• Ik ga de beginpost even verkloten

    Leonie
    Jente
    Marjolein
    Marie
    Laura
    Ilona
    Romée
    Xantha


    Floor
    Sha're
    Tamara
    Julie
    Carianne
    Ana
    Xanthe
    Jaimy
    Yu
    Wendy
    Leah
    Julia

    Mooie verklootte beginpost

    [ bericht aangepast op 9 maart 2015 - 18:32 ]


    all because i liked a girl

    Iniminicum schreef:
    Bedankt dat ik jullie allemaal mag PB'en maar ik heb Juul al gePB't (?) En dat luchtte wel op ^^
    *haalt opgelucht adem* Mijn mislukte peptalk heeft dus een soort van geholpen (:
    But ya know that you can always send me a message, right? Like always.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Ik wil iemand al een paar dagen iets uitleggen maar ik kom er gewoon niet uit hoe ik het moet vertellen. En het is frustrerend. Normaal kom ik altijd uit m'n woorden.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Haajloew


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Jezus christus, ik ben net thuis en dan vraagt ze al of ik het weet... Ik wist het het laatste uur ook niet, en ik net verdomme thuis. Opdringerig kind.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Desiderium schreef:
    Mooi c: Als je nog iemand zoekt om even wat bij kwijt te moeten Pb' je maar (:


    Dit. Een beetje laat, maarja :')


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Cillin schreef:
    Jezus christus, ik ben net thuis en dan vraagt ze al of ik het weet... Ik wist het het laatste uur ook niet, en ik net verdomme thuis. Opdringerig kind.


    Wut?



    Ojah, uiteraard kunnen jullie me altijd met alles pb'en, maar ik begrijp het als ik daar niet genoeg voor vertrouwd wordt x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Wut?



    Ojah, uiteraard kunnen jullie me altijd met alles pb'en, maar ik begrijp het als ik daar niet genoeg voor vertrouwd wordt x)


    Een vriendin van me weet niet waar de oudergesprekken zijn vanavond. En ze vroeg of ik dat wist, en ik zei nee. Nu stalkt ze me


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Cillin schreef:
    (...)

    Een vriendin van me weet niet waar de oudergesprekken zijn vanavond. En ze vroeg of ik dat wist, en ik zei nee. Nu stalkt ze me


    Oh handig. Ik neem aan dat je geen wandelend rooster bent dusja, dan kun je niet alles weten x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Oh handig. Ik neem aan dat je geen wandelend rooster bent dusja, dan kun je niet alles weten x)


    Inderdaad, al denken veel mensen dat wel. Maar ik moet echt dringend gaan leren en niet zoeken naar zo'n stom briefje.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Cillin schreef:
    (...)

    Inderdaad, al denken veel mensen dat wel. Maar ik moet echt dringend gaan leren en niet zoeken naar zo'n stom briefje.


    Ah lekker dan. Misschien moet je ze eens een echt rooster laten zien en erbij vermelden dat dit een rooster is en jij een mens bent en dat een mens geen rooster is.
    Owh, succes iig c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Ah lekker dan. Misschien moet je ze eens een echt rooster laten zien en erbij vermelden dat dit een rooster is en jij een mens bent en dat een mens geen rooster is.
    Owh, succes iig c:


    Haha, inderdaad. En bedankt C:
    Ik moet twee toetsen leren, waarvan ik één in ieder geval niet slecht mag maken. Daar sta ik al een vijf voor.
    En verdomme, valt mijn telefoon ook uit, terwijl ik veel beter leer met muziek op.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Cillin schreef:
    (...)

    Haha, inderdaad. En bedankt C:
    Ik moet twee toetsen leren, waarvan ik één in ieder geval niet slecht mag maken. Daar sta ik al een vijf voor.
    En verdomme, valt mijn telefoon ook uit, terwijl ik veel beter leer met muziek op.


    Owh, dat voert de druk wel op jah. Succes! Kun je niet tijdens het leren je mobiel in de oplader gooien en dan alsnog muziek luisteren?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Owh, dat voert de druk wel op jah. Succes! Kun je niet tijdens het leren je mobiel in de oplader gooien en dan alsnog muziek luisteren?


    Hij is alweer aan :'D
    Ugh, maar mijn soep is op. I WANT MOAR.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Cillin schreef:
    (...)

    Hij is alweer aan :'D
    Ugh, maar mijn soep is op. I WANT MOAR.


    Yayy :3
    Ik wil noedels x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Yayy :3
    Ik wil noedels x)


    Ik twijfel nu. Nog meer soep maken of het maar zo laten.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."