koud is ’s nachts, of als hij niet in slaap kan komen. Toch vindt hij het dan fijner om alleen het bed te delen en in iemands armen te liggen, want dat is al genoeg voor hem.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2015 - 21:47 ]


    Caution first, always.

    Joaquin Phoenix, verbaasd me niets Newt. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    En ik twijfel weer is over mijn FC :'D
    1, 2 of 3.


    El Diablo.

    Rollins schreef:
    (...)

    Oh shit, nu zie ik het ook. We kunnen nu twee kanten op... iemand verander hem - dat doe ik dan wel, aangezien het jouw RPG is, en ik gewoon beleefd ben soms ;D - of broers die elkaar verloren zijn geraakt (aangezien mijn Kit in de nieuwe groep zit)? c: Zeg jij het maar.


    Ik wilde de fc al veranderen in Richard Madden ;D
    Maar dan kunnen ze alsnog bro's zijn!
    Alleen hebben ze elkaar dan nog niet gevonden


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Rollins schreef:
    Joaquin Phoenix, verbaasd me niets Newt. ;D

    Ik ben totaal niet voorspelbaar. :')


    Caution first, always.

    Zamperini schreef:
    En ik twijfel weer is over mijn FC :'D
    1, 2 of 3.


    Lexa, Lexa, Lexa!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.




    CORA MEAVE STALLONE

    Naam
          Cora Meave Stallone

    Leeftijd
    • 26, 4 oktober

    Uiterlijk
          Cora is aan haar uiterlijk op te vatten duidelijk geen Amerikaanse, waar ze eigenlijk trots op is. Natuurlijk zijn haar aziatische kijkers iets wat gelijk opvalt — tussen anderen. Overal zijn mensen verschillende nationaliteiten verspreid, zo ook Cora. Haar kijkers hebben een donkerbruine kleur, doortrokken van een zwarte rand en zwarte pupillen. Ze heeft donkere ogen, omrand van korte, donkere wimpers die ze meestal aanzet met mascara — en een lakje eyeliner. Haar donkere wenkbrauwen tonen zich goed bij de haast zwarte ogen, en de lichte teint op haar huid.
          Haar huidskleur komt op de stand van het weer neer — omdat Cora's huid in de zon licht wil verkleuren, maar enkel licht wat een beetje kleur geeft in haar witte gezichtje. Cora heeft een fijn gezicht met een aantal details; haar ogen, haar wenkbrauwen, de lippen en de moedervlek. Cora heeft redelijke volle, blanke lippen en vlak daarboven bevind zich een moedervlek — door sommigen ook wel schoonheidsvlek genoemd. Daarnaast heeft ze een gezond, stralend wit gebit en erg licht naar voren tredende jukbeenderen. Het komt bij haar eerder naar voren als ze haar lippen tuit, die overigens vaak een felle kleur met zich meedragen.
          Daarnaast heeft Cora lokken die geprent blijven in je hoofd, alhoewel ze het vaak omdoopt in verschillende pastelkleuren. Cora's natuurlijke haarkleur is bruin/donkerbruin, echter verft ze al sinds haar zestiende haar lokken in verschillende pastelkleuren. Kort geleden had ze nog pastelroze, daarvoor een mengsel uit lila en een turqouise — nu heeft ze wittige, grijze lokken die zich tot ongeveer haar borst krullen in de punten. Tijdens missie's draagt ze vlechten, een staart, eventueel twee 'dots.' Toch trekt Cora de losse lokken voor en toont zich vaak ook zo voor.
          Cora heeft een tenger, ietwat klein postuur. Ze heeft zeker smalle benen, een smal lichaam — alhoewel ze die platte buik heeft, en spieren die zich aanspannen tijdens nerveusiteit of concentratie. Cora heeft tengere schouders en een lengte van 1m61, niet de langste dus. Alsnog heeft ze een redelijk vrouwelijk lichaam, met een taille en ietwat bredere heupen en de boezem. Ze heeft daarnaast een aantal tatoeages laten graveren op haar teder postuur. Enkele tatoeages maken zich een weg over haar benen, en sommige heeft ze bij haar armen — of schouders. Daarnaast heeft ze een tatoeage om haar navel rond, lichtelijk over haar buik en nog eentje onder haar borst, wat enkel valt te zien in zwemgoed of lingerie.
          In haar vrije tijd, kleed Cora zich redelijk in de richting van zwart en leren jasjes. Haar gekleurde lokken treden daardoor meer naar voren, wat opzettelijke bedoeling is van Cora.

    Innerlijk

    Geschiedenis

    Relaties

    Extra

    [ bericht aangepast op 7 maart 2015 - 9:41 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Shachath schreef:
    (...)

    Ik wilde de fc al veranderen in Richard Madden ;D
    Maar dan kunnen ze alsnog bro's zijn!
    Alleen hebben ze elkaar dan nog niet gevonden


    Als jij ervoor openstaat vind ik het prima. Again, als je het liever niet hebt verander ik het gewoon eventjes hoor. c: Dat ze elkaar nog niet gevonden hebben zou ook wel een leuke hereniging worden, haha.

    Merrill schreef:
    (...)
    Ik ben totaal niet voorspelbaar. :')


    Haha, echt niet. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Rollins schreef:
    (...)

    Haha, echt niet. ;D


    Ik heb nu al keigave foto's gevonden. You may keep Kit ;D
    Ghehe, helemaal omdat ze waarschijnlijk verschillende karakters hebben. Moeten we wel even de geschiedenis uitdiepen tho


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Mijn rol komt vrijdag trouwens.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2015 - 21:56 ]


    Colonel schreef:
    Mijn rol komt vrijdag trouwens.


    Prima! ;D


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.