• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 7 maart 2015 - 14:21 ]

    Caffeine schreef:
    (...)
    Dus dan ga je ze achterna? Zegt al genoeg.

    Ehh, waarom je er mee bemoeien?

    ik moet een celeb kiezen van school en daar een woordweb van maken en ik weet niet wie ik moet kiezen dus wil iemand ff mijn poll invullen dat zou egt fijn wezen haha :P


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Vow schreef:
    (...)
    Ehh, waarom je er mee bemoeien?

    Je zet het in het LJHtopic. Dan kun je verwachten dat iemand er wat op zegt :}


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het is net uit tussen mij en mijn vriend en nu is er een of andere jongen die zegt een crush op mij te hebben via anonieme berichtjes ipv dat hij het gewoon in mijn gezicht zegt. Nu wordt er van mij verwacht te zeggen of ik wel of geen vriend heb, maar ik heb helemaal geen behoefte aan jongens, tenzij ze tonen absoluut geweldig te zijn, maar wtf!
    Kan hij niet of op me afstappen, of die grapjas ophouden en mij met rust laten?
    DANKU!
    sorry, ik klaag ook echt over niks maar het werkt me toch al een tijdje op mijn zenuwen
    En mijn arm doet pijn van t bloed geven :'(
    zo.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Caffeine schreef:
    (...)
    Je zet het in het LJHtopic. Dan kun je verwachten dat iemand er wat op zegt :}

    Maakt het je zoveel uit wat ik hier plaats?
    Ik weet niet of ik dat als compliment moet zien of niet :')

    Girl you the bomb the bomb the bomb the bomb bomb bomb diggi diggi ring come give it to me.


    i put the fun in funeral

    nog meer stemmen nodig voor me poll haha srry ga gwn ff zeuren hierrr :D


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Oké, in plaats van geen van beide te doen, ga ik ze gewoon allebei doen. Ik krijg waarschijnlijk een mental breakdown halfweg GWP-week en ik word waarschijnlijk uit de zaal gegooid omdat ik nog niet in het vijfde zit op het bal, maar whatever. Let's take some risks, shall we.


    kindness is never a burden.

    Ugh ik wil vanavond een film kijken maar ik heb geen flauw idee welke of waar ik überhaupt zin in heb.


    Colonel schreef:
    Ugh ik wil vanavond een film kijken maar ik heb geen flauw idee welke of waar ik überhaupt zin in heb.


    Kijk naar Adult World. Hij is super vreemd, maar het is met Evan Peters ( :9~ ) en John Cusack en het is best grappig.


    kindness is never a burden.

    Vow schreef:
    (...)
    Maakt het je zoveel uit wat ik hier plaats?
    Ik weet niet of ik dat als compliment moet zien of niet :')

    Wáuw. Als ik iets achterlijks tegenkom, dan moet ik er wel even op reageren ja.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tja, wat nu?


    I'm your little ray of pitch black.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Wáuw. Als ik iets achterlijks tegenkom, dan moet ik er wel even op reageren ja.

    Je moet vooral eens naar jezelf kijken.

    Ik ga hier niet eens meer tijd aan besteden. Is het niet waard.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2015 - 18:28 ]

    Michonne schreef:
    (...)

    Ik vind het altijd gemener om zoiets achter iemand rug om te doen hier. ;x


    Sorry dat ik het zeg, maar er gebeurt hier al zoveel achter mensen hun rug om, helaas :c
    Daarmee praat ik het niet goed, zeker niet, maar het is niets nieuws hier :/


    26 - 02 - '16

    Voor hierboven, praat niet iedereen bewust of onbewust achter mensen om? :d

    OT: Nooit gedacht dat sollen met een door iemand anders aangemaakte fake-facebook account zo leuk is. ><


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'