• Zie subject :D

    Bill of Tom? of toch Gustav? of Georg?

    En waarom precies?



    (bericht aangepast door een moderator)


    Dit is mijn signature...

    Bill...Rette mich:'( voor dat ik het weer probeer--

    I love bill!!!!!!
    zo cool!
    hij is mega hot!!!(H)(h)(h)(h)(h)(h)(h)(h)(h)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(H)(H)(H)(H)(H)(H)

    BILLLLLLL & TOMMMMMMMMMMM (H)(H)(H)(H)(H)(H) !!

    Omdatt het de Heetste Tweeling op aarde is,
    Bill ZOOOOOOOOOOOO Goed kan zingen ,
    Tom kan heeel goed Bassgitaar spelen ,
    & Ze Hebben Alle 2 een heel apparte stijl
    & iCk vind de twee stijln gwn Af :D:$

    Dat was het zo'n beetje (A)



    xx Juliiee

    (H)

    Bill en Tom zijn allebei geweldiig :D (H)
    maaaaaaarr,, BILL IS ET LEKKERST (H) :D
    Me (H) Bill
    was het maar waarr -zucht-

    t0my (H) *kwijlzwijmelzwijmel*


    hij is gewoon ..... gewoon zo .. zo



    HOT! SEXY! LIEF! SCHATTIG! MOOI! KNAP! GEWELDIG! LEUK! GOEIE GITAARIST! en ik vind hem gewoon ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO leuk!!! en Bill is ook cool!!(cool)(H)(H)(H) [ srry voor mijn overdrevenheid maar ik word altijd helemaal hyper als ik iets over t0m schrijf xD ]


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    t0my (H) *kwijlzwijmelzwijmel*


    hij is gewoon ..... gewoon zo .. zo



    HOT! SEXY! LIEF! SCHATTIG! MOOI! KNAP! GEWELDIG! LEUK! GOEIE GITAARIST! en ik vind hem gewoon ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO leuk!!! en Bill is ook cool!!(cool)(H)(H)(H) [ srry voor mijn overdrevenheid maar ik word altijd helemaal hyper als ik iets over t0m schrijf xD ]



    ow en hij lijkt een beetje op mijn neef xD


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    he Rutger als je zou moeten kiezen wie vind jij het leukste?? xD


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    ik kies wel voor Bill...omdat hij geen meidenjager is... en hij is gevoeliger... en hij is een sub-jongen. Tom is ook een sub-jongen maar minder dan Bill...

    ik kies voor heel TH je bent tenslotte fan , Maar als ik voor 1 moet kiezen , Blijft het toch echt bij Bill :P (H)(H)(H)(H)(flower)

    Bill!!!! (H)(H)(H)(H) hij is gwoon zoo lkkr!!
    en om zijn karakter denk ik, hij is gevoeliger, pakt nie iedr meisje dat hij krijgen kan... en ga zo nog mar ff vdr:) Maar Tom is ook fucking lkkr!!! hij is zooo HOT... toch kies k voor Bill:)


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    ik ben helemaal met xDeadlyVoice eens!! Bill is zoo ubergéíl, stoer, knap, lief, schattig, hot en heeft een lekkere buik en hij is zichzelf dat vind ik juist cool aan hem. Tom is ook super hot en heeft een schattig lachje maar mijn voorkeur gaat toch naar Bill (H)(H)(H)(H)(H) Gustav is super schattig! Georg is lekker gespierd en heeft ook gevoel voor humor!!

    Bill!! <3 I love him (H)(flower)

    (H) .x. BILLL .x. (H)

    4 woorden: BILL zijn buik/Looks

    voor mij zeker Bill !!!
    hij is zoo mooi!!
    en heeft een spuuer mooie stem,
    en ik kan zo nog wel een tijdje doorgaan:D