• Welkom Dylan O'brien-fans!
    Er waren nog geen topics over Dylan O'brien en het leekt me wel leuk om een plek te hebben
    waar je met z'n allen kan praten over dit geweldige onderwerp! Ik stel jullie dus graag voor aan dit gezellige plekje waar je over deze geweldige acteur kan praten, waar je al je gefangirl kwijt kan en waar je vooral alles kan posten, wat je maar wilt, over Mister Dylan O'Brien ^^




    • Leden •
    Dobrien
    Florrie
    Cathedrals
    Aranyhid
    Trohman
    Emison
    Madrugada
    Ramsay
    DylanOCutennes
    EgoTerreo
    Waterhouse
    Ilunga_

    Hou het gezellig, dus geen ruzie maken en zo.
    Naamsveranderingen doorgeven in het rood of vet.
    Spoilers onder een spoilerknop.
    Laatste reactie opent nieuw topic.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2015 - 20:59 ]


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ilunga_ schreef:
    (...)
    How could I not? I mean look at this cutie!


    I fully agree *.*


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Omg, peeps. Ik was vandaag in de supermarkt en ik zag plotseling dit in de vriezer liggen. * Dit aka wat we uit Stiles zijn mond zien vallen*
    Ik deed echt zeer hard mijn best om mijn grijns te verbergen :'$


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Reigns > Florrie

    Je hebt het toch gekocht, Rani? Dan kon je net zoals Stiles doen xD


    16 - 09 - '17

    Nee, dat heb ik niet gedaan. Mijn moeder was erbij.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Greenbean --> Dobrien.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Dobrien schreef:
    Omg, peeps. Ik was vandaag in de supermarkt en ik zag plotseling dit in de vriezer liggen. * Dit aka wat we uit Stiles zijn mond zien vallen*
    Ik deed echt zeer hard mijn best om mijn grijns te verbergen :'$


    Hahahaha lawl, you should have done that anyway. Hem nadoen xD

    Ramsay schreef:
    (...)
    Hahahaha lawl, you should have done that anyway. Hem nadoen xD


    Eerst keek ik ook wel zo hoor, zoals hij keek. Ik dacht echt in mezelf, nee ik hallucineer! Toen ik overtuigd was, moest ik natuurlijk meteen aan die gif denken en kon ik mijn grijns niet verbergen ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ik was daarstraks zo blij toen ik die dvd van TMR in de winkel zag, met Thomas er groot op ;p


    16 - 09 - '17

    Florrie schreef:
    Ik was daarstraks zo blij toen ik die dvd van TMR in de winkel zag, met Thomas er groot op ;p

    *dies*

    Florrie schreef:
    Ik was daarstraks zo blij toen ik die dvd van TMR in de winkel zag, met Thomas er groot op ;p


    Ik kan het ook niet laten om te lachen ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ik moest die dvd zelfs per se aanraken en mijn broer moest lachen natuurlijk.


    16 - 09 - '17

    Omg, ik nam hem ook vast en deed of dat ik geïnteresseerd de achterkant aan het lezen was, terwijl ik gewoon naar Thomas en Dylan op de fotootjes keek :'$


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Dobrien schreef:
    Omg, ik nam hem ook vast en deed of dat ik geïnteresseerd de achterkant aan het lezen was, terwijl ik gewoon naar Thomas en Dylan op de fotootjes keek :'$


    Haha


    16 - 09 - '17

    En mijn moeder maar wachten aan de kassa. Ze keek al met een blik van 'Kom je nog.' en ik keek terug met een blik. 'Ik kom zo!'
    Eerst nog even naar mijn crush kijken ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Dobrien schreef:
    En mijn moeder maar wachten aan de kassa. Ze keek al met een blik van 'Kom je nog.' en ik keek terug met een blik. 'Ik kom zo!'
    Eerst nog even naar mijn crush kijken ^^


    Whahahaha sleecht x)
    Toen ik hem voor het eerst zag liggen kon ik Dylan en Thomas en de rest niet zomaar laten liggen :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."