• Lalalala Beginpost lalala


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ameliorate schreef:
    (...)

    En toen kwam Yu heel droog binnenvallen.


    (krul)


    I just caught the wave in your eyes

    Syntax schreef:
    Omgad guys, vier keer meetellende 9 voor mijn Levensbeschouwing Proefwerk gehaald 8D


    0_O. GEFELICITEERD.
    But ergens ben ik echt heel erg jaloers.
    De laatste keer dat ik een 9 heb gehaald was,,,, eh..... Geen idee. Nooit wss.


    She was always looking for more..

    Syntax schreef:
    Omgad guys, vier keer meetellende 9 voor mijn Levensbeschouwing Proefwerk gehaald 8D



    Dat is echt heel goed! Ik ben blij voor je. What the hell is Levensbeschouwing eigenlijk?


    -

    Cynefin schreef:
    (...)

    Omg congrats *-* jeeeez slimmurd
    Nope, ik heb een kwart van de toets gewoon gegokt, wat ik blijkbaar goed heb gegokt :')
    Ben wel echt überblij met mijn puntjess <'3
    Het tijd verspillen aan al het fucking leren was toch nog ergens goed voor :')


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Iniminicum schreef:
    (...)


    Grieks hebben we niet echt een methode. Maar we zijn nu de Illias aan het vertalen dus waarschijnlijk woorden die daarin voorkomen :') Bij Duits hebben we Neue Kontakte.


    Aha, *rent naar boven om te kijken welke methode zij heeft voor Duits*
    *Komt weer naar beneden gerend*
    Wij hebben ook Neue Kontakte ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Aha, *rent naar boven om te kijken welke methode zij heeft voor Duits*
    *Komt weer naar beneden gerend*
    Wij hebben ook Neue Kontakte ^^


    Highfive! Waar ben jij nu?


    -

    Iniminicum schreef:
    (...)


    Dat is echt heel goed! Ik ben blij voor je. What the hell is Levensbeschouwing eigenlijk?


    Levensbeschouwing is naja hoe leg je dat uit, hoe mensen met elkaar omgaan, normen en waarden, en godsdiensten enzo. Echt een saai vak, maar wij gingen alle Lion King films kijken en keken de helft van de tijd dat we les hadden films so yeah :')


    take me back to the basics and the simple life

    Iniminicum schreef:
    (...)


    Dat is echt heel goed! Ik ben blij voor je. What the hell is Levensbeschouwing eigenlijk?
    Thank you en thank you Laura <'3 @Laura, je wil niet weten hoeveel tienen ik al heb gehaald dit jaar.. (krul)
    Levensbeschouwing is niet echt uit te leggen, bij ons ging het eerste hoofdstuk over mensen die iets goeds voor de wereld hebben gedaan zoals Martin Luther King en Nelson Mandela, nu dit hoofdstuk ging over het Christelijk Geloof etc. Het gaat zeg maar over de geloven van mensen en mensen die de wereld iets goeds geven I guess :')
    Damn it's hard to explain.
    Wat wel uit te leggen is is wat voor een grote hekel ik aan het vak heb :')


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Levensbeschouwing is naja hoe leg je dat uit, hoe mensen met elkaar omgaan, normen en waarden, en godsdiensten enzo. Echt een saai vak, maar wij gingen alle Lion King films kijken en keken de helft van de tijd dat we les hadden films so yeah :')



    Een soort Maatschappijleer?


    -

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Levensbeschouwing is naja hoe leg je dat uit, hoe mensen met elkaar omgaan, normen en waarden, en godsdiensten enzo. Echt een saai vak, maar wij gingen alle Lion King films kijken en keken de helft van de tijd dat we les hadden films so yeah :')
    Ja oké dit dus :')


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Iniminicum schreef:
    (...)

    Highfive! Waar ben jij nu?


    *rent nog een keer naar boven*
    *valt bijna van de trap*
    *geeft Henk een high-five*

    Hoofdstuk 4 :') We zijn niet zo snel :')


    take me back to the basics and the simple life

    Sws ben ik loner met mijn Salzgitter Heute xd tis echt en rare methode :')


    I just caught the wave in your eyes

    Syntax schreef:
    (...) Thank you en thank you Laura <'3 @Laura, je wil niet weten hoeveel tienen ik al heb gehaald dit jaar.. (krul)
    Levensbeschouwing is niet echt uit te leggen, bij ons ging het eerste hoofdstuk over mensen die iets goeds voor de wereld hebben gedaan zoals Martin Luther King en Nelson Mandela, nu dit hoofdstuk ging over het Christelijk Geloof etc. Het gaat zeg maar over de geloven van mensen en mensen die de wereld iets goeds geven I guess :')
    Damn it's hard to explain.
    Wat wel uit te leggen is is wat voor een grote hekel ik aan het vak heb :')


    Dat is geloof ik een soort Maatschappijleer. Ik heb het niet haha


    -

    Ik ben nu bezig met een Scientific Report voor Biologie, wat lekker helemaal in het Engels moet.
    YEEEY


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    *rent nog een keer naar boven*
    *valt bijna van de trap*
    *geeft Henk een high-five*

    Hoofdstuk 4 :') We zijn niet zo snel :')


    Oh, wij zitten in Kapitel acht geloof ik.


    -