• Vandaag om 7:05 is mijn allerliefste konijntje Harmony overleden. Een verschrikkelijke belevenis voor ogen en hart. Zo sterven verdiende zij niet.

    Meisje, ik zal je nooit vergeten. Je was echt een lichtpuntje in mijn leven en jij bracht harmonie terug in mijn hart. Als ik je nodig had kon ik altijd op jou rekenen, en je kon mij altijd opvrolijken.
    Dit is niet wat ik voor jou gewenst had, maar ik ben alsnog blij dat je niet alleen hoefde te sterven.
    Ik hoop dat je het goed hebt waar je nu ook mag zijn en hoop dat je je lieve bazinnetje niet vergeet. Je betekende echt alles voor mij.
    Vaarwel, het ga je goed lieverdje.
    R.I.P. Harmony






    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Heel veel sterkte! Het is nooit leuk om een huisdier te verliezen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    Heel veel sterkte! Het is nooit leuk om een huisdier te verliezen.


    Dankjewel! Zij was echt mijn beste vriendinnetje gewoon, ze was echt de liefste. (H)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Wat een schatje :3

    Sterkte (flower)

    Vow schreef:
    Wat een schatje :3

    Sterkte (flower)


    Dankje! Ze was inderdaad echt een lieffie. En een gekkerd ook. Bedankt voor jullie steun


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Aww. :c
    Sterkte!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Awwh :c
    Sterkte meid <3


    26 - 02 - '16

    Ik ben jullie dankbaar voor jullie steun! Echt waar!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Heel veel Sterkte!


    "He who controls others may be powerful but he who has mastered himself is mightier still." ~Lao Tzu

    Harmony ziet er heel schattig uit op de foto's (:
    Heel veel sterkte!


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Dank jullie wel meiden! Soms steun van onbekende kanten nog fijner dan van bekende kanten :)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Nahw dat is jammer. Gecondoleerd en sterkte. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh wat ontzettend naar ): Heel veel sterkte!

    Nah :( superveel sterkte


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    sorry dubbelpost

    [ bericht aangepast op 5 maart 2015 - 11:27 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ach, wat vervelend! Het is altijd naar om een huisdier te verliezen ):
    Waar is ze aan overleden, als ik vragen mag?