• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 7 maart 2015 - 14:21 ]

    Het is ook wel fijn om weer thuis te zijn.

    Wat ben je stil vandaag....?


    Stenenlikker

    Ugh, rotmigraine.


    Your make-up is terrible

    Morgen naar school gaan of thuis blijven om een laatste poging te doen om alles bij te werken? Godverdomme klotekutteringtietenzooi.


    Nou ik vind het wel weer mooi geweest vandaag. Ik ga naar bed en hopelijk val ik gewoon in slaap

    Toch wel raar hoe ik fan van iemand kan zijn die ik maar één keer heb ontmoet en bovendien niet eens heel speciaal is. Die studie doet rare dingen met me. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Paniekaanval nummer 3 deze avond. Wat is dit toch? Dit ben ik helemaal niet.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )


    Colonel schreef:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dus deze hele aflevering ging over het feit dat de kleur van zijn achterwerk de kleur is van de ander zijn blijheid?
    *slow clap.* You did a good job Japan. You did a good job.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik wil afleiding.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    Ik wil afleiding.


    I'm your little ray of pitch black.

    Moet gaan slapen maar wil niet!
    Ik heb ga nu een kopje "Slaap Lekker" thee van Pickwick drinken. Zou voor een goede nachtrust moeten zorgen. Ik hoop dat het gaat werken.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ugh, door dat soort onnozel gedoe heb ik er gelijk al geen zin meer in.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Thanks ouders.....nu ben ik weer klaar wakker, omdat ik als een gek mn oortjes moest zoeken voor muziek, zodat ik niks hoor....


    Stenenlikker