• Eyes are the windows to the soul


    Als je wilt over leven:
    1. Probeer niet van het eiland te ontsnappen.
    2. Wees voor het donker binnen in het huis met alle deuren op slot.
    3. Word niet verliefd.

    Een groep jongeren word wakker op een tropisch eiland zonder te kunnen herinneren hoe ze daar terecht zijn gekomen. Ze kennen elkaar niet, maar beseffen als snel dat er reden moet zijn waarom uiteraard deze groep op het eiland is gezet. Ieder van hen heeft een barcode getatoeëerd op de binnenkant van zijn linker pols staan en dit kan maar twee dingen betekenen; ze zijn verkocht of worden verkocht. Verder komen ze er al snel achter dat als ze heel geëmotioneerd raken (bv. heel boos, blij, of in paniek) hun ogen zwart kleuren en ze totaal geen controle meer hebben over hun acties.

    Invullijstje:
    Naam:
    Bijnaam (optioneel):
    Leeftijd (ouder dan 14, jonger dan 30): 
    Geslacht:
    Uiterlijk (liefst met foto):
    Innerlijk:
    Verleden:
    Grootste angst:
    Grootste passie:
    Extra(optioneel):


    Rollen: (leeftijd-paginanummer)
    Meisjes:
    Jessamine Maître - Geleninja (19-1)
    Devonne Sydney diLaurentis - Aranyhid (18-1)
    Sasha Mavis Goldberg - Ainigma (20-1)
    Cheryl Daisy Barton - Hecuba (21-7)
    Chiby Delivery - Deliva (19-9)
    Christina Smit - Hecuba (25-9)
    Jongens:
    Finnegan Michael Campbell Matthews - Fortis (21-6)
    Francesco Paige Torres - GusWaters (19-5)
    Charles Spencer Mazetti - Chelina (26-6)
    Tanner Lucas Montgomery - Aranyhid (21-6)
    Magnus Lehnsherr - Geleninja (21-7)
    gereserveerd - Ainigma (28-9)

    Faceclaims:
    Troian Bellisario - Geleninja
    Shay Mitchell - Aranyhid
    Ashley Benson - Philia
    Lucy hale - Iniminicum
    Danial Sharmen - Philia
    Aaron Tveit - Mendez
    Finn Harries - Aranyhid
    Josh Hutcherson - Fortis
    Blake Lively - Hecuba


    [ bericht aangepast op 21 mei 2015 - 11:32 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.


    Naam: Jessamine Maître
    Bijnaam: Jessa
    Leeftijd: 19
    Geslacht: vrouw
    Uiterlijk: Faceclaim: Troian Bellisario


    Innerlijk: Jessamine is een vriendelijk meisje dat goed met anderen om kan gaan. Wel met iedereen behalve haar broers en zussen om kan gaan. Haar broers en zussen zijn nooit echt geïnteresseerd geweest in haar en dat zat haar vroeger behoorlijk dwars. Ze probeerde toen van alles te doen om te zorgen dat ze haar aardig zouden vinden. Nu doet ze dat niet meer. Nu gaat ze uit van haar eigen kracht. Ze omringt zich alleen met mensen die zij leuk vind en die ze in haar leven wil hebben. Als iemand haar vrienden iets aan doet dan kan ze behoorlijk gemeen zijn. Ze zal ze niet gaan slaan, maar ze zou hun sociale leven om zeep helpen. Jessamine is niet iemand die snel om hulp vraagt hoewel ze anderen wel graag helpt. Ze is een perfectionist, maar alleen als het om haar zelf gaat andermans imperfecties accepteert ze vaak zonder problemen of ziet ze niet als imperfecties.
    Verleden: Jessamine is de dochter van Roberd Maître, zakenman en multi millionair. Ze was geboren in Marseille en heeft drie ouderen broers en twee oudere zussen die niet de zelfde moeder hebben als zij. Jessamine werd al toen ze heel klein was naar een kostschool gestuurd voor de kinderen van rijke mensen. Daar merkte ze al snel dat de wereld waar ze in leefde vol met neppe vriendschappen en neppe mensen was die alleen geïnteresseerd waren in haar creditcard. Aangezien ze daar niet aan mee wilde doen was ze vaak alleen op school. Ze leefde dan vaak in haar eigen fantasie wereldje en schilderde, tekende en speelde veel piano. Op haar zestiende vroeg ze haar vader of ze naar een andere school mocht, waar ook "normale" mensen heen gingen en na veel zeuren en puppyoogjes mocht het. Daar voelde ze zich veel meer op haar gemak.
    Grootste angst: Jessamine is bang voor water
    Grootste passie: Kunst (vooral muziek, schilderen & tekenen)
    Extra:

    [ bericht aangepast op 30 maart 2015 - 11:31 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Deze is al Is eerder geweest! Toch? Anyway, ik wil wel meedoen met een meisje :3


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    Deze is al Is eerder geweest! Toch? Anyway, ik wil wel meedoen met een meisje :3


    Ja, ik heb hem heropend of hoe dat dan ook heet. Ik zet je meisje er bij!!


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Devonne Sydney diLaurentis
    ''Falling isn't a fail, but don't wanna stand up is.''





    Bijnaam: Devi

    Leeftijd: Ze is achttien jaar oud. Over een paar weken wordt ze negentien.

    Geslacht: Vrouwelijk

    Uiterlijk: [FC: Shay Mitchell] Devi heeft diepgaande donkerbruine ogen die worden omringd door donkere wimpers en op die komt altijd een laagje mascara, want ze vallen toch al op. Meestal dragen haar ogen pretlichtjes mee, en wanneer niet; dan is er iets goed mis. Haar lokken hebben een donkerbruine kleur die ook als zwart gezien kunnen worden en de lokken dragen lichte slag met zich mee. Negen van de tien keer heeft Chanella ze los en anders zitten ze in een schuine vlecht. Devi haar huid is getint en dit verraad haar afkomst, --wat Spaans is--. Haar lippen hebben een zacht roze kleur en meestal stift ze deze rood, maar vaak ook niet. Het ligt er maar aan. Lang is Devi niet --1 meter en 66 centimeter om precies te zijn, maar dit lost ze op met hakken soms. Haar kledingstijl is vaak wat verschillend.

    Innerlijk: Ergens zou je het niet verwachten maar Devi is een wat meer terughoudend persoon. Hier heeft ze geen reden voor, maar ze is liever gewoon met haar vrienden dan met zo'n grote groep. Maar ze is niet zo terughoudend dat ze niet voor zichzelf opkomt. Want dit doet Devi overduidelijk. Ze kent haar eigen grenzen en je moet daar niet over gaan, want dan is ze beledigd. Net zoals haar pa is Devi´s lontje kort. Boos kan ze lang blijven, het ligt er maar net aan hoeveel je voor haar betekend. Ook heeft Devi niet veel geduld, al ze dit altijd wel probeert. Als iets haar te lang duurt zeurt ze niet, maar dan blijft ze maar langer wachten. Hoe haatvol ze dit ook vindt. Ze oogt ergens onzeker, maar is dit niet. Op sommige gevallen misschien wel. Al ze dit meestal niet is. Ze weet gewoon wie ze is en accepteert dit, en is niet bang om zich zelf te zijn.
    Wanneer ze je niet mag, kan ze nogal een bitch zijn. Over het algemeen roddelt ze niet over iemand, maar doet iemand dit over haar. Of hoort zij iets slechts van iemand over haar, dan kun je wraak verwachten. Hier past ook goed het gezegde: Je krijgt wat je geeft, bij. Want in haar geval is dit de waarheid. Devi is niet iemand die terug deinst voor een gevecht maar dit gewoon aangaat. Ze is doelbereikend en als dit haar niet lukt vindt ze dit tijdverspilling. Eigenwijs is deze meid ook, haar mening veranderd niet snel en ze zal ook haar eigen gang gaan. Tot anderen zeggen dat het voor hun vervelend is. Want ze heeft respect voor anderen en hun mening.
    Over het algemeen is ze een vrolijk en enthousiast iemand met wie je altijd wel lol kunt maken, ook al ben je niet echte vrienden met haar. Sommigen zouden zich irriteren aan haar enthousiasme, en anderen zouden er zelf vrolijk van worden. Devi is iemand die je kunt vertrouwen, en ondanks dat ze geen genie is - is ze redelijk slim en geeft ze je ook advies als je dit wilt. Verder is het zo als jij de vertrouwensband breekt, krijg je die heel langzaam terug. Het ligt er aan of je veel voor haar betekende. Bij sommigen komt die band helemaal niet meer terug.
    Devi houdt ervan om risico´s te nemen en te kijken hoe ver ze kan gaan. De dame is erg moedig en dapper en moedig. Ze zal uiteindelijk altijd vechten voor haar geliefden.

    Verleden: Haar beide ouders waren belangrijke zakenman en vrouw in Europa en reisden veel rond, hierdoor zag Devi haar ouders erg weinig. Ze waren rijk en hadden een groot landhuis in Spanje tussen de wijngaarden in. In de tijd dat haar vader en moeder op reis waren bleef Devi alleen thuis met de werksters en kok. In feiten had ze alles wat haar hartje maar begeerde, maar ze wilde eigenlijk enkel aandacht van haar ouders. Dit heeft er naar toe gemaakt dat ze dingen deed die niet mochten zodat ze wel aandacht kreeg. Helaas lukte dit niet goed en staakte ze dit plan. Devi was populair op school en had veel vrienden, goede cijfers en een vriendje.

    Grootste angst: Hoogtes en kleine ruimtes.

    Grootste passie: Wedstrijd zwemmen en kickboksen. Ze is echt een sportief iemand, naast dat je eerder verwacht dat ze een tutje is.

    Extra: Ze is openlijk lesbisch en geeft niet om anderen hun mening qua dit.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2015 - 20:39 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Zou ik een jongen mogen reserveren? :3


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Fortis schreef:
    Zou ik een jongen mogen reserveren? :3


    Je staat er bij.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Devonne is af! :')


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Aranyhid schreef:
    Devonne is af! :')


    Ik zet haar er bij!!
    Haha. Jessa's angst is zwemmen en Devonne's passie is zwemmen.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    Ik zet haar er bij!!
    Haha. Jessa's angst is zwemmen en Devonne's passie is zwemmen.


    Ja, haha. Shay [Mijn FC] is in mijn nieuwe fave serie een zwemster dus ik dacht; waarom ook niet?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded






    Naam: Sasha Mavis Goldberg.
    Bijnaam (optioneel): Sas
    Leeftijd  ze is twintig jaar oud.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Uiterlijk (liefst met foto):
    [Faceclaim: Ashley Benson]
    Sasha heeft grote blauwe ogen, die grijzig lijken als ze zich verdrietig of slecht voelt. Vaak draagt ze eyeliner en mascara om haar ogen te benadrukken, maar verder draagt ze niet al te make-up behalve rosé lippenstift. Make-up draagt ze natuurlijk wel bij fotoshoots, omdat ze geen andere keuze heeft. Sasha heeft lang blond haar, dat ze soms krult en soms stijgt, maar van nature heeft ze er slag in zitten. Ze is 1,68. Dit is eigenlijk te kort voor modellen werk, maar aangezien ze er al vanaf kleins af aan, aan meedoet en haar moeder zo gepushed heeft, heeft Sasha het net aan gered. Ze is vrij slank en heeft lichte vrouwelijke vormen. Haar kledingstijl is stoer, maar wel vrouwelijk en soms zelfs heel vrouwelijk.
    Innerlijk:
    Sasha is demiromantic en Pansexual. Het meisje kan niet verliefd worden zonder een band met iemand te hebben en valt op alle geslachten. Dit houdt ze beide toch liever geheim, vooral omdat ze niet wil dat mensen er vragen over gaan stellen. Dit komt omdat ze onzeker is over het feit dat mensen haar wel accepteren. Deze onzekerheid verbergt ze vooral met heel veel enthousiasme en optimisme, twee dingen die dit meisje kenmerken. Ze houdt van het leven en is dan ook niet bang en heel avontuurlijk ingesteld. Ze weet heel goed wanneer ze serieus moet zijn, maar tenzij dit absoluut nodig is, is ze een heel lacherig persoon. Ze heeft passie voor wat ze doet en levert geen half werk. Als ze iets doet doet ze het goed. Veel over zichzelf verteld ze niet en haar gevoelens kropt ze vooral op. Omdat ze zelf niet helemaal te vertrouwen is, vertrouwt ze andere vaak ook niet, waardoor ze maar weinig deelt. Dit geeft haar iets mysterieus en geheimzinnigs, mede omdat zij dankzij haar acteer lessen haar gevoelens goed kan onderdrukken, of juist faken.
    Sasha is een heel sociaal meisje en gaat met iedereen zo goed en kwaad als het gaat om. Als jij haar niet mag hoef je van haar ook geen aardigheid te verwachten, aangezien ze dat alleen maar fake vindt. Ze Is behulpzaam ingesteld en heeft vrij snel, misschien iets te snel medeleven met mensen. De slimste is ze zeker niet, waardoor ze soms ietwat naief kan overkomen, maar dit maakt ze vooral goed met bitchy opmerkingen en afstandelijk gedrag.
    Verleden:
    Sasha werd twintig jaar gelden geboren in een rustig dorpje in Nevada. Haar ouders hadden het goed, maar de komst van hun dochtertje was niet gepland. Haar moeder, Elisabeth, moet haar baan als model opzeggen en is daarna nooit meer aangenomen omdat ze het niet meer voor elkaar kreeg om 'slank genoeg te worden' volgens het bureau. Hierna heeft ze er vanaf Sasha's vijfde alles aangedaan om haar gezond en mooi te houden, zodat zij model kon worden. Sasha vond het altijd wel leuk, maar snakte soms toch wel naar een hamburger. Tot haar twaalfde heeft Sasha thuisles gehad en daarna op school was ze aardig populair.
    Grootste angst: Kleine ruimtes en het donker.
    Grootste passie: fotografie, zowel foto's maken, als gefotografeerd worden. Ook houdt ze heel erg veel van musical en hier doet zij dan ook een opleiding voor.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2015 - 15:55 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mag ik een meisje?


    take me back to the basics and the simple life

    Ashley Benson *.* ^-^

    2/4 van de Little Liars zijn er :')


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Eleutheromania schreef:
    Mag ik een meisje?


    -

    Aranyhid schreef:
    Ashley Benson *.* ^-^

    2/4 van de Little Liars zijn er :')


    Pretty little liars is Sinds twee weken ofzo een van mijn nieuwe favoriete series ^^.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    (...)

    Pretty little liars is Sinds twee weken ofzo een van mijn nieuwe favoriete series ^^.


    Bij mij ook, haha. Lol.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded