• Eyes are the windows to the soul


    Als je wilt over leven:
    1. Probeer niet van het eiland te ontsnappen.
    2. Wees voor het donker binnen in het huis met alle deuren op slot.
    3. Word niet verliefd.

    Een groep jongeren word wakker op een tropisch eiland zonder te kunnen herinneren hoe ze daar terecht zijn gekomen. Ze kennen elkaar niet, maar beseffen als snel dat er reden moet zijn waarom uiteraard deze groep op het eiland is gezet. Ieder van hen heeft een barcode getatoeëerd op de binnenkant van zijn linker pols staan en dit kan maar twee dingen betekenen; ze zijn verkocht of worden verkocht. Verder komen ze er al snel achter dat als ze heel geëmotioneerd raken (bv. heel boos, blij, of in paniek) hun ogen zwart kleuren en ze totaal geen controle meer hebben over hun acties.

    Invullijstje:
    Naam:
    Bijnaam (optioneel):
    Leeftijd (ouder dan 14, jonger dan 30): 
    Geslacht:
    Uiterlijk (liefst met foto):
    Innerlijk:
    Verleden:
    Grootste angst:
    Grootste passie:
    Extra(optioneel):


    Rollen: (leeftijd-paginanummer)
    Meisjes:
    Jessamine Maître - Geleninja (19-1)
    Devonne Sydney diLaurentis - Aranyhid (18-1)
    Sasha Mavis Goldberg - Ainigma (20-1)
    Cheryl Daisy Barton - Hecuba (21-7)
    Chiby Delivery - Deliva (19-9)
    Christina Smit - Hecuba (25-9)
    Jongens:
    Finnegan Michael Campbell Matthews - Fortis (21-6)
    Francesco Paige Torres - GusWaters (19-5)
    Charles Spencer Mazetti - Chelina (26-6)
    Tanner Lucas Montgomery - Aranyhid (21-6)
    Magnus Lehnsherr - Geleninja (21-7)
    gereserveerd - Ainigma (28-9)

    Faceclaims:
    Troian Bellisario - Geleninja
    Shay Mitchell - Aranyhid
    Ashley Benson - Philia
    Lucy hale - Iniminicum
    Danial Sharmen - Philia
    Aaron Tveit - Mendez
    Finn Harries - Aranyhid
    Josh Hutcherson - Fortis
    Blake Lively - Hecuba


    [ bericht aangepast op 21 mei 2015 - 11:32 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    GusWaters schreef:
    Ik zal proberen vandaag en morgen mijn personage af te maken (heb het nogal druk in et weekend vanwege examen maandag)

    Weet alleen nog niet goed wie ik als face claim ga gebruiken


    Wel je kan alvast innerlijk enzo invullen en later uiterlijk als dat handiger voor je is.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Naam:
    Francesco Paige Torres

    Bijnaam (optioneel):
    Francesco heeft geen vaste bijnamen maar vindt het ook niet erg als iemand een andere naam voor hem verzint aangezien Francesco best lang is om elke keer volledig te zeggen.




    Leeftijd (ouder dan 14, jonger dan 30):
    19 jaar

    Geslacht:
    Mannelijk

    Uiterlijk (liefst met foto):
    Francesco heeft bruin haar dat niet volledig stijl is. Er zit een soort van slag in zijn haar waardoor het er iets leuker en speelser uitziet. Aan zijn haren besteedt hij dus ook niet veel aandacht tijdens zijn ochtendroutine. Gewoon even vluchtig zijn handen er doorheen halen en alles is weer goed.
    Wel zijn er twee andere aspecten waar Francesco wat meer aandacht aan besteedt in de ochtend, namelijk: tanden poetsen en zijn gezicht verzorgen. Hij kan geen ochtend voorbij laten gaan zonder zijn tanden te poetsen en begrijpt al helemaal niet hoe anderen dat wel kunnen.
    Qua kledingsstijl is Francesco niet erg uitgesproken ten opzichte van de rest. Hij draagt gewone, normale kledij.
    Zijn ogen zijn donkerblauw-grijs wat hem iets lief en mysterieus geeft.

    Innerlijk:
    Francesco is een spontane kerel. Hij is zeker niet introvert en zal vaak met mensen beginnen te praten wanneer hij vindt dat er te lang een stilte is geweest. Hierdoor zorgt hij ervoor dat er gesprekken ontstaan. Jammer genoeg houdt niet iedereen er even veel van dat vreemden zo maar tegen hen beginnen te praten waardoor hij soms als vreemd wordt gezien. Francesco zal dus ook erg snel geïrriteerd zijn wanneer iemand hem negeert. Hij heeft behoeft aan contact met de mensen en te communiceren wanneer hij dit niet kan of geen reactie krijgt wordt hij gefrustreerd. Eerst zal hij proberen je ook te negeren en te doen alsof het hem niets kan schelen, maar dat houdt hij niet lang vol. Daarna komt de fase waarin hij op elke mogelijke manier je aandacht gaat proberen te trekken. En als ook dat niet helpt zal hij uiteindelijk misschien weggaan.
    Francesco vindt het leuk om anderen te plagen en grappen uit te halen. Plagen blijft ook echt wel plagen. Op dit gebied weet hij heel goed wanneer hij te ver gaat en wat nog net door de beugel kan. Wanneer anderen hem helpen bij het uitvoeren van een plannetje vindt hij het helemaal fantastisch.
    Zonder lachen zou er niet veel overblijven van Francesco.
    Al lijkt hij wel heel vrolijk, enthousiast, grappig (en misschien vervelend) toch kan Francesco niet goed overweg met zijn emoties. Blijdschap is voor hem totaal geen probleem. Hij zal misschien overenthousiast reageren, maar je zal het altijd merken wanneer hij gelukkig is.
    Het probleem ligt vooral bij verdriet, woede,...
    Francesco kan niet omgaan met verlies en verdriet. Het klinkt vreemd maar hij kan er niet mee omgaan. Hij weet gewoon niet wat hij moet doen, of hij nu juist moet huilen of kwaad zijn of stil of gewoon verder doen alsof er niets gebeurd is. Daardoor zal zijn karakter erg veranderlijk zijn wanneer hij te maken heeft met verdriet, angst of woede.
    Zijn woede beheersen gaat redelijk, maar één kleine opmerking extra kan er voor zorgen dat hij door het lint gaat. En al zou je het niet verwachten. Dat wil je niet meemaken. Francesco kan best goed vechten en zeker wanneer hij kwaad is.


    Verleden:
    Als kind werd Francesco door velen gezien als een buitenstaander. Hij werd niet gepest maar werd ook zeker niet betrokken bij alle belangrijke zaken die er besproken moesten worden tussen we andere mensen van zijn jaar. Op zich was dit niet de leukste tijd uit zijn leven maar het zorgde ervoor dat hij is wie hij nu is.
    Toen hij later naar een nieuwe school ging, voelde hij zich beter op zijn gemak en begon met met iedereen even een praatje te maken. Zijn reden was heel simpel: hoe meer mensen hoe kende, hoe meer mensen zijn vrienden konden worden. En natuurlijk wist hij dat er zo ook meer slechte vrienden uit zouden komen maar ook meer goede en echte vrienden.
    Francesco werd iemand die tegelijk populair was en ook weer niet en dat beviel hem wel. Door deze positieve ervaring is hij nu nog steeds zo open.

    Grootste angst:
    Francesco's grootste angst was (en is nog steeds) vuur. Hij is zeker niet bang van een kampvuur of een kaarsje, maar hij heeft schrik voor grote vuren. Vroeger had hij altijd een nachtmerrie dat zijn huis in brand stond en dat iedereen er op tijd uitgeraakte behalve hij. Francesco zat vast op zijn kamer, kreeg de deur en de ramen niet open en stond oog in oog met de verstikkende, gloeiende vlammen.
    Sindsdien heeft hij echt schrik voor brand. Als hij een kaarsje ziet, zal hij dus ook nauwlettend in de gaten houden dat er niets brandbaar te dicht bij in de buurt staat en dat het zeker uitgedaan wordt wanneer iedereen weggaat.
    Daarom heeft hij ook liever gewoon geen vuur. Zonder vuur zijn er ook geen zorgen.
    Francesco heeft door deze angst wel een fascinatie gekregen voor de sterren. Hoe dat exact is gebeurd weet hij niet, maar die kleine lichtpuntjes in dat donkere zwarte zorgt voor een rustige sfeer.

    Grootste passie:
    Francesco's grootste passie is verhalen vertellen. In het begin vond iedereen het misschien belachelijk en meisjesachtig, maar na een tijd begonnen mensen zijn verhalen te appreciëren. Francesco vindt het geweldig om met zijn fantasie mooie, droevige, grappige verhalen te verzinnen die hij dan kan vertellen aan anderen. Wanneer hij aan het vertellen is, voelt hij zich soms machtig. Niet machtig in een kwaadaardige zin, maar hij vindt dat het een geweldig en machtig gevoel geeft dat iedereen vol spanning naar je luistert.

    Extra(optioneel):

    [ bericht aangepast op 13 maart 2015 - 22:54 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik denk dat ik mij hier toch uitschrif.. Ik heb het de komende weken erg druk, ook vooral in het weekend. En heb samen met twee anderen net een RPG gestart die ik noet dood wil laten lopen. Het spijt me :c maar ik wil jullie niet ophouden


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    Ik denk dat ik mij hier toch uitschrif.. Ik heb het de komende weken erg druk, ook vooral in het weekend. En heb samen met twee anderen net een RPG gestart die ik noet dood wil laten lopen. Het spijt me :c maar ik wil jullie niet ophouden


    Ik zal je zodra ik op mijn conputer kan afschrijven. Ik begrijp dat je het druk hebt, dat heeft zo'n beetje iedereen nu. Succes met je andere rpg's.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    Ik zal je zodra ik op mijn conputer kan afschrijven. Ik begrijp dat je het druk hebt, dat heeft zo'n beetje iedereen nu. Succes met je andere rpg's.


    Dankje. nouja, volgend weekend heb ik twee wedstrijden. Zaterdag een atletiek indoor, en de zondag een paardrijwedstrijd. En dat duurt de hele dag wel beiden :') Dus de weken er omheen moet ik heel goed plannen om uit te komen met huiswerk en toetsen.


    take me back to the basics and the simple life

    DistanceKatniss schreef:
    Jammer dat de meisjes vol zijn, kun je niet twee personen meer doen?


    Er is weer een meisje vrij. Dus als je haar wilt mag je haar reserveren.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ik maak deze avond Francisco af


    Ik wil vrij zijn zoals de wind


    Naam :


          Celina Solana Mirai.
    Celina ~ hemels, maan, geluk.
    Solana ~ zonneschijn.
    Mirai ~ Mirakel.

    Leeftijd :
          Zeventien lentes jong.

    Innerlijk :
          Celina is te beschrijven als 'brutaal, ongehoorzaam en manipulerend'. Ze is erg brutaal, en dat weet ze zelf, soms kwetst het mensen, het maakt haar niet zo veel uit. Net als veel dingen zelf, bijna niets maakt haar uit, het gaat altijd meer om haar dan andere mensen. Celina houdt wel van wat avontuur. Ze is dus niet snel bang en wilt altijd haar zin. Hierdoor kan ze erg lang zeuren en soms verleidelijk zijn, alleen als ze iets echt wilt. Door haar charmes krijgt ze vaak alles wat ze wilt, en hierdoor heeft ze nooit problemen gehad om vrienden te maken.
          Celina kan je een echte durver, als ze deze eigenschap niet had zou haar leven doodsaai zijn. Dat denkt ze toch. Ze houdt ervan als er iets niet volgens plan gaat. Ze zou alles doen om wat actie te zien in haar leven. Je moet haar maar iets vragen, ze gaat het zo doen, ook al is het van een brug springen. Ze houdt veel van chantage, en is er ook goed in. Dit is ook één van haar meerdere tactieken om te krijgen waar ze zin in heeft.
          Soms zal ze zo ver gaan dat ze als ''arrogant'' word genoemd. Ze heeft op school een behoorlijke reputatie waarvan ze niet van plan is om deze zomaar in gevaar te laten brengen. De meeste mensen, kennen haar goed, en weten hoe ze in elkaar zat. Je kan haar gewoon een open boek noemen. Iedereen weet haar geheimen, maar eigenlijk weet ze die ook van andere. Echt een sociaal iemand, kan je haar noemen.
          Ze is niet echt degene die zou gaan huilen in een hoekje, maar ze beschermt graag mensen die toch iets voor haar beteken. Ze kan er niet tegen dat iemand deze mensen pijn doet, en ze zal er dan ook altijd voor die persoon zijn. Bij haar kan je hulp zoeken, of gaan huilen, ze zal naar je luisteren en tips geven. Celina is met de meeste haar echte vrienden wel lief maar met vreemden zal ze niet aardig doen, behalve als ze iemand knap vindt.
          Af en toe wordt het te veel voor haar en laat ze een traantje lopen, dit is dan echt een erg moment. Stiekem is ze ook gevoelig, wat de meeste niet van het stoere meisje zouden verwachten. Ze is erg snel gekwetst, ook al kan ze mensen kritikeren en haar mening over alles zeggen. Als mensen het bij haar doen, kan ze zich erg slecht voelen, toch houdt ze dit kantje liever voor zichzelf. Alleen de mensen die heel dicht in haar buurt zitten, kunnen dit zien.
          Verder zal Celina nauwelijks gehoorzamen, als ze dit wel doet, is het vaak dat er 'iets' verkeerd loopt. Regels zijn er om gebroken te worden, is het in haar wereldje. Ze haat het om braaf te doen. Daarom zal ze zich ook nooit als een engel gedragen.
          Soms kan ze charmant zijn, maar dan alleen tijdens haar acteertalent. Ze is in de jaren heen een echte actrice geworden, en de meeste mensen geloven er ook in.

    Uiterlijk :
          [FC : Candice Accola]Bij het eerste gezicht ziet Celina er best wel stoer en knap uit, wat ook een goeie beschrijving van haar karakter is. Ze is 1m73 lang, heeft een slank lichaam maar ze zit toch wel iets meer naar de magere kant, en heeft niet bijzondere vrouwenrondingen, maar dat maakt haar eerlijk gezegd niets uit. Ook heeft ze een blanke huid, deze kleurt echt erg snel in de zomer. Ze vindt zichzelf niet lelijk maar ook niet speciaal mooi. De complimentjes die ze soms krijgt van jongens wijst ze meteen af, ze kan er gewoon niet tegen.
    Celina heeft halflange blonde haren, die normaal golvend tot onder haar schouders komen, blijkbaar hebben ze dezelfde kleur als haar moeder, maar het meisje vindt dit geen compliment. Haar ogen hebben meerdere kleuren maar de kleuren die je het beste merkt zijn blauw en groen. Het staat haar wel goed, ook al vindt ze het zelf afschuwelijk. Ze heeft lange, volle wimpers waar vaak mascara op komt, ook zit er altijd een fijn lijntje eyeliner boven haar oog. Eigenlijk mag dit niet, maar ze heeft het bij haar geboorte meegenomen. Misschien zijn die dingen wel de enige die ze van haar moeder nog heeft. Ze heeft roze, volle lippen en hierop komt alleen maar een lichtroze gloss.
    Verder draagt ze graag stoere kleding, maar dan wel iets girly. De stijl van het meisje is best leuk en trendy.

    Verleden :
         

    Grootste angst :
         

    Grootste passie :
         

    Extra :
         

    [ bericht aangepast op 19 maart 2015 - 20:11 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Zou ik het mogen veranderen naar een meisje :$ Sorry heb het nu pas gelezen ik vul mijn rol zo snel mogelijk in! :) ik was querenciabennet

    [ bericht aangepast op 14 maart 2015 - 8:20 ]


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    Francesco is klaar denk ik (of toch bijna)
    Wat vind je?


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik kan nu niet op mijn computer, dus morgen zet ik alles er bij.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    GusWaters schreef:
    Francesco is klaar denk ik (of toch bijna)
    Wat vind je?


    Hij staat er bij.

    Deliva schreef:
    Zou ik het mogen veranderen naar een meisje :$ Sorry heb het nu pas gelezen ik vul mijn rol zo snel mogelijk in! :) ik was querenciabennet


    Ik heb het aangepast


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    Ik heb het aangepast

    Ty ik vul het vnvd in


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    Deliva schreef:
    (...)
    Ty ik vul het vnvd in


    is goed


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Het spijt me, maar ik heb echt geen tijd, of computer om die jongen aan te maken :/. Zou ik die kunnen laten vallen en alsnog mijn meisje houden?


    We've lived in the shadows for far too long.