• Hoooi allemaal,

    De middelbare school was niet echt een toptijd voor mij. Er werd met enige regelmaat iets tegen mij gezegd door klasgenoten wat ik niet leuk vond, maar voor mezelf opkomen deed ik niet. Ik had namelijk het idee dat alles wat ik terug zou zeggen toch niet goed zou zijn, en ik was bang dat als ik eens wat terug zou zeggen, ik een reactie zou krijgen waarop ik weer geen reactie wist.

    Nou, nu zijn we jaren verder en met namen de laatste twee maanden gaat het ongelooflijk veel beter met mij dan al die jaren hiervoor. Dat is ook goed voor mijn zelfvertrouwen, natuurlijk.

    Sinds begin februari ben ik met een nieuwe opleiding begonnen en vandaag ben ik voor het eerst in al die jaren voor mezelf op gekomen. Het kwam eigenlijk niet eens in mijn hoofd op dat ik misschien wel eens geen antwoord zou hebben als ze op mijn reactie zou reageren, of iets dergelijks. Ik zei het gewoon. En ze zei nog 'Sorry' ook!

    Dat wilde ik graag even met jullie delen =)
    En tegen de mensen die niet voor zichzelf op durven komen omdat je bang bent voor de reactie daarop.. ooit wordt je daar wel beter in!!

    Fijne avond!

    Ik ben trots op je dat je voor jezelf durfde op te komen! (bloos)


    Pretty is just a pretty word.

    Aw dat is fijn om te horen Em (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dat is echt een geweldig gevoel, good job! ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Dat is echt goed om te horen! Kan me wel voorstellen dat het goed voelde, haha.


    -

    Dat is echt goed, ben blij dat je voor jezelf opkomt. Soms is dat gewoon nodig. :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Super, zo moet dat! (:


    16 - 09 - '17

    Dat is heel fijn om te horen. Go Emma! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Go you! Goed bezig (:

    That's the way! Top dat je zover staat dat je dat durft, en zie hoe positief de reactie was!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Goed zo! Je bent echt heel goed bezig. Ik ben blij voor je.


    Let the Night embrace you

    You go girl! Super goed! (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Fijn om te horen, ga zo door!


    Ik wil een tuin vol egels

    Een applausje voor Emma! *inserts klappende smiley*

    Goed gedaan!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Katarina schreef:
    Goed zo! Je bent echt heel goed bezig. Ik ben blij voor je.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Nice! Wat gaf je voor antwoord terug dan?


    ars moriendi