• Welkom Dylan O'brien-fans!
    Er waren nog geen topics over Dylan O'brien en het leekt me wel leuk om een plek te hebben
    waar je met z'n allen kan praten over dit geweldige onderwerp! Ik stel jullie dus graag voor aan dit gezellige plekje waar je over deze geweldige acteur kan praten, waar je al je gefangirl kwijt kan en waar je vooral alles kan posten, wat je maar wilt, over Mister Dylan O'Brien ^^




    • Leden •
    Dobrien
    Florrie
    Cathedrals
    Aranyhid
    Trohman
    Emison
    Madrugada
    Ramsay
    DylanOCutennes
    EgoTerreo
    Waterhouse
    Ilunga_

    Hou het gezellig, dus geen ruzie maken en zo.
    Naamsveranderingen doorgeven in het rood of vet.
    Spoilers onder een spoilerknop.
    Laatste reactie opent nieuw topic.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2015 - 20:59 ]


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Dobrien schreef:
    En mijn moeder maar wachten aan de kassa. Ze keek al met een blik van 'Kom je nog.' en ik keek terug met een blik. 'Ik kom zo!'
    Eerst nog even naar mijn crush kijken ^^


    Whahahaha sleecht x)
    Toen ik hem voor het eerst zag liggen kon ik Dylan en Thomas en de rest niet zomaar laten liggen :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dobrien schreef:
    En mijn moeder maar wachten aan de kassa. Ze keek al met een blik van 'Kom je nog.' en ik keek terug met een blik. 'Ik kom zo!'
    Eerst nog even naar mijn crush kijken ^^



    Haha, gosh, nog erger dan mij xD


    16 - 09 - '17

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Whahahaha sleecht x)
    Toen ik hem voor het eerst zag liggen kon ik Dylan en Thomas en de rest niet zomaar laten liggen :')
    treuuu


    Nobody can Kill Me -Nogitsune Stiles

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Whahahaha sleecht x)
    Toen ik hem voor het eerst zag liggen kon ik Dylan en Thomas en de rest niet zomaar laten liggen :')


    Mijn moeder wist dat ik hem al gezien had en ze zou het niet toelaten om hem mee te nemen. Achja het boek ligt op mijn kamer dus daar kan ik ook naar staren ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Dobrien schreef:
    (...)

    Mijn moeder wist dat ik hem al gezien had en ze zou het niet toelaten om hem mee te nemen. Achja het boek ligt op mijn kamer dus daar kan ik ook naar staren ^^
    ocharme :')) ik heb tenminste de 3 boeken al met 2 doden bij de derde boek rarara wie :'( en de film had ik als cadeau voor een tweeling gekocht voor mij niet,ze hadden daar een fout gemaakt ,ze schreven bij de inleiding :Thomas(DANIEL) o'Brien ... :/ mhh enuuh ik ben die DylanOCutennes alleen is dit mijn eerste profiel :)


    CHAOS

    RandomlyEva schreef:
    (...) ocharme :')) ik heb tenminste de 3 boeken
    al met 2 doden bij de derde boek rarara wie :'(
    en de film had ik als cadeau voor een tweeling gekocht voor mij niet,ze hadden daar een fout gemaakt ,ze schreven bij de inleiding :Thomas(DANIEL) o'Brien ... :/ mhh enuuh ik ben die DylanOCutennes alleen is dit mijn eerste profiel :)


    Spoilers

    [ bericht aangepast op 16 maart 2015 - 23:19 ]


    16 - 09 - '17

    Maar ik zeg niet welke twee dus is het nog toch interssanter om te lezen Toch ,...man ik voel me schuldig

    (ookal past deze gif niet bij wat ik schreef .. )


    Nobody can Kill Me -Nogitsune Stiles

    RandomlyEva schreef:
    (...) ocharme :'))
    ik heb tenminste de 3 boeken al met 2 doden bij de derde boek rarara wie :'(
    en de film had ik als cadeau voor een tweeling gekocht voor mij niet,ze hadden daar een fout gemaakt ,ze schreven bij de inleiding :Thomas(DANIEL) o'Brien ... :/ mhh enuuh ik ben die DylanOCutennes alleen is dit mijn eerste profiel :)


    I still don't like it though. Ik ga zo hard mijn best doen om niet te huilen als ik het lees of in de bios zit ):


    '' Type Sangster if you can see this. "

    DylanOCutennes schreef:
    Maar ik zeg niet welke twee dus is het nog toch interssanter om te lezen Toch ,...man ik voel me schuldig

    (ookal past deze gif niet bij wat ik schreef .. )


    Little Dylan singing a Spice Girls song,priceless!


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Succes met het lezen dat heb je nodig ,maar oke laten we eens over iets anders praten wat niet triestig is :|


    Nobody can Kill Me -Nogitsune Stiles

    Ja ok, maar toch wilde ik het niet weten.


    16 - 09 - '17

    DylanOCutennes schreef:
    Succes met het lezen dat heb je nodig ,maar oke laten we eens over iets anders praten wat niet triestig is :|


    YUSH! Misschien over deze foto, want deze is zo sexy Ö


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Dylan bij de tandarts :'))

    tandarts :open je mond :) Dylan:Y)


    Nobody can Kill Me -Nogitsune Stiles

    Ik ben al zoveel gespoiled geweest door Tumblr dat ik me werkelijk afvraag of ik onderhand al niet alles weet :'D


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Dobrien schreef:
    (...)

    YUSH! Misschien over deze foto, want deze is zo sexy Ö

    uhu sexeeyyy enzow


    Nobody can Kill Me -Nogitsune Stiles