• De aarde is overgenomen door buitenaardse wezens, die leven door hen zielen in de lichamen van wezens op een andere planeet te planten. De zielen van deze wezens worden dan verdrukt, zodat deze wezens hen levens kunnen leiden in plaats van de oorspronkelijke 'bewoners' van de lichamen. Hun doel is om een rechtvaardig en eerlijk leven te leiden; beter dan de eerdere bewoners van de planeet.
    Na velen planeten te hebben overgenomen, komen de zielen aan bij planeet aarde. Hier valt zeker wat te verbeteren; de mensen vermoorden elkaar en stelen elkaars spullen in plaats van samen te werken en te leven in harmonie.
    De zielen planten zich in de menselijke lichamen, maar natuurlijk komt er ook een groep mensen in opstand. Deze besluiten te vluchten.

    Bij het implanten van de zielen gaat het echter niet altijd zo gemakkelijk. Sommige menselijke zielen zijn erg sterk en blijven vasthouden aan hun lichaam, zodat het voor de zielen erg lastig is om aan hen nieuwe lichaam te wennen. Herinneringen van de mensen en alles wat ze weten; de zielen houden deze kennis. Een nieuw leven zou makkelijk moeten zijn, maar niet als de menselijke ziel vasthoudt aan zijn geloven, gewoontes en relaties. Het leven zal onmogelijk worden met een stem van een ander in je hoofd.

    In deze rpg wordt er gespeeld vanuit een opvanghuis voor jongeren met een sterke menselijke ziel in hun hoofd en vanuit een grot waar de laatste groep mensen zich verschuild houdt.In het huis wordt de jongeren geleerd de ziel te verdrukken en er mee te leven, maar is dat wel wat de jongeren willen?
    En wat als de laatste mensen contact proberen op te nemen met de jongeren? Zullen deze luisteren naar hen ziel of naar de menselijke ziel en herinneringen?

    Regels
    • Schrijf in Abn Nederlands en volg de juiste spellingsregels.
    • Bestuur enkel je eigen personages, behalve als toestemming van de speler van het personage hebt.
    • Schrijf minimaal 200 woorden per post. Dit is makkelijk te behalen.
    • Nieuwe topics worden alleen aangemaakt door mij.
    • Wees aardig tegen elkaar.

    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd: (jongeren 15 t/m 22)
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis lichaam:
    Extra: (het innerlijk van de menselijke ziel mag beschreven worden, maar hoeft niet.)


    Informatie over het huis en de grot komt z.s.m.

    you will be one of us

    Rollen:
    Jongeren
    meisjes
    - Pebble
    - Meraki_romano
    - Iniminicum
    - Repair
    - Exorcizamus

    jongens
    -
    -
    -

    mensen
    vrouwen
    - Syntax
    -
    -

    mannen
    - Exorcizamus
    - Colonel
    -

    [ bericht aangepast op 8 maart 2015 - 20:52 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Syntax schreef:
    Het lijkt mij verstandig om een stop op de vrouwelijke personages te zetten.
    Ik zal zo een begin maken aan mijn personage (:


    Oh ja, dat staat er ook. Ik heb het enkel niet in de beginpost gezet c:


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Mag ik het laatste meisje reserveren?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    Mag ik het laatste meisje reserveren?


    Dat laatste meisje is er niet. Ik weet niet waarom, maar het lukt me niet om dat streepje weg te halen. Ik heb je mijn meisje gegeven.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Heffron schreef:
    (...)

    Dat laatste meisje is er niet. Ik weet niet waarom, maar het lukt me niet om dat streepje weg te halen. Ik heb je mijn meisje gegeven.


    Oh, oké. Dank je (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel




    Naam: Helena Francine Levett. De ziel in haar lichaam heet Elisabeth.
    Leeftijd: 17
    Innerlijk:
    Vriendelijk
    De ziel in Helena's lichaam lijkt ontzettend veel op Helena zelf. Beide zijn ze vriendelijk naar iedereen die ze tegenkomen en met name Elisabeth zal vooroordelen zoveel mogelijk willen vermijden. Iedereen die hulp nodig heeft, zal het bij Helena kunnen krijgen, en soms gaat ze hier zover mee dat ze zichzelf wel eens vergeet. Dan kwijnt ze langzaam weg en als niemand haar helpt, zal ze in een depressie of stoornis weg kunnen zakken. Dit is de echte Helena wel eens overkomen.
    Eigenwijs
    Elisabeth is, evenals Helena, ontzettend eigenwijs. Als ze iets vindt, zal ze daar niet makkelijk vanaf te brengen zijn en doet ze het ook liever op haar eigen manier. Ze neemt wel adviezen aan, maar als ze het er niet mee eens is, zal ze dat duidelijk laten merken. Door deze koppigheid brengt ze zichzelf nog wel eens in de problemen.
    Goedlachs
    Elisabeth is iemand die veel en graag lacht. Ze vindt het leuk om andere mensen aan het lachen te maken, maar ze houdt ook van goed gezelschap waarmee ze kan lachen.
    Achterdochtig
    Elisabeth is redelijk achterdochtig. Ze vertrouwt mensen wel, maar ze twijfelt vaak aan de ideeën van anderen. Zo heeft ze haar vraagtekens bij het feit dat ze lichamen overnemen om het even te regelen voor andere planeten. Ze is hierover in verwarring, ze weet niet wat ze wilt of vindt. Het houdt haar vaak bezig en soms is ze zo opgeslokt in haar gedachten dat ze gewoon nergens meer op let en gewoon even weg is.
    Uiterlijk: [FC: Madison McLaughlin] Helena is een kleine 1.70, tenminste, dat is wat ze iedereen vertelt als ze ernaar vragen. Eigenlijk is ze 1.68, maar ze is zo eigenwijs dat ze dat gewoon afrond naar 1.70. Ze heeft lang, donkerbruin haar dat tot aan haar onderrug komt. Het heeft een lichte slag en ze draagt het vaak in een hoge staart, dit vooral uit praktische redenen. Ze heeft bruine, ietwat kleine ogen en een rond gezicht. Vaak staat deze in een eigenwijze uitdrukking. Wat opvalt is dat ze een donkere moedervlek onder haar linkeroog heeft. Ze irriteert zich hier wel aan, maar heeft er maar mee leren leven.
    Geschiedenis lichaam: Helena heeft geen slechte jeugd gehad. Samen met haar ouders en oudere broer woonde ze in een groot huis. Ze hadden altijd geld, ze kon leuke dingen doen buiten school en had lieve vriendinnen. Ze was al vroeg zelfstandig en naarmate ze ouder werd zorgde dit wel voor steeds meer spanningen thuis, omdat haar moeder moeite had haar meer vrijheid te geven. Haar vader raakte overspannen en Helena en haar broer bleven steeds vaker weg van huis. Uiteindelijk werden haar ouders ingenomen door de zielen en heeft ze ze niet meer gezien. Haar broer is ontsnapt en woont nu bij het groepje mensen dat nog weerstand biedt.
    Helena was altijd heel close met haar broer, hij was/is haar beste vriend. Ze heeft hem nu al heel lang niet gesproken en mist hem ontzettend. Ze kan prima haar eigen boontjes doppen, maar ze heeft wel behoefte aan een beetje steun.
    Extra: Ze heeft een kettinkje waar 'Luna' in staat, met het symbool van een maan ernaast. Luna was de naam die haar broer altijd voor haar gebruikte.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2015 - 20:24 ]


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Naam
    Jett Christian Beesley
    Leeftijd
    19 jaar en geboren op een koude herfstdag.
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis lichaam
    Extra


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Naam:
    Bellamie Grace Lewis. De ziel gebruikt de naam Grace en noemt de menselijke ziel in haar hoofd Bellamie.
    Leeftijd:
    18 jaar. Bellamie is geboren op 13 mei. Grace is al veel ouder, doordat zij al vele andere levens geleefd heeft op andere planeten.


    Innerlijk:
    Waar Bellamie sarcastisch, chagrijnig en naïef is, is Grace zachtaardig, behulpzaam en begrijpend. Je zou dus goed kunnen zeggen dat Grace het tegenovergestelde is van Bellamie, wat vaak botsingen maakt in het hoofd van Grace. Hierdoor sluit ze zich regelmatig op in haar kamer, zodat ze haar ergernis en irritatie tegen niemand af kan reageren; ze wilt nooit onaardig zijn tegen een ander levend wezen.
    Toen Grace nog maar net in het lichaam van Bellamie woonde, had ze veel afkickverschijnselen, doordat Bellamie verslaafd was aan sigaretten en vaak wiet rookte. Mede hierdoor kwam Grace terecht bij de kliniek, maar ook omdat Bellamie haar niet met rust liet.
    Grace is van mening dat geweld niets op schiet en zal dan nooit, maar dan ook nooit, zomaar een ruzie beginnen. Ze is erg beheerst over haar eigen emoties en haar gedrag, hoewel Bellamie haar vaak in de weg zit. Zij is dan ook de enige met wie Grace ruzie maakt, maar doet dat wel wanneer er niemand in de buurt is. Grace is toch gaan geven om Bellamie, omdat ze het goed kan voorstellen hoe het is wanneer iemand je leven over neemt waar je zelf geen controle over hebt. Het komt heel soms zelf voor dat Bellamie een klein beetje controle over haar lichaam terug krijgt, waardoor Grace wel eens rare bewegingen heeft gemaakt of iets vreemds heeft gezegd. Door zo'n incident is Grace ooit voor een auto gesprongen is en hier nu een litteken van op haar pols en op haar voorhoofd heeft staan. Dit was de druppel geweest voor Grace om naar de kliniek te gaan.
    Ook heeft Grace vaak nachtmerries, naast die van de herinneringen van Bellamie. Bellamie kan namelijk af en toe heel agressief zijn en bedreigd Grace voortdurend, waardoor Grace een klein beetje bang van het meisje in haar hoofd is geworden. Het dreigen is niet alleen door het overnemen van haar lichaam, Bellamie kan namelijk ook de gedachten van Grace horen, waardoor zij weet dat ook Grace verliefd geworden is op haar vriendje, ook al heeft zij deze nooit ontmoet. Dit komt doordat het lichaam van Bellamie een enorme aantrekkingskracht naar hem voelde en samen met de herinneringen van Bellamie kent Grace hem toch erg goed, waardoor de gevoelens ook op Grace zijn overgesprongen.
    Uiterlijk:
    Bellamie/Grace heeft lange, lichtblonde haren die tot net onder haar borsten vallen. Van nature zijn ze stijl, maar omdat Grace een veel nettere stijl heeft dan Bellamie, draagt Grace ze vaak in netjes gekrulde lokken, die bijvoorbeeld met een speldje naar achter zijn gestoken. Ze heeft een lichte huid, grote, diepblauwe ogen, een rechte, kleine dopneus en volle lippen. Over haar neus zijn sproetjes te zien, die in de zomer erger worden zodat ze over haar hele gezicht te zien zijn.
    Bellamie is klein van lengte, ongeveer 1,55 meter.
    De kledingstijl van Bellamie was altijd nonchalant, stoer en effortless, die van Grace is netjes en meisjesachtig. Zo zou je Bellamie nooit in rokjes zien, terwijl Grace deze bijna dagelijks draagt, tot grote ergernis van Bellamie.
    Geschiedenis lichaam:
    Bellamie was al een lange tijd op de vlucht voor zielen. Ze ontdekte ze toen ze thuis kwam van haar vriend. Haar ouders hadden haar voor de zielen willen beschermen en ze waren van plan die avond te vluchten, toen Bellamie er thuis achter kwam dat haar ouders die middag ontdekt waren en er nu een ziel in ze woonde.
    Zoals afgesproken heeft Bellamie toen haar ouders dood geschoten en is ze zelf gevlucht. Ook haar vriend was verdwenen bij de tijd dat ze weer bij zijn huis aankwam en denkend dat ook hij dood was, is ze alleen verder gegaan, tot ze op een nacht ontdekt werd toen ze een slaapplek zocht.
    Bellamie heeft nog erg last van het verlies van het verlies van haar ouders en vriend, waardoor Grace vaak nachtmerries heeft en paniekaanvallen krijgt door de vele, pijnlijke herinneringen van Bellamie.
    Extra:
    Bellamie droeg op het moment van ontdekking een ketting die ze van haar moeder had gekregen, die zij weer van haar moeder had gekregen en die dus al meerdere generaties in de familie zit. Grace heeft deze gehouden en draagt deze ketting nog steeds, uit respect voor Bellamie.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2015 - 20:52 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Nog een stomme vraag, maar het innerlijk dat je moet beschrijven, is dat het innerlijk van de ziel of van de persoon zelf?


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Exorcizamus schreef:
    Nog een stomme vraag, maar het innerlijk dat je moet beschrijven, is dat het innerlijk van de ziel of van de persoon zelf?


    Je beschrijft het innerlijk van de ziel. De menselijke persoon is zeg maar een soort bijrol. Als je het toch fijn vindt om het innerlijk van het menselijk persoon te beschrijven, mag dit natuurlijk altijd.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Eigenlijk durf ik mijn rol nog niet te gaan maken omdat ik bang ben dat dit nooit van de grond komt aangezien er niet heel veel mensen actief reageren (':


    Colonel schreef:
    Eigenlijk durf ik mijn rol nog niet te gaan maken omdat ik bang ben dat dit nooit van de grond komt aangezien er niet heel veel mensen actief reageren (':


    Ja, er zijn inderdaad niet zoveel mensen die tot nu toe meedoen, dus ik begrijp waar je je zorgen over maakt. Ikzelf ga in ieder geval wel hard proberen hier een leuke en actieve rpg van te maken.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Waterhouse schreef:
    (...)

    Ja, er zijn inderdaad niet zoveel mensen die tot nu toe meedoen, dus ik begrijp waar je je zorgen over maakt. Ikzelf ga in ieder geval wel hard proberen hier een leuke en actieve rpg van te maken.


    Dan ga ik gewoon mee helpen :Y) Vanavond maak ik een begin aan mijn rol en dan zal ik hem hoogstwaarschijnlijk morgen afmaken.


    Ik wil mijn rollen best afmaken, maar ik heb op dit moment geen inspiratie. Maar ik werk er wel aan (:


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Ik zap zo snel mogelijk proberen mijn rol af te maken, maar dat zal vandaag en morgen hoohstwaarschijnlijk niet lukken, aangezien ik het momenteel veel te druk heb met school


    be gay do crimes





    Naam: Helena Francine Levett. De ziel in haar lichaam heet Elisabeth.
    Leeftijd: 17
    Innerlijk:
    Vriendelijk
    De ziel in Helena's lichaam lijkt ontzettend veel op Helena zelf. Beide zijn ze vriendelijk naar iedereen die ze tegenkomen en met name Elisabeth zal vooroordelen zoveel mogelijk willen vermijden. Iedereen die hulp nodig heeft, zal het bij Helena kunnen krijgen, en soms gaat ze hier zover mee dat ze zichzelf wel eens vergeet. Dan kwijnt ze langzaam weg en als niemand haar helpt, zal ze in een depressie of stoornis weg kunnen zakken. Dit is de echte Helena wel eens overkomen.
    Eigenwijs
    Elisabeth is, evenals Helena, ontzettend eigenwijs. Als ze iets vindt, zal ze daar niet makkelijk vanaf te brengen zijn en doet ze het ook liever op haar eigen manier. Ze neemt wel adviezen aan, maar als ze het er niet mee eens is, zal ze dat duidelijk laten merken. Door deze koppigheid brengt ze zichzelf nog wel eens in de problemen.
    Goedlachs
    Elisabeth is iemand die veel en graag lacht. Ze vindt het leuk om andere mensen aan het lachen te maken, maar ze houdt ook van goed gezelschap waarmee ze kan lachen.
    Achterdochtig
    Elisabeth is redelijk achterdochtig. Ze vertrouwt mensen wel, maar ze twijfelt vaak aan de ideeën van anderen. Zo heeft ze haar vraagtekens bij het feit dat ze lichamen overnemen om het even te regelen voor andere planeten. Ze is hierover in verwarring, ze weet niet wat ze wilt of vindt. Het houdt haar vaak bezig en soms is ze zo opgeslokt in haar gedachten dat ze gewoon nergens meer op let en gewoon even weg is.
    Uiterlijk: [FC: Madison McLaughlin] Helena is een kleine 1.70, tenminste, dat is wat ze iedereen vertelt als ze ernaar vragen. Eigenlijk is ze 1.68, maar ze is zo eigenwijs dat ze dat gewoon afrond naar 1.70. Ze heeft lang, donkerbruin haar dat tot aan haar onderrug komt. Het heeft een lichte slag en ze draagt het vaak in een hoge staart, dit vooral uit praktische redenen. Ze heeft bruine, ietwat kleine ogen en een rond gezicht. Vaak staat deze in een eigenwijze uitdrukking. Wat opvalt is dat ze een donkere moedervlek onder haar linkeroog heeft. Ze irriteert zich hier wel aan, maar heeft er maar mee leren leven.
    Geschiedenis lichaam: Helena heeft geen slechte jeugd gehad. Samen met haar ouders en oudere broer woonde ze in een groot huis. Ze hadden altijd geld, ze kon leuke dingen doen buiten school en had lieve vriendinnen. Ze was al vroeg zelfstandig en naarmate ze ouder werd zorgde dit wel voor steeds meer spanningen thuis, omdat haar moeder moeite had haar meer vrijheid te geven. Haar vader raakte overspannen en Helena en haar broer bleven steeds vaker weg van huis. Uiteindelijk werden haar ouders ingenomen door de zielen en heeft ze ze niet meer gezien. Haar broer is ontsnapt en woont nu bij het groepje mensen dat nog weerstand biedt.
    Helena was altijd heel close met haar broer, hij was/is haar beste vriend. Ze heeft hem nu al heel lang niet gesproken en mist hem ontzettend. Ze kan prima haar eigen boontjes doppen, maar ze heeft wel behoefte aan een beetje steun.
    Extra: Ze heeft een kettinkje waar 'Luna' in staat, met het symbool van een maan ernaast. Luna was de naam die haar broer altijd voor haar gebruikte.


    Helena is wel zo'n beetje af. Ik was eigenlijk van plan om van mijn man/jongen haar broer te maken, is dat goed?

    [ bericht aangepast op 11 maart 2015 - 20:26 ]


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui