• Heb je je nooit afgevraagd wie nu eigenlijk het jongst actieve lid is? Welk verhaal er de meeste woorden heeft? Wie de meeste usernames heeft? In dit topic kom je het allemaal te weten!
    Er zijn elf verschillende categorieën, voor elke categorie kan jij kans maken om als winnaar uit de bus te komen! Het enige wat jij moet doen, is jezelf opgeven als winnaar-kandidaat en dan kan het verbreken van records beginnen.

    Hoe werkt het?
    Elk lid mag zichzelf uitroepen als winnaar van een bepaalde categorie, iemand anders nomineren is toegelaten, maar (!) deze persoon in kwestie moet actief zijn en zelf zijn of haar bewijs komen tonen, anders geldt dit niet.
    Wanneer je ontdekt dat je over het huidige record zit, en dus het vorige record verbroken hebt, zal jij uitgeroepen worden tot nieuwe winnaar. Per categorie zal een ranglijst van maximum tien personen worden bijgehouden.

    Hoe verbreek ik?
    Elke vrijdag en zaterdag, alleen dan, kan er opnieuw een record verbroken worden, of oude geupdate worden, dit doe je door te reageren in het topic. Een verbroken record of record aankondigen doe je in het rood en vet gedrukt. Een aantal dat omhoog gegaan is (dwz dat je al op de lijst staat, maar je meerdere quizzen hebt ingevuld, meer woorden hebt geschreven, meer hoofdstukken hebt geschreven, etc), maar niet verbroken wordt (dit geldt ook voor degene die in de top-tien lijst staan), zet je in het groen en vet gedrukt. Naamsveranderingen in het blauw en vet gedrukt. Nominaties die niet aan deze voorwaarde voldoen, zullen niet gezien worden!

    Wanneer je iemand zijn of haar record(s) verbroken hebt, is het verplicht dit te bewijzen. Dit doe je door een screenshot te nemen en dit samen bij je forumpost te plaatsen. Ik vraag ook om eerlijk te zijn, dit is grotendeels voor de eer, je bedot jezelf hierdoor enkel. Ook hier geldt dezelfde regel, geen bewijs is gelijk aan geen record en geen plaatsje in het topic.

    Ideeën voor nog categorieën?
    Als jullie nog ideeën hebben voor andere categorieën, mogen jullie ze gerust melden. Doe dit door dit onderlijnd en vet te zetten. Ik zal ze in overweging nemen en de haalbaarheid ervan bekijken.

    Ideeën:
    x Nieuwe categorie: Meeste forumposts. Afgewezen door moderators wegens oorzaak van spam.

    Helpers:
    Ik word geholpen door twee helpers: Debbaut en Ghosthunter. Zij houden het topic, de story en de lijstjes mee up-to-date en controleren de records.

    Zijn er nog vragen? (FAQ)
    x Mag je jezelf nomineren/laten nomineren ook al verbreek je niets?
    - Ja, natuurlijk mag dat! Je komt nog steeds bij op de top-tien lijst.


    De categorieën:
    Onder de eerste spoilerknoppen staan de toplijsten. Onder de tweede spoilerknoppen staat iets meer uitleg over de categorie.

    Jongst actieve lid

    Winnaar: Scipio (25 februari 2004)


    2. Yuanfen (15 september 2003)
    3. Noledam (15 maart 2003)

    4. Demonic (26 december 2002)
    5. Ascarda (10 november 2002)
    6. Madhouses (15 november 2001)
    7. Hajime (26 april 2001)
    8. LiamJamesPayne (1 januari 2001)
    9. Uptown (6 maart 2000)
    10. Aire (11 januari 2000)

    Hierbij is een screenshot niet verplicht, ik verwacht wel dat je hier eerlijk in bent. Je geboortedatum doorgeven is voldoende.


    Oudste actieve lid

    Winnaar: grootmoe (5 februari 1943)


    2. Lothbrok (8 maart 1990)
    3. LaMuerte (30 maart 1990)

    4. Avandra (8 februari 1992)
    5. Yoda (13 mei 1992)
    6. Wrestler (19 mei 1992)
    7. BonTemps (22 mei 1992)
    8. Ghosthunter (8 juli 1992)
    9. Assassin (9 september 1992)
    10.

    Hierbij is een screenshot niet verplicht, ik verwacht wel dat je hier eerlijk in bent. Je geboortedatum doorgeven is voldoende.


    Langst actieve lid
    (Lijstje)

    Winnaar: Britsanity (22 april 2006)


    2. LaMuerte (30 juli 2007)
    3. Avandra (1 augustus 2007)

    4. Assassin (12 augustus 2007)
    5. Singer (19 november 2007)
    6. Takeru (28 oktober 2007)
    7. Maleficia (30 januari 2008)
    8. Ghosthunter (31 mei 2008)
    9. StephenFry (24 juni 2008)
    10.

    Hierbij is een screenshot niet verplicht, ik verwacht wel dat je hier eerlijk in bent. De datum van aanmelding doorgeven is voldoende.


    Lid met meest aantal afgeronde verhalen

    Winnaar: Square (31)


    2. Deadshot (8)
    3.

    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.

    Deze verhalen moeten op Quizlet staan, hiervan is een screenshot niet verplicht, maar geef zeker het totale aantal door.


    Lid met meest aantal geschreven woorden

    Winnaar: Square (926.505)


    2. Deadshot (900.409)
    3.

    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.

    Deze woorden moeten afkomstig zijn van verhalen op Quizlet, een sceenshot is hier niet verplicht, geef wel het totale aantal door.


    Lid met meest aantal one-shots (Lijstje)

    Winnaar: Square (99)


    2. Yoda (61)
    3. Khan (42)

    4. Assassin (35)
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.

    Graag een screenshot hiervan.


    Lid met meest aantal gelezen hoofdstukken

    Winnaar: Saxa (45713)


    2. Polaris (22360)
    3.

    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.

    Graag een screenshot hiervan.


    Lid met meest aantal ingevulde quizzen
    (Lijstje)

    Winnaar: Yoda (3607)


    2. Avandra (2989)
    3. Takeru (2841)

    4. Hajime (2396)
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.

    Graag een screenshot hiervan.


    Lid met meest aantal verschillende usernames

    Winnaar: Ocelot (66)


    2. Evergreen (56)
    3. Takeru (49)

    4. Flashing (48)
    5. Khan (42)
    6. Singer (34)
    7.
    8.
    9.
    10.

    Graag een screenshot hiervan. Geef het aantal ook even mee, minder telwerk voor mij.


    Verhaal met meest aantal woorden

    Winnaar: Dancing in the rain van BlueJays (236748)


    2. Unforgettable van Khan (115231)
    3.

    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.

    Dit verhaal moet van een actief lid zijn. Graag een screenshot van het woordenaantal.


    Verhaal met meest aantal hoofdstukken

    Winnaar: A ranger/traitor *De grijze jager* van dayxdreamer (258)


    2. Dancing in the rain van BlueJays (185)
    3. Unforgettable van Khan (136)

    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.

    Dit verhaal moet van een actief lid zijn. Graag een screenshot van het hoofdstukkenaantal.


    [Moest ik je over het hoofd gezien hebben en/of foutjes gemaakt hebben, meld dit dan aub in het oranje en vet gedruk]




    [Aangepast tem pagina 12 Flashing]

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 20:42 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mulleroni schreef:
    Wat een super leuk idee, Qingsel! (bloos)


    -

    Lothbrok schreef:
    (...)
    De één is voor wie in totaal in het meestal woorden heeft geschreven en de ander is voor het verhaal dat het langste is qua woordenaantal.
    Zo vat ik het in ieder geval op. ;"p


    Oh, wauw, ik heb het echt niet goed gelezen. Ik zie het nu ook, haha!


    Mhm?

    Noledam schreef:
    Ik nomineer mijzelf voor het jongste lid van Q! Geboren op 15-03-2003.
    Mocht je nou ook anderen nomineren? Ik weet nog iemand die best actief is, die is 12. Van mijzelf kan ik trouwens wel bewijs laten zien denk ik, foto van schoolpas of OV.


    Nee, voor leeftijd hoeft dit niet. Het is nogal flauw om hierover te liegen, euh, die persoon moet dan ook even een berichtje plaatsen om aan te tonen dat hij/zij 'actief' is. Een pas ed hoeft dus niet. c:

    Alles is ook bijgewerkt!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Aanmelding om te helpen kan nog tot woensdag 23:59!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Leuk idee!!

    Geen record, maar een plek in de top 10. Meeste hoofdstukken gelezen, 22360.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2015 - 22:32 ]


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik nomineer mezelf voor jongst actieve lid, ben 11 jaar en geboren op 15-09-2003.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Maleficia schreef:
    Ik nomineer mezelf als langst actieve lid -> 30 jan 2008.

    Mag dit, ondanks dat ik nu niks verbreek?

    Staat er nog niet in!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Maleficia schreef:
    (...)
    Staat er nog niet in!


    Misschien omdat het in dikgedrukt rood moet? Die kleurtjes zijn niet voor de lol. 8D


    Your make-up is terrible

    Ik wil mezelf en een creatie van mij nomineren voor een aantal categoriën :Y)
    Alle plaatjes zijn aanklikbaar.
    Meeste usernames, 42 (geen eerste plek, dat weet ik)



    Meeste woorden per story (115231) en meeste hoofdstukken (136) van de story: Unforgettable



    Meeste One Shots (niet overtroffen, maar wel weer in de top tien): 42



    Lol, ik zie nu ineens dat ik evenveel One Shot's als verschillende usernames heb x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Michonne schreef:
    (...)

    Misschien omdat het in dikgedrukt rood moet? Die kleurtjes zijn niet voor de lol. 8D

    Het stond in het zwart omdat ik er een vraag bij stelde. Rood was eerst alleen wanneer je een record verbrak. Vandaar.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik nomineer mijn story Dancing in the rain voor verhaal met meest aantal woorden (236748) en meest aantal hoofdstukken(185):


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Maleficia schreef:
    (...)
    Het stond in het zwart omdat ik er een vraag bij stelde. Rood was eerst alleen wanneer je een record verbrak. Vandaar.


    Je kan ook een bepaald deel selecteren om in een kleur te zetten? :') en die regel was er al voordat jij reageerde. (;

    Ik vraag voor die kleuren omdat ik dan sneller dingen zie als ik het aanpas.
    Ik lees alles wel, maar als ik het aanpas dan heb ik geen zin om alles nog eens te lezen. :')

    Morgen pas ik alles weer aan. (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Voor meeste hoofdstukken kan de Daily Prophet eigenlijk ook wel genomineerd worden... XD
    Not gonna do that though, het is niet echt een verhaal denk ik.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik vind het erg verwarrend ;x Ik heb een hoger aantal ingevulde quizzen dan de persoon die er nu staat. Maar er staat dat je alleen op vrijdag en zaterdag dingen kunt plaatsen enzo? Maar je kunt wel maar tot vandaag insturen? Het is woensdag. Mag ik nou nog dingen insturen of niet? En wanneer gebruik je precies groen? Want ik kom in aanmerking voor plaatsen op de andere lijsten, maar niet als recordbreker fso. Ik snap er echt heel weinig van ='D *voelt zich dom*


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik kan nog in de top 10 denk ik voor meeste usernames ;3 (nuja tot er anderen met meer komen)

    Meeste usernames, 41.


    effort never betrays you