• ‘The drama continuous’
    Het is jaar 4 van de Apocalyps. Levens zoals men dat kende, bestaat niet meer. De dagindeling bestaat uit het zoeken naar voedsel, het vinden van een schuilplaats en het overleven van de ronddwalende wezens die ooit je gelijke waren.
    Dit moet allemaal gebeuren voor de nacht invalt. Eenmaal de zon achter de huizen is gezakt en het schemer het licht wegneemt wordt het gevaarlijk.
    Het leven in een zombie Apocalyps is niet gemakkelijk. Je bent nóóit veilig. Probeer dan maar eens een goede nacht slaap te pakken.

    Een groep overlevenden had het zichzelf gemakkelijk gemaakt. Ze hadden een onderkomen, een gemeenschap. Dit werd echter verwoest door een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Nu? Nu zijn ze zoekende. Op zoek naar een nieuw onderkomen.
    Gaandeweg hebben ze mensen verloren, maar ook verkregen.
    De groep is hecht, wat betekent dat ze niet snel mensen toelaten. Dus wat gebeurt er wanneer ze tegen andere mensen aanlopen?

    De groep bevindt zich in een dorp, dit dorp heeft welgeteld drie winkels – welke ze nog moeten onderzoeken – een pakhuis en een fabriek. De omliggende woningen bieden daarbij een kans om overlevingsmiddelen te vinden.
    De temperatuur is redelijk. Veel zon, rond de 25 graden en een briesje.
    De groep is opgedeeld in twee teams: team 1 zoekt naar overlevingsmiddelen, team 2 heeft de schone taak de omgeving te verkennen en uit te zoeken of er een mogelijkheid bestaat voor een nieuw onderkomen.


    ‘’It's all about survival now.’’

    Da rules
    -Gelieve geen faceclaims uit The walking dead! Dit om verwarring te voorkomen en om het origineel te houden, maar mocht je echt een goede reden hebben om wel een te voeren, overtuig me!
    - Geen oneliners. Posts van minimaal 300 woorden zijn makkelijk te behalen! Als je er niet uit komt dan wil ik je altijd helpen.
    - Geen Mary Sue’s en Gary Stu’s, niemand is perfect dus ook jouw personage niet
    - 16+, schelden, vloeken, slaan, het mag allemaal, maar er zijn grenzen. Houd het realistisch!
    - Houd rekening met elkaar tijdens het posten en ga er geen sneltrein vaart inzetten. Wacht daarom minimaal twee posten voor je zelf weer een post plaatst.
    - Aparte topics worden aangemaakt voor overleggen, doe dit dus niet in het rollen/speeltopic.
    - Een nieuw topic wordt alleen aangemaakt door Shachath, tenzij anders wordt aangegeven.
    - Naamsveranderingen graag doorgeven in het topic.
    - Bij het niet houden aan één van deze regels wordt je na een tweede waarschuwing direct uit het RPG gezet.
    - mannen en vrouwen gelijk houden
    -Als je personage gebeten wordt door een zombie, overleeft hij dit niet

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Relaties*:
    Geschiedenis:
    Wapens:
    Team(1 of 2):
    Extra’s:


    Rollen:
    Originele groep
    Vrouwen: [5/6]
    - Cassia "Cas" Zoé Chavez. - Wrestler [1,1]
    -Dalia May Forrester - Stygian[1,3]
    -Diana Artemis Mikashia - Escobar [1,7]
    -Jessica Crimson - Nebthet [1,3]
    -Juniper Al'kapur - Yonggook[1,7]

    Mannen: [4/6]

    -Zevon Brad Lincoln - Stygian [1,1]
    - Nathaniel Robin Leaf. - Blurryface [1,2]
    -Buddy Marsh -Larkin [1,4]
    -Dakota Lennox - Casby[1,8]

    Rondzwervende nieuwe groep(deze zijn nog niet bij de originele groep, maar spoedig wel)
    Vrouwen[1/2]
    - Rosie-Jane Francis - Vluuv [1,9]
    -Jessa Taylor Wilkinson - Complexes[1.10]

    Mannen
    -Lane Rocco Lincoln - Wrestler [1,1]
    - Storm Roselix – Jorah [1,7]
    -Raymond Sebastian Clement - Archer[1,10]


    Teams:
    Team 1
    Lane Rocco Lincoln.
    Buddy Marsh
    Zev Brad Lincoln(ook bij team 2)
    Leaf(ook bij team 2)
    Juniper Al'Kapur

    Team 2
    Cassia "Cas" Zoé Chavez.
    Jessica Crimson.
    Dalia May Forrester
    Dallas York Morales
    Ivana Nadezhda Danchev


    Verblijfplaats:
    De groep verblijft tijdelijk in een oud fabrieksgebouw net buiten het dorp waar ze zich bevinden. Het pand is zo opgedeeld dat er ook kantoorkamers aanwezig zijn, welke uitstekend zijn om om te toveren tot slaapkamers.



    Topics:
    Praattopic 01
    Speeltopic 01

    [ bericht aangepast op 30 juni 2015 - 17:24 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Sacramental schreef:
    Zou ik de laatste vrouw mogen?[/quote

    Zeker mag jij dat :Y)


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Rollins schreef:
    @Caffeine, ik plaats het hier maar. ;D Qua relaties tussen onze personages kom ik een beetje hierop... Sowieso heeft Cassia ook een boksbeugel - erg toevallig indeed. Maar goed ze lijken beide wel powervrouwen die wat dingen mee hebben gemaakt in hun leven - dit kan echter twee kanten op gaan, of ze mogen elkaar, of er is een vijandigheid te vinden. Als het op Lane aankomt hebben ze één belangrijk ding gemeen - ze zijn allebei enorm afstandelijk tegenover anderen. Dit lijkt me eerder een match, al zal het ook wel weer onmogelijk zijn om contact te leggen met die twee. Ik wil zo graag wat creatiefs bedenken hé, maar ik kom er maar niet.

    En voor iedereen... Cassia en Lane staan open voor van alles. ;D

    Haha, sorry, ik heb de rollen nog niet gelezen. Ik had mijn rol al klaar en was oorspronkelijk voor een andere RPG, maar daar werd het niks, dus gebruik ik het voor deze. Ik probeerde je niet na te doen of iets, als je dat soms dacht, haha :'D.
    Maar eh ja, Jessica is lief als Cassia lief is ;p. Ik zal er ook nog wel wat over denken. Ze hoeven elkaar ook nog niet te kennen hé, dan merken we vanzelf wel hoe dat uitwerkt. Met Lane heeft ze inderdaad meer kans voor een eventuele relatie, omdat die ook in groep 1 zit. Haat of liefde?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Haha, sorry, ik heb de rollen nog niet gelezen. Ik had mijn rol al klaar en was oorspronkelijk voor een andere RPG, maar daar werd het niks, dus gebruik ik het voor deze. Ik probeerde je niet na te doen of iets, als je dat soms dacht, haha :'D.
    Maar eh ja, Jessica is lief als Cassia lief is ;p. Ik zal er ook nog wel wat over denken. Ze hoeven elkaar ook nog niet te kennen hé, dan merken we vanzelf wel hoe dat uitwerkt. Met Lane heeft ze inderdaad meer kans voor een eventuele relatie, omdat die ook in groep 1 zit. Haat of liefde?


    Nee, dat dacht ik inderdaad al, je had je rol zo snel af. ;D Zo dacht ik dus echt niet hoor, vrees niet, haha.
    Cassia is nou juist degene in de originele groep, Lane is degene die erbij komt. c: Als je op de teams duidt, dat slaat op wat anders. c: Dus ik weet niet of je dan wat anders voor je ziet? x:


    I'm your little ray of pitch black.

    Rollins schreef:
    (...)

    Nee, dat dacht ik inderdaad al, je had je rol zo snel af. ;D Zo dacht ik dus echt niet hoor, vrees niet, haha.
    Cassia is nou juist degene in de originele groep, Lane is degene die erbij komt. c: Als je op de teams duidt, dat slaat op wat anders. c: Dus ik weet niet of je dan wat anders voor je ziet? x:

    Ooh, echt waar? Hahaha. Verdomd. Dan heb ik verkeerd gekeken, vergeef mij. Nou, ik zal er nog wel even over nadenken. Misschien dat Jessica enige affectie voelt voor Cassia, met de reden dat zij gesnapt word voor de dingen die zij doet en waarom. Idunno. Het is maar een idee hé :] Ik zal wel verder bedenken haha.

    @ Janinetje: Wilde je de oude relatie laten staan tussen de personages van ons of niet en een nieuwe doen ofzo?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Ooh, echt waar? Hahaha. Verdomd. Dan heb ik verkeerd gekeken, vergeef mij. Nou, ik zal er nog wel even over nadenken. Misschien dat Jessica enige affectie voelt voor Cassia, met de reden dat zij gesnapt word voor de dingen die zij doet en waarom. Idunno. Het is maar een idee hé :] Ik zal wel verder bedenken haha.

    @ Janinetje: Wilde je de oude relatie laten staan tussen de personages van ons of niet en een nieuwe doen ofzo?


    Dat wilde ik ook al aan jou vragen!
    We kunnen hem wel in stand laten? Dat Zev en Jess gewoon die relatie hebben.
    En als je wil kan je dan ook een relatie aangaan met Dalia ;D (she is very nice I promise)

    [ bericht aangepast op 5 maart 2015 - 20:28 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Shachath schreef:
    (...)

    Dat wilde ik ook al een jou vragen!
    We kunnen hem wel in stand laten? Dat Zev en Jess gewoon die relatie hebben.
    En als je wil kan je dan ook een relatie aangaan met Dalia ;D (she is very nice I promise)

    Telepathie, twinnie!
    Haha, ja, is goed hoor. Dan doen we dat :Y).
    Hmm. Dalia moet ik even afwachten hoor. Maar daar kan ik natuurlijk geen nee tegen zeggen ;p

    [ bericht aangepast op 5 maart 2015 - 20:22 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Ooh, echt waar? Hahaha. Verdomd. Dan heb ik verkeerd gekeken, vergeef mij. Nou, ik zal er nog wel even over nadenken. Misschien dat Jessica enige affectie voelt voor Cassia, met de reden dat zij gesnapt word voor de dingen die zij doet en waarom. Idunno. Het is maar een idee hé :] Ik zal wel verder bedenken haha.

    @ Janinetje: Wilde je de oude relatie laten staan tussen de personages van ons of niet en een nieuwe doen ofzo?


    Die affectie zal dan wel wederzijds zijn. Misschien dat ik Cassia wel een kleine crush op Jessica wil geven, en dat ze daar vanbinnen enorm tegen het vechten is omdat het niet wederzijds is, en het dat nooit kan worden. c:

    & Ik ben wel vreselijk nieuwsgierig naar de relatie tussen jullie characters dames. ;D Tell me, tell me, tell me. xd


    I'm your little ray of pitch black.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Telepathie, twinnie!
    Haha, ja, is goed hoor. Dan doen we dat :Y).
    Hmm. Dalia moet ik even afwachten hoor. Maar daar kan ik natuurlijk geen nee tegen zeggen ;p


    Whoop!
    Awesome
    Ze is nu af, staat op pagina 3.
    Niet helemaal wat ik wilde, maar misschien kan ik dat nog enigszins bijstellen als we zijn begonnen (:


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Daaamn, dit was best een heftige dag. o-o Anyways, ik ga straks weer verder met mijn personage. c;


    Caution first, always.






    Naam:
    Buddy Marsh
    Leeftijd:
    Negentien
    Uiterlijk:
    (Devon Bostick - The 100)
    Buddy heeft een middellange lengte (1.73) en is slank gebouwd. Hij heeft totaal geen spieren en ziet er wat tenger uit. Buddy heeft en licht getint huidje, maar het valt eigenlijk niet snel op. Hij is half Canadees omdat zijn moeder daar vandaan komt, vandaar het kleurtje. Buddy kleurt ook wel snel in de zon, maar verbrand
    Days go by
    Feeling broke and tired
    Remember
    Always remember
    bijna nooit. Buddy heeft een donkerbruine haarkleur en bruine ogen. Hij heeft tijdens deze 'reis' een donkere, redelijk dikke, broek aan, een wit shirt, geruit overhemd en een regenjas. Op zijn rug zit een Eastpack rugzak met daarin zijn wapens en een paar flesjes water. Op Buddy's gezicht staat altijd een oplettende blik.
    Innerlijk:
    Buddy is een jongen die totaal niet van horror houd. Hij vermeed deze dingen het liefst ook, maar sinds hij al vier jaar op de vlucht is voor zombie-achtige mensen, is het niet anders dan dat hij zijn angst onder ogen moet zien. Echter is hij echt van kwaad geweten en schrikt hij van de kleinste geluidjes al. Hij probeert zijn schrik dan weg te grappen en maakt opmerkingen dat hij niet zo bang moet zijn. Af en toe probeert hij zichzelf ook moed in te spreken, maar heel veel nut heeft het niet. Buddy zal niet snel wegrennen of gaan schuilen als hij schrikt. Alleen bij een echte angst (bijvoorbeeld als zombies te dicht bij komen) zal hij, mits hij zijn wapen te pakken kan krijgen, op de vlucht slaan. Hij zal mensen echter niet zomaar achterlaten en zal ze proberen te helpen zover hij kan. Gewonde helpt Buddy. Hij heeft dan wel niet veel kennis van wonden etc. hij probeert het wel en zal kosten wat het kost zijn mensen helpen. Hij is hulpvaardig en laat zijn vrienden en kennissen niet zomaar stikken. Hij zal er voor ze zijn en verlaat ze niet, tenzij het niet anders meer kan.
    Buddy is vriendelijk tegen zijn vrienden en kennissen. Hij zal ze niet zomaar een grote mond geven en doet vaak wel wat ze van hem vragen. Heel zelfstandig is Buddy niet, maar hij kan wel overleven wanneer het echt moet. Op het vlak van familie is Buddy heel gesloten. Als mensen hem er naar vragen keert hij naar binnen en probeert hij zijn gedachten te negeren. Hij vertelt er niets over omdat het hem gewoon zo veel pijn doet. De dierbaarste mensen op de hele wereld waren om gekomen door het zombievirus. Buddy moest vluchten en zijn ouders achter zich laten. Het enige wat hij zich nog kon herinneren waren de lege, levenloze blikken van zijn ouders. Buddy zwijgt er dus liever over.
    Buddy is een eerlijke jongen die zegt waar het voor staat. Hij heeft zijn eigen mening over dingen en houd deze ook niet zomaar achter. Als iemand de ene kant op wilt, maar Buddy lijkt het gevaarlijk te vinden, zegt hij ook dat ze beter de andere kant op kunnen gaan. Buddy heeft er ook een hekel aan als mensen dingen achter houden. Hij heeft liever eerlijke mensen om zich heen die ook echt voor elkaar klaar staan, dan mensen die alleen maar voor zichzelf kiezen.
    I'm okay. I'm not scared at all... okay, I am...

    Buddy is een gulzig persoon. Als hij eten, drinken of waardevolle dingen in het ook krijgt wil hij ze maar wat graag hebben. Gulzig is echter anders dan gierig. Een gierig persoon wil dingen hebben en niet meer kwijt, een gulzig persoon, Buddy, is iemand die iets ziet wat hem interessant lijkt en het pakt. Toch deelt hij met mensen als ze er om vragen. Vooral voedsel, wat erg schaars is deelt hij met de groep, maar zelf houd hij toch wel ietsjes meer achter dan dat de rest krijgt. Hij kan er niets aan doen, maar probeert zichzelf wel onder controle te houden wanneer hij weer in een gulzige bui is.
    Buddy kent geen liefde. Niet dat hij nu vol haat zit, nee. Hij is nog nooit verliefd geweest en heeft, voor zover hij weet, nog nooit iemand gehad die hem leuk vond. Het maakt Buddy echter niet erg veel uit dat hij die liefde niet kent. Hij wil liever eerst gewoon zorgen dat iedereen levend uit deze apocalyps komt voor hij überhaupt aan een relatie denkt.
    Buddy heeft moeite met het eten van vlees en houd er ook aan vast dat hij geen vlees wil eten. Hij zegt dan ook dat hij vegetarisch is. Dit komt omdat hij op een boerderij is opgegroeid en veel om de dieren is gaan geven.
    Relaties*:
    Geschiedenis:
    Buddy is opgegroeid in een kleine boerderij. Lydia Emmerson-Marsh en Rodney Marsh waren de ouders van Buddy. De twee zijn door het zombie-virus om het leven gekomen. Buddy heeft geen broers of zussen en is dus enig kind. De enige waar Buddy ook contact mee had, waren zijn ouders. Doordat hij op een boerderij leefde had hij niet veel contacten buiten zijn ouders om. Hij werkte elke dat vol goede moed op de boerderij en vond het ook leuk om te doen.
    Wapens:
    Een steelpan uit een keuken. (Vraag me niet waarom ;') )
    Een hakmes.
    Een heggenschaar.
    Team(1 of 2):
    Team 1.
    Extra’s:
    Opgegroeid op een boerderij.
    Is nog nooit verliefd geweest.





    Iemand enige relatie? Hij is af, sowieso.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Merrill schreef:
    Daaamn, dit was best een heftige dag. o-o Anyways, ik ga straks weer verder met mijn personage. c;


    D:
    Da's nooit leuk!
    Take your time :3


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Shachath schreef:
    (...)

    D:
    Da's nooit leuk!
    Take your time :3

    Naja, het was niet echt negatief of zo, maar gewoon echt bizar druk en ik had het gevoel dat mijn hoofd ging ontploffen. Maar nu is alles weer rustig, dus ik kan me weer ontspannen. Thanks! :Y)


    Caution first, always.

    Rollins schreef:
    (...)

    Die affectie zal dan wel wederzijds zijn. Misschien dat ik Cassia wel een kleine crush op Jessica wil geven, en dat ze daar vanbinnen enorm tegen het vechten is omdat het niet wederzijds is, en het dat nooit kan worden. c:

    & Ik ben wel vreselijk nieuwsgierig naar de relatie tussen jullie characters dames. ;D Tell me, tell me, tell me. xd

    Haha, oh god, dat kun je doen c; Ik ben dan benieuwd hoe zoiets gaat uitwerken, want Jess is niet echt van de vrouwen. Well nice twist tho. ;D

    Haha, onze relatie is:
    Jessica en Zev hebben een haat-liefdeverhouding met elkaar. Het ene moment kunnen ze elkaar vermoorden en het andere moment zijn ze het 'aan het goedmaken'.
    Jessica heeft Zev, drie jaar geleden, leren kennen op het moment dat ze door een steeg naar huis aan het lopen was; hij kwam op dat moment een huis uitgerold met gestolen goederen in zijn handen en zakken. Eerst was ze van plan nonchalant door te lopen, het was immers het huis van haar ex – desnoods brandde het af, maar ze stopte en liep terug naar het huis. Om de waardevolle spullen uit het huis te halen (echter kwam ze binnen om vooral de spullen in zijn huis kapot te maken), en die vervolgens aan Zev te geven. Daarna kwam hij haar tegen in een tatoeageshop, waar zij hem hielp aan enkele connecties die meer geld zouden geven voor zijn waar en meer werk.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2015 - 21:20 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Haha, oh god, dat kun je doen c; Ik ben dan benieuwd hoe zoiets gaat uitwerken, want Jess is niet echt van de vrouwen. Well nice twist tho. ;D

    Haha, onze relatie is:
    Jessica en Zev hebben een haat-liefdeverhouding met elkaar. Het ene moment kunnen ze elkaar vermoorden en het andere moment zijn ze het 'aan het goedmaken'.
    Jessica heeft Zev, drie jaar geleden, leren kennen op het moment dat ze door een steeg naar huis aan het lopen was; hij kwam op dat moment een huis uitgerold met gestolen goederen in zijn handen en zakken. Eerst was ze van plan nonchalant door te lopen, het was immers het huis van haar ex – desnoods brandde het af, maar ze stopte en liep terug naar het huis. Om de waardevolle spullen uit het huis te halen (echter kwam ze binnen om vooral de spullen in zijn huis kapot te maken), en die vervolgens aan Zev te geven. Daarna kwam hij haar tegen in een tatoeageshop, waar zij hem hielp aan enkele connecties die meer geld zouden geven voor zijn waar en meer werk.


    Jaa ik wilde eens wat anders, dus dat is wel leuk, denk ik. c:
    Oelala, aan het goedmaken, haha. Maar dat is ook een enorm random ontmoeting, I like that one too. ;D Ik ben ook wel benieuwd te lezen hoe die twee dan precies tegen elkaar doen, en hoe Cassia erop zou gaan reageren. xd


    I'm your little ray of pitch black.

    Iemand enige relatie met Buddy?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.