• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 7 maart 2015 - 14:21 ]

    Woah, het museum heeft een reactie achtergelaten op mijn foto op Instagram, dat was onverwachts.


    kindness is never a burden.

    En dan zeggen ze dat de jeugd van tegenwoordig hun aandacht niet los kan scheuren van elektronische speeltjes. Goede grap. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Sommige mensen kunnen via internet zo arrogant overkomen, jezus.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik wil niet dat het morgen wordt. Meeeeh. :c


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Kom op Van Gerwen! Je kunt winnen van Wright. Ik geloof in je.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik ben zo ontzettend in de war.


    Caution first, always.

    Beloftes nakomen blijft moeilijk voor bepaalde mensen.


    I'm your little ray of pitch black.

    I'm so booooooooooored en ik wil meer schrijven, maar niet spammen, meh. I need more things to write for.


    Your make-up is terrible

    Ik ben echt blij dat we ondanks alle struggles, gewoon voor onze gevoelens uit zijn gekomen. Wat een opluchting, zeg.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    'That must be though. Having such weird names.'
    Zegt Karma Akabane wie Karma als voornaam heeft.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    "Ik word toch niet zo oud want daar leef ik te ongezond voor" is geen goed argument om te blijven roken. Je zegt letterlijk dat je wel kunt roken omdat je niet oud wordt omdat je rookt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh please, kom niet chagrijnig thuis. Ik wil geen WW4.


    I'm your little ray of pitch black.

    Waarom kan ik niet nu gewoon beginnen met die opleiding? Veel leuker dan iedere dag twee uur wiskunde om half negen 's ochtends. :c


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben zo nerveus ineens, wtf. Oké, eigenlijk ben ik áltijd nerveus, maar dit is toch wel uitzonderlijk.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Tadashi schreef:
    De belangrijkste vraag: Do you need someone or do you need me?


    Quiet the mind, and the soul will speak.