• ‘The drama continuous’
    Het is jaar 4 van de Apocalyps. Levens zoals men dat kende, bestaat niet meer. De dagindeling bestaat uit het zoeken naar voedsel, het vinden van een schuilplaats en het overleven van de ronddwalende wezens die ooit je gelijke waren.
    Dit moet allemaal gebeuren voor de nacht invalt. Eenmaal de zon achter de huizen is gezakt en het schemer het licht wegneemt wordt het gevaarlijk.
    Het leven in een zombie Apocalyps is niet gemakkelijk. Je bent nóóit veilig. Probeer dan maar eens een goede nacht slaap te pakken.

    Een groep overlevenden had het zichzelf gemakkelijk gemaakt. Ze hadden een onderkomen, een gemeenschap. Dit werd echter verwoest door een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Nu? Nu zijn ze zoekende. Op zoek naar een nieuw onderkomen.
    Gaandeweg hebben ze mensen verloren, maar ook verkregen.
    De groep is hecht, wat betekent dat ze niet snel mensen toelaten. Dus wat gebeurt er wanneer ze tegen andere mensen aanlopen?

    De groep bevindt zich in een dorp, dit dorp heeft welgeteld drie winkels – welke ze nog moeten onderzoeken – een pakhuis en een fabriek. De omliggende woningen bieden daarbij een kans om overlevingsmiddelen te vinden.
    De temperatuur is redelijk. Veel zon, rond de 25 graden en een briesje.
    De groep is opgedeeld in twee teams: team 1 zoekt naar overlevingsmiddelen, team 2 heeft de schone taak de omgeving te verkennen en uit te zoeken of er een mogelijkheid bestaat voor een nieuw onderkomen.


    ‘’It's all about survival now.’’

    Da rules
    -Gelieve geen faceclaims uit The walking dead! Dit om verwarring te voorkomen en om het origineel te houden, maar mocht je echt een goede reden hebben om wel een te voeren, overtuig me!
    - Geen oneliners. Posts van minimaal 300 woorden zijn makkelijk te behalen! Als je er niet uit komt dan wil ik je altijd helpen.
    - Geen Mary Sue’s en Gary Stu’s, niemand is perfect dus ook jouw personage niet
    - 16+, schelden, vloeken, slaan, het mag allemaal, maar er zijn grenzen. Houd het realistisch!
    - Houd rekening met elkaar tijdens het posten en ga er geen sneltrein vaart inzetten. Wacht daarom minimaal twee posten voor je zelf weer een post plaatst.
    - Aparte topics worden aangemaakt voor overleggen, doe dit dus niet in het rollen/speeltopic.
    - Een nieuw topic wordt alleen aangemaakt door Shachath, tenzij anders wordt aangegeven.
    - Naamsveranderingen graag doorgeven in het topic.
    - Bij het niet houden aan één van deze regels wordt je na een tweede waarschuwing direct uit het RPG gezet.
    - mannen en vrouwen gelijk houden
    -Als je personage gebeten wordt door een zombie, overleeft hij dit niet

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Relaties*:
    Geschiedenis:
    Wapens:
    Team(1 of 2):
    Extra’s:


    Rollen:
    Originele groep
    Vrouwen: [5/6]
    - Cassia "Cas" Zoé Chavez. - Wrestler [1,1]
    -Dalia May Forrester - Stygian[1,3]
    -Diana Artemis Mikashia - Escobar [1,7]
    -Jessica Crimson - Nebthet [1,3]
    -Juniper Al'kapur - Yonggook[1,7]

    Mannen: [4/6]

    -Zevon Brad Lincoln - Stygian [1,1]
    - Nathaniel Robin Leaf. - Blurryface [1,2]
    -Buddy Marsh -Larkin [1,4]
    -Dakota Lennox - Casby[1,8]

    Rondzwervende nieuwe groep(deze zijn nog niet bij de originele groep, maar spoedig wel)
    Vrouwen[1/2]
    - Rosie-Jane Francis - Vluuv [1,9]
    -Jessa Taylor Wilkinson - Complexes[1.10]

    Mannen
    -Lane Rocco Lincoln - Wrestler [1,1]
    - Storm Roselix – Jorah [1,7]
    -Raymond Sebastian Clement - Archer[1,10]


    Teams:
    Team 1
    Lane Rocco Lincoln.
    Buddy Marsh
    Zev Brad Lincoln(ook bij team 2)
    Leaf(ook bij team 2)
    Juniper Al'Kapur

    Team 2
    Cassia "Cas" Zoé Chavez.
    Jessica Crimson.
    Dalia May Forrester
    Dallas York Morales
    Ivana Nadezhda Danchev


    Verblijfplaats:
    De groep verblijft tijdelijk in een oud fabrieksgebouw net buiten het dorp waar ze zich bevinden. Het pand is zo opgedeeld dat er ook kantoorkamers aanwezig zijn, welke uitstekend zijn om om te toveren tot slaapkamers.



    Topics:
    Praattopic 01
    Speeltopic 01

    [ bericht aangepast op 30 juni 2015 - 17:24 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Rollins schreef:
    (...)

    Jaa ik wilde eens wat anders, dus dat is wel leuk, denk ik. c:
    Oelala, aan het goedmaken, haha. Maar dat is ook een enorm random ontmoeting, I like that one too. ;D Ik ben ook wel benieuwd te lezen hoe die twee dan precies tegen elkaar doen, en hoe Cassia erop zou gaan reageren. xd

    Hehe, leuk bedacht! ;3
    Yesss. ;3 Dat gaat ook echt enorm raar worden voor Jessica. Ik heb al wel wat ideetjes wat Jess zou kunnen doen bij hem, lol, en wat hij niet op prijs gaat stellen :'D Maar hoe is de precieze relatie dan tussen Cassia en Jess? Dat ze enige affectie voelt voor Cassia, vanwege dat ze als enigste enigszins begrepen word door haar, maar niet weet van haar little crush ofzo?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Hehe, leuk bedacht! ;3
    Yesss. ;3 Dat gaat ook echt enorm raar worden voor Jessica. Ik heb al wel wat ideetjes wat Jess zou kunnen doen bij hem, lol, en wat hij niet op prijs gaat stellen :'D Maar hoe is de precieze relatie dan tussen Cassia en Jess? Dat ze enige affectie voelt voor Cassia, vanwege dat ze als enigste enigszins begrepen word door haar, maar niet weet van haar little crush ofzo?


    Jaa, sounds good. Want ik zie niet in dat Cassia het uit zal spreken omdat ze weet dat ze afgewezen zal worden. Ze neemt genoegen met de relatie die ze hebben om zichzelf pijn te voorkomen. Ze neemt het Jessica totaal niet kwalijk in elk geval, ze zou zelf namelijk ook wel "plezier" willen hebben, al doet de relatie van Jess en Zev Cassia wel pijn.


    I'm your little ray of pitch black.

    Gonplei schreef:
    Iemand enige relatie met Buddy?


    Ik heb Razia als je wil? Ik moet alleen nog even een geschiedenis voor haar verzinnen.


    El Diablo.

    Zamperini schreef:
    (...)

    Ik heb Razia als je wil? Ik moet alleen nog even een geschiedenis voor haar verzinnen.


    In welke groep zat ze? (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rollins schreef:
    (...)

    Jaa, sounds good. Want ik zie niet in dat Cassia het uit zal spreken omdat ze weet dat ze afgewezen zal worden. Ze neemt genoegen met de relatie die ze hebben om zichzelf pijn te voorkomen. Ze neemt het Jessica totaal niet kwalijk in elk geval, ze zou zelf namelijk ook wel "plezier" willen hebben, al doet de relatie van Jess en Zev Cassia wel pijn.


    Zev kan er altijd nog een bij hebben, dus als ze plezier nodig heeft [:<
    Dan hoeft ze zich niet meer stom te voelen


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Gonplei schreef:
    (...)

    In welke groep zat ze? (:


    Ze zit in de nieuwe groep, is dat erg? Misschien dat ze oude vrienden ofzo zijn?


    El Diablo.

    Shachath schreef:
    (...)

    Zev kan er altijd nog een bij hebben, dus als ze plezier nodig heeft [:<
    Dan hoeft ze zich niet meer stom te voelen


    Hahahah, triootje? ;D

    @Zampini, aangezien Lane ook in de nieuwe groep zit kunnen we eventueel doen dat zij vrienden zijn? Niet de beste of zo, maar dat ze een oogje openhouden voor elkaar? Nou ja, beschermend zijn of iets dergelijks - omdat ze elkaar beiden al eens gered hebben of zo?

    [ bericht aangepast op 5 maart 2015 - 21:39 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Shachath schreef:
    (...)

    Zev kan er altijd nog een bij hebben, dus als ze plezier nodig heeft [:<
    Dan hoeft ze zich niet meer stom te voelen

    Haha, Zev lijkt dan net een manhoer (Niet aanvallend bedoeld of in die richting) :'D.

    @ Rollins: And yes, dan ga ik het erbij zetten. Poor Cassia, but maybe it will work out differently? Ik weet het nog niet, want de RPG is nog niet eens begonnen haha. Dan kijk ik het nog liever even aan, maar voor nu.. ;3

    Verwen Zev nou niet al te veel. Zev is gonna feel like on top of the world with two chicks hahaha.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2015 - 21:42 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    No hating on Zev
    He just loves flesh of woman ;D

    We'll see what happens


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Shachath schreef:
    No hating on Zev
    He just loves flesh of woman ;D

    We'll see what happens

    I wouldn't dare, kameeltje. :x
    Laat Zev Jess maar eerst overleven.

    Eerst even een vraagje; waar wonen/verblijven ze? Of staat dat al in het begintopic?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rollins schreef:
    (...)

    Hahahah, triootje? ;D

    @Zampini, aangezien Lane ook in de nieuwe groep zit kunnen we eventueel doen dat zij vrienden zijn? Niet de beste of zo, maar dat ze een oogje openhouden voor elkaar? Nou ja, beschermend zijn of iets dergelijks - omdat ze elkaar beiden al eens gered hebben of zo?


    Ja, dat vind ik wel goed klinken. Ze is wel beschermend over haar 'eigen groep' dus (:


    El Diablo.

    Caffeine schreef:
    (...)
    I wouldn't dare, kameeltje. :x
    Laat Zev Jess maar eerst overleven.

    Eerst even een vraagje; waar wonen/verblijven ze? Of staat dat al in het begintopic?


    Het staat er nog niet heel expliciet
    Let me work on that ^^


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Zou ik een man mogen van de originele groep? Ik zal hem morgen avond maken.


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Wanneer wilde je hooguit beginnen met de RPG?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Phxntasia schreef:
    Zou ik een man mogen van de originele groep? Ik zal hem morgen avond maken.


    Zeker!

    @Lilo, ik dacht zondag, hooguit maandag, dan heeft men nog tijd om de rol te maken en in te leveren. Als iemand het niet redt, dan hoor ik dat wel!


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.