• Vandaag om 7:05 is mijn allerliefste konijntje Harmony overleden. Een verschrikkelijke belevenis voor ogen en hart. Zo sterven verdiende zij niet.

    Meisje, ik zal je nooit vergeten. Je was echt een lichtpuntje in mijn leven en jij bracht harmonie terug in mijn hart. Als ik je nodig had kon ik altijd op jou rekenen, en je kon mij altijd opvrolijken.
    Dit is niet wat ik voor jou gewenst had, maar ik ben alsnog blij dat je niet alleen hoefde te sterven.
    Ik hoop dat je het goed hebt waar je nu ook mag zijn en hoop dat je je lieve bazinnetje niet vergeet. Je betekende echt alles voor mij.
    Vaarwel, het ga je goed lieverdje.
    R.I.P. Harmony






    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Turing schreef:
    Ach, wat vervelend! Het is altijd naar om een huisdier te verliezen ):
    Waar is ze aan overleden, als ik vragen mag?


    Natuurlijk mag je dat vragen, maar ik weet het niet. Ze had een blaasontsteking, at niet meer en dronk later ook niet meer.
    Vanochtend zag ze er niet goed uit toen ik haar uit het hok haalde en ze kreeg toevallen. Na de 2e keer schuimbekken. Het was verschrikkelijk om te zien en ik wenste zo vaak dat ze gewoon zo sterven, dat het klaar was en dat ze niet meer hoefde te lijden, maar ze bleef maar terugkomen. Ze klemde mijn hand tussen haar voorpootjes, ze wilde niet dat ik weg zou gaan ofzo. Want ze bleef maar naar mij zoeken en iedere keer als ik mn handen weghaalde keek ze om zich heen.
    Bij de derde keer ging ze op haar zij liggen trappelen, ik aaide haar en probeerde haar te kalmeren. Na een paar minuten was het eindelijk afgelopen...

    Het was absoluut niet wat ik voor haar gewenst had... Dit verdiende zij niet..

    [ bericht aangepast op 5 maart 2015 - 12:22 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Aw, wat een schatje

    Heel veel sterkte!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Wat erg. : ( Ik wens je veel sterkte toe!


    Ik wil een tuin vol egels

    Heel veel sterkte :c

    Die foto's, wow, ze leek echt heel erg op het konijntje wat mijn zusje een paar jaar geleden had.

    Echt heel heel heel heel veel sterkte


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Aww, wat een schatje ):

    Sterkte ):

    WolfieBlackfire schreef:
    Aww, wat een schatje ):

    Sterkte ):

    Laleah schreef:
    (...)

    Natuurlijk mag je dat vragen, maar ik weet het niet. Ze had een blaasontsteking, at niet meer en dronk later ook niet meer.
    Vanochtend zag ze er niet goed uit toen ik haar uit het hok haalde en ze kreeg toevallen. Na de 2e keer schuimbekken. Het was verschrikkelijk om te zien en ik wenste zo vaak dat ze gewoon zo sterven, dat het klaar was en dat ze niet meer hoefde te lijden, maar ze bleef maar terugkomen. Ze klemde mijn hand tussen haar voorpootjes, ze wilde niet dat ik weg zou gaan ofzo. Want ze bleef maar naar mij zoeken en iedere keer als ik mn handen weghaalde keek ze om zich heen.
    Bij de derde keer ging ze op haar zij liggen trappelen, ik aaide haar en probeerde haar te kalmeren. Na een paar minuten was het eindelijk afgelopen...

    Het was absoluut niet wat ik voor haar gewenst had... Dit verdiende zij niet..


    Nee dat snap ik, niemand verdient zo'n einde, zeker niet zo'n lief dier.
    Het is bekend dat huisdieren erg gehecht zijn aan hun baasje, dus dat ze niet wilde dat je weg ging snap ik. Het gebeurd ook wel eens dat dieren hun overlijden 'uitstellen' hun baasje niet te kwetsen. Dat zou natuurlijk een reden (een totaal niet onderbouwde, maar ja) kunnen zijn waarom het zo lang duurde. In ieder geval is het fijn dat ze rust heeft gevonden, want zo ziek zijn is natuurlijk geen fijn leven. Heel veel sterkte! <3

    Turing schreef:
    (...)

    Nee dat snap ik, niemand verdient zo'n einde, zeker niet zo'n lief dier.
    Het is bekend dat huisdieren erg gehecht zijn aan hun baasje, dus dat ze niet wilde dat je weg ging snap ik. Het gebeurd ook wel eens dat dieren hun overlijden 'uitstellen' hun baasje niet te kwetsen. Dat zou natuurlijk een reden (een totaal niet onderbouwde, maar ja) kunnen zijn waarom het zo lang duurde. In ieder geval is het fijn dat ze rust heeft gevonden, want zo ziek zijn is natuurlijk geen fijn leven. Heel veel sterkte! <3


    Dankje! Ja mijn meisje en ik hadden een hele diepe band, vanaf het begin al. In de winkel werd ik constants naar 1 hok getrokken. Er zaten 2 witte in, die man pakte de verkeerde. Em ik antwoordem: Nee, ik wil die andeder. Toen ik haar vasthield, sprongen de tranen in mijn ogen. Zo gelukkig was ik op dat moment. Maar ze was te jong en ik zou een maand moeten wachten, maar dit was het helemaal waard.
    Die man was zo verwonderd dat ik haar stiekem 2 weken eerder mocht ophalen. Hij vertelt het verhaal daarover nog steeds aan klanten haha
    :$


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ach, wat een lieverdje!
    En wat naar voor jou :( Ik wens je veel sterkte!


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Dank jullie wel allemaal voor de steun en lieve woorden.
    We hebben haar net in de achtertuin begraven. Het zwaarste is nu achter de rug.
    Ik ben jullie allen echt dankbaar voor alles. Want zelfs steun uit onbekende hoeken help een mens door problemen (flower)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Sterkte

    awww das echt kut, ik hoop dat ze nu rust heeft. Heel veel sterkte! (flower)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Wat vreselijk. Sterkte.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik kreeg haast tranen in mijn ogen toen ik zag hoe ze zo erg geleden had ):
    Heel veel sterkte! x


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]