• Heb je je nooit afgevraagd wie nu eigenlijk het jongst actieve lid is? Welk verhaal er de meeste woorden heeft? Wie de meeste usernames heeft? In dit topic kom je het allemaal te weten!
    Er zijn elf verschillende categorieën, voor elke categorie kan jij kans maken om als winnaar uit de bus te komen! Het enige wat jij moet doen, is jezelf opgeven als winnaar-kandidaat en dan kan het verbreken van records beginnen.

    Hoe werkt het?
    Elk lid mag zichzelf uitroepen als winnaar van een bepaalde categorie, iemand anders nomineren is toegelaten, maar (!) deze persoon in kwestie moet actief zijn en zelf zijn of haar bewijs komen tonen, anders geldt dit niet.
    Wanneer je ontdekt dat je over het huidige record zit, en dus het vorige record verbroken hebt, zal jij uitgeroepen worden tot nieuwe winnaar. Per categorie zal een ranglijst van maximum tien personen worden bijgehouden.

    Hoe verbreek ik?
    Elke vrijdag en zaterdag, alleen dan, kan er opnieuw een record verbroken worden, of oude geupdate worden, dit doe je door te reageren in het topic. Een verbroken record of record aankondigen doe je in het rood en vet gedrukt. Een aantal dat omhoog gegaan is (dwz dat je al op de lijst staat, maar je meerdere quizzen hebt ingevuld, meer woorden hebt geschreven, meer hoofdstukken hebt geschreven, etc), maar niet verbroken wordt (dit geldt ook voor degene die in de top-tien lijst staan), zet je in het groen en vet gedrukt. Naamsveranderingen in het blauw en vet gedrukt. Nominaties die niet aan deze voorwaarde voldoen, zullen niet gezien worden!

    Wanneer je iemand zijn of haar record(s) verbroken hebt, is het verplicht dit te bewijzen. Dit doe je door een screenshot te nemen en dit samen bij je forumpost te plaatsen. Ik vraag ook om eerlijk te zijn, dit is grotendeels voor de eer, je bedot jezelf hierdoor enkel. Ook hier geldt dezelfde regel, geen bewijs is gelijk aan geen record en geen plaatsje in het topic.

    Ideeën voor nog categorieën?
    Als jullie nog ideeën hebben voor andere categorieën, mogen jullie ze gerust melden. Doe dit door dit onderlijnd en vet te zetten. Ik zal ze in overweging nemen en de haalbaarheid ervan bekijken.

    Ideeën:
    x Nieuwe categorie: Meeste forumposts. Afgewezen door moderators wegens oorzaak van spam.

    Helpers:
    Ik word geholpen door twee helpers: Debbaut en Ghosthunter. Zij houden het topic, de story en de lijstjes mee up-to-date en controleren de records.

    Zijn er nog vragen? (FAQ)
    x Mag je jezelf nomineren/laten nomineren ook al verbreek je niets?
    - Ja, natuurlijk mag dat! Je komt nog steeds bij op de top-tien lijst.


    De categorieën:
    Onder de eerste spoilerknoppen staan de toplijsten. Onder de tweede spoilerknoppen staat iets meer uitleg over de categorie.

    Jongst actieve lid

    Winnaar: Scipio (25 februari 2004)


    2. Yuanfen (15 september 2003)
    3. Noledam (15 maart 2003)

    4. Demonic (26 december 2002)
    5. Ascarda (10 november 2002)
    6. Madhouses (15 november 2001)
    7. Hajime (26 april 2001)
    8. LiamJamesPayne (1 januari 2001)
    9. Uptown (6 maart 2000)
    10. Aire (11 januari 2000)

    Hierbij is een screenshot niet verplicht, ik verwacht wel dat je hier eerlijk in bent. Je geboortedatum doorgeven is voldoende.


    Oudste actieve lid

    Winnaar: grootmoe (5 februari 1943)


    2. Lothbrok (8 maart 1990)
    3. LaMuerte (30 maart 1990)

    4. Avandra (8 februari 1992)
    5. Yoda (13 mei 1992)
    6. Wrestler (19 mei 1992)
    7. BonTemps (22 mei 1992)
    8. Ghosthunter (8 juli 1992)
    9. Assassin (9 september 1992)
    10.

    Hierbij is een screenshot niet verplicht, ik verwacht wel dat je hier eerlijk in bent. Je geboortedatum doorgeven is voldoende.


    Langst actieve lid
    (Lijstje)

    Winnaar: Britsanity (22 april 2006)


    2. LaMuerte (30 juli 2007)
    3. Avandra (1 augustus 2007)

    4. Assassin (12 augustus 2007)
    5. Singer (19 november 2007)
    6. Takeru (28 oktober 2007)
    7. Maleficia (30 januari 2008)
    8. Ghosthunter (31 mei 2008)
    9. StephenFry (24 juni 2008)
    10.

    Hierbij is een screenshot niet verplicht, ik verwacht wel dat je hier eerlijk in bent. De datum van aanmelding doorgeven is voldoende.


    Lid met meest aantal afgeronde verhalen

    Winnaar: Square (31)


    2. Deadshot (8)
    3.

    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.

    Deze verhalen moeten op Quizlet staan, hiervan is een screenshot niet verplicht, maar geef zeker het totale aantal door.


    Lid met meest aantal geschreven woorden

    Winnaar: Square (926.505)


    2. Deadshot (900.409)
    3.

    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.

    Deze woorden moeten afkomstig zijn van verhalen op Quizlet, een sceenshot is hier niet verplicht, geef wel het totale aantal door.


    Lid met meest aantal one-shots (Lijstje)

    Winnaar: Square (99)


    2. Yoda (61)
    3. Khan (42)

    4. Assassin (35)
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.

    Graag een screenshot hiervan.


    Lid met meest aantal gelezen hoofdstukken

    Winnaar: Saxa (45713)


    2. Polaris (22360)
    3.

    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.

    Graag een screenshot hiervan.


    Lid met meest aantal ingevulde quizzen
    (Lijstje)

    Winnaar: Yoda (3607)


    2. Avandra (2989)
    3. Takeru (2841)

    4. Hajime (2396)
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.

    Graag een screenshot hiervan.


    Lid met meest aantal verschillende usernames

    Winnaar: Ocelot (66)


    2. Evergreen (56)
    3. Takeru (49)

    4. Flashing (48)
    5. Khan (42)
    6. Singer (34)
    7.
    8.
    9.
    10.

    Graag een screenshot hiervan. Geef het aantal ook even mee, minder telwerk voor mij.


    Verhaal met meest aantal woorden

    Winnaar: Dancing in the rain van BlueJays (236748)


    2. Unforgettable van Khan (115231)
    3.

    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.

    Dit verhaal moet van een actief lid zijn. Graag een screenshot van het woordenaantal.


    Verhaal met meest aantal hoofdstukken

    Winnaar: A ranger/traitor *De grijze jager* van dayxdreamer (258)


    2. Dancing in the rain van BlueJays (185)
    3. Unforgettable van Khan (136)

    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.

    Dit verhaal moet van een actief lid zijn. Graag een screenshot van het hoofdstukkenaantal.


    [Moest ik je over het hoofd gezien hebben en/of foutjes gemaakt hebben, meld dit dan aub in het oranje en vet gedruk]




    [Aangepast tem pagina 12 Flashing]

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 20:42 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yoda schreef:
    Ik vind het erg verwarrend ;x Ik heb een hoger aantal ingevulde quizzen dan de persoon die er nu staat. Maar er staat dat je alleen op vrijdag en zaterdag dingen kunt plaatsen enzo? Maar je kunt wel maar tot vandaag insturen? Het is woensdag. Mag ik nou nog dingen insturen of niet? En wanneer gebruik je precies groen? Want ik kom in aanmerking voor plaatsen op de andere lijsten, maar niet als recordbreker fso. Ik snap er echt heel weinig van ='D *voelt zich dom*

    Had ik eerst ook last van, maar ik denk dat je nu (in het opstarten van het idee) tot woensdag kan nomineren en vervolgens wekelijks op vrijdag en zaterdag kan aangeven. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Yoda schreef:
    Ik vind het erg verwarrend ;x Ik heb een hoger aantal ingevulde quizzen dan de persoon die er nu staat. Maar er staat dat je alleen op vrijdag en zaterdag dingen kunt plaatsen enzo? Maar je kunt wel maar tot vandaag insturen? Het is woensdag. Mag ik nou nog dingen insturen of niet? En wanneer gebruik je precies groen? Want ik kom in aanmerking voor plaatsen op de andere lijsten, maar niet als recordbreker fso. Ik snap er echt heel weinig van ='D *voelt zich dom*


    I'm sorry for that. :') maar omdat het topic aangemaakt was op zondag, en je anders even moet wachten, kan je van zondag tot vandaag dus, als uitzondering, wel insturen. Vanaf dan is het enkel vrijdags en zaterdags.
    Een (vebroken)record is rood, top tien is record, en recordbreker is eerste plaats. (:
    Groen is voor updates, dingen die omhoog zijn gegaan, zoals een username dat erbij is gekomen, nieuwe hoofdstukken die geactiveerd zijn, extra woorden die geschreven zijn, etc.
    *voelt zich slecht in uitleggen*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Meest ingevulde quizzen: 2989


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    *mijn topics

    Ik weet wel iemand om te nomineren voor oudste lid, maar ga eerst ff vragen of ze het oké vindt


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    Dotan schreef:
    (...)

    I'm sorry for that. :') maar omdat het topic aangemaakt was op zondag, en je anders even moet wachten, kan je van zondag tot vandaag dus, als uitzondering, wel insturen. Vanaf dan is het enkel vrijdags en zaterdags.
    Een (vebroken)record is rood, top tien is record, en recordbreker is eerste plaats. (:
    Groen is voor updates, dingen die omhoog zijn gegaan, zoals een username dat erbij is gekomen, nieuwe hoofdstukken die geactiveerd zijn, extra woorden die geschreven zijn, etc.
    *voelt zich slecht in uitleggen*


    Okay! Ik begrijp het nu ^^

    Ik geloof dat in de top 10 van oudste actieve user mag :Y)
    13 mei 1992 hier!


    Ook bij meeste one shots, denk ik. Zijn SA's hetzelfde als one shots? Ik denk het wel. Ik kom niet over Inge heen x]
    Meest geschreven one shots:Hier heb ik er 61 in staan! Moet ik hier verder nog een screenshot van geven? x] Het is hier vrij makkelijk te zien, gezien ze allemaal in die story staan.

    En ik heb in totaal 3607 quizzen ingevuld sinds ik een account heb :Y)
    Screenshot goed zo?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Nee alles prima, hoor. ;)
    Ik pas het morgen aan!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Om mijn kleindochter, die ook actief is op Quizlet, te plezieren wil ik me aanmelden voor de categorie oudste actief lid.
    ik ben geboren op 5 februari 1943


    Elke dag is een wonder (en hoe ouder ik word hoe meer dat bewaarheid wordt)

    5 februari 1943
    Zo beter?


    Elke dag is een wonder (en hoe ouder ik word hoe meer dat bewaarheid wordt)

    Ik nomineer mezelf voor jongste lid, aangezien de top 10 nog niet vol is. Ik ben 15, maar whatever. :')
    11 januari 2000.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Jongste lid: 1 januari 2001 (14 :'D)


    wat was dit ookalweer

    Jongst actieve lid: 25 februari 2004 hier! xD
    Echt waar, ik ben nog niet zo lang elf dus!


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    grootmoe schreef:
    Om mijn kleindochter, die ook actief is op Quizlet, te plezieren wil ik me aanmelden voor de categorie oudste actief lid.
    ik ben geboren op 5 februari 1943


    (hoera)(hoera)(hoera)
    Dan kan ik met trots melden dat ik het (tot nu toe) oudste lid op Quizlet heb gekregen ;)
    Allemaal omdat mijn stories zo interessant waren dat ze wilde volgen (A)


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    Jongste lid: 26 December 2002

    [ bericht aangepast op 13 maart 2015 - 18:06 ]


    I appreciate the masterpiece that is you, because your existence alone is art

    Alles is weer upgedated. Hierbij meld ik ook de helpers, na lang zelfoverleg heb ik besloten er twee aan te nemen, dit omdat ze beiden met een zeer goede ideeën kwamen en beiden ideeën uitvoeren zou niet lukken met twee personen. De gelukkige zijn Debbaut en Evergreen. Proficiat!
    Bedankt aan alle anderen die zich hebben aangemeld. (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ben heel benieuwd naar hun ideeën. :'3


    Every villain is a hero in his own mind.