• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 7 maart 2015 - 14:21 ]

    Merrill schreef:
    (...)
    I know right? Alle originele horrorfilms zijn van 3848 jaar geleden. Nu zijn ze niet eens meer spannend tbh. :')

    Ot: Ik hoop zo ontzettend erg dat ik goed nieuws ga krijgen. Fuck. o-o


    I agree... leuke verhaallijnen, maar die special effects van toen zijn echt niet meer angstaanjagend meer. Enkel Ouija staat nog op mijn lijst om te kijken, omdat het idee dus wel cool is - vergeleken met wat de aanbiedingen zijn - maar ik vrees dat ook die onzin zal worden.
    Het ergste? Je beseft de woorden die je uitgesproken hebt niet eens. Zucht. Dat waardeloze gevoel dat je me hebt gegeven? Waag dat me nooit meer aan te doen. I simply can't take it.


    I'm your little ray of pitch black.

    Serieus: STOP MET BINNEN ROKEN!!!


    Stenenlikker

    Echt, wat is er mis met sommige mensen. Ik word gek hier. .__.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Merrill schreef:
    (...)
    I know right? Alle originele horrorfilms zijn van 3848 jaar geleden. Nu zijn ze niet eens meer spannend tbh. :')

    Ot: Ik hoop zo ontzettend erg dat ik goed nieuws ga krijgen. Fuck. o-o


    Tegenwoordig komt er 1 goede uit per jaar.


    Your make-up is terrible

    Sherlock spoilers (s03e01 – The Empty Hearse):

    WHAT THE HELL WAAROM ZOENDE SHERLOCK MORIARTY NOU. Oh my god. En ik maar denken dat Sherlock aseksueel was of zo. Wtf. Ik ga niet ontkennen dat ik stiekem heel hard hoopte dat het ging gebeuren, maar even serieus, wáárom laat je eerst je aartsvijand jezelf dwingen om zelfmoord te plegen, zetten jullie vervolgens samen jouw dood in scène, zoenen jullie elkaar daarna passievol en laat je tot slot de persoon die jouw lijk speelt kussen met Molly. Jezus fucking Christ ik snap hier even helemaal niks van. Ik ga nu maar snel de rest van de aflevering afkijken, want ik heb echt een ontzettende mindfuck nu. Shit man ik snap dit echt niet. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ja, negeer me maar. Ach ja. Laat me maar zien hoeveel je me waard vind.


    I'm your little ray of pitch black.

    De belangrijkste vraag: Do you need someone or do you need me?


    kindness is never a burden.

    While you're doing fine, there's some people and I
    Who have a really tough time getting through this life
    So excuse us while we sing to the sky.

    Ik moet dinsdag een uitgebreide mening inleveren over een boek maar ik ben nog steeds niet begonnen ;-;
    Dat wordt morgen heel snel lezen.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    If heaven calls, i'm coming too


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik wil je gewoon gelukkig zien.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik heb het gevoel dat ik iets verschrikkelijks heb gedaan en ik weet niet wat.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miyano schreef:
    Ik heb het gevoel dat ik iets verschrikkelijks heb gedaan en ik weet niet wat.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    De hamster in de bovenste kooi laat dingen in de kooi eronder vallen, en die hamster rent vervolgens gestrest heen en weer om het te verbergen. En wij maar denken dat mensen stiekem kunnen zijn.


    I'm your little ray of pitch black.

    Gek genoeg vind ik Van Canto's cover van Master of Puppets leuker dan het origineel...


    Stenenlikker