• Ik zag het topic van "wat heb je als laatste gedronken" staan en dacht dan moet dezen ook maar eens gemaakt worden.

    Zeg hier gewoon wat je voor het laatste gegeten hebt :)
    Voor mij is dat: Doritos, cool ranch


    There is nothing I need, except the function to breathe

    Aatrox schreef:
    (...)

    Ik ben ook dol op pittig. Sambal kan ook lekker in de tomatensoep ;3

    Oh echt? Dat heb ik nou nog nooit gedaan. En ik hou van pittig :'D Ik zal t eens een keer proberen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fergus schreef:
    (...)
    Oh echt? Dat heb ik nou nog nooit gedaan. En ik hou van pittig :'D Ik zal t eens een keer proberen.


    Dit is dan ook aan te raden om zelf te maken: klik
    En dan gewoon meer Sambal toevoegen dan er in het recept staat. :9~


    26 - 02 - '16

    Pudding.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Vanille pudding.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Het laatste wat ik heb gegeten was paprika chips en zoute chips


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Aatrox schreef:
    (...)

    Dit is dan ook aan te raden om zelf te maken: klik
    En dan gewoon meer Sambal toevoegen dan er in het recept staat. :9~

    Oh lol. Failure. Ik dacht even dat je het recept van de tomatensoep zou sturen, maar toen kreeg ik opeens de hete kip :'D Ja, dat heb ik ook al eens een keer gegeten en echt fucking lekker!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Theekoek. *omnomnom*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Paprikachips.


    <3

    Fergus schreef:
    (...)
    Oh lol. Failure. Ik dacht even dat je het recept van de tomatensoep zou sturen, maar toen kreeg ik opeens de hete kip :'D Ja, dat heb ik ook al eens een keer gegeten en echt fucking lekker!


    Haha ;3
    Zal wel eens een recept zoeken, want op m'n stageplek is ook een heerlijk recept voor pittige tomatensoep.


    26 - 02 - '16

    Aatrox schreef:
    (...)

    Haha ;3
    Zal wel eens een recept zoeken, want op m'n stageplek is ook een heerlijk recept voor pittige tomatensoep.

    Ooeehh. :3 Alleen jammer dat mijn vader niet zo van pittig houdt, dus dan is 't automatisch de regel dat er niks pittigs wordt gemaakt -,- Alleen als ik heel erg lucky ben.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    UITSMIJTER


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Cornetto ijsje. :3 Die mini cornetto's van Delhaize zijn zo slecht nog niet. :o


    Ik wil een tuin vol egels

    Cookie dough ijs van de Lidl :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Broodje ham (:

    Chocos cornflakes :P


    Ik wil een tuin vol egels