• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 7 maart 2015 - 14:21 ]

    Vow schreef:
    (...)
    Je moet vooral eens naar jezelf kijken.


    Ik ga hier niet eens meer tijd aan besteden. Is het niet waard.

    Ik heb het over dat "kruip terug in de poes van je moeder" gebeuren. Doe 'ff normaal. Hoe bedoel je asociaal? Daarbij, 'denkt dat ze het niet zal begrijpen' komt bij mij meer over als een pussy-reden om het niet zelf tegen haar te zeggen. En ja, ik heb gelezen wat je eerst schreef.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Ik heb het over dat "kruip terug in de poes van je moeder" gebeuren. Doe 'ff normaal. Hoe bedoel je asociaal? Daarbij, 'denkt dat ze het niet zal begrijpen' komt bij mij meer over als een pussy-reden om het niet zelf tegen haar te zeggen. En ja, ik heb gelezen wat je eerst schreef.

    Je hebt geen idee over wie het gaat en wat mij de reden gaf dat te zeggen. Dus bemoei je alsjeblíeft met je eigen zaken.
    And well, how do I care? Heel mooi dat je dat las, had niets anders verwacht.

    Vow schreef:
    (...)
    Je hebt geen idee over wie het gaat en wat mij de reden gaf dat te zeggen. Dus bemoei je alsjeblíeft met je eigen zaken.
    And well, how do I care? Heel mooi dat je dat las, had niets anders verwacht.


    Al gaat het om de Koningin of iemand gewoon normaal — het maakt niet uit om wie het gaat: je kan het wel wat netter verwoorden (':


    Kunnen we het hier gezellig houden?


    Pretty is just a pretty word.

    Wheeeeee, aangenomen! C;


    Caution first, always.

    Colonel schreef:
    (...)

    Al gaat het om de Koningin of iemand gewoon normaal — het maakt niet uit om wie het gaat: je kan het wel wat netter verwoorden (':

    Haha, het netter zeggen?
    Denk dat ik dat wel zelf mag uitmaken. Ik had ook "kut" kunnen gebruiken.

    Vow schreef:
    (...)
    Haha, het netter zeggen?
    Denk dat ik dat wel zelf mag uitmaken. Ik had ook "kut" kunnen gebruiken.

    Ja, het is werkelijk zo stoer om zulke dingen te zeggen. Hooray to you!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Ja, het is werkelijk zo stoer om zulke dingen te zeggen. Hooray to you!

    Thanks. Het laat me wel goed voelen als ik die dingen zeg, ja.

    Wat heeft iedereen toch om zich er mee te bemoeien.. blijf bij je eigen zaken ofzo.
    Ik zal me eens met die van jullie gaan bemoeien.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2015 - 19:00 ]

    Ben ik niet duidelijk genoeg? Ik vraag om het gezellig te houden, dus het lijkt me verstandig dit onderwerp te laten varen.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik wou dat ik voor eeuwig buiten kon zijn en constant naar de lucht kon kijken. Er zijn weinig dingen waar ik zo gelukkig van wordt als het veranderen van de kleuren van de hemel en het voorbij drijven van wolken


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Anders ga je reageren..

    Ik ben trots op mijn uitgeschreven rol. (bloos)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Poor Ducky :C poor NCIS :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Haha, blijkbaar kan ik mensen toch beter inschatten dan ik dacht. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zweinstein schreef:
    Poor Ducky :C poor NCIS :C


    Wat is er met Ducky en NCIS? :c


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan