• Zie subject :D

    Bill of Tom? of toch Gustav? of Georg?

    En waarom precies?



    (bericht aangepast door een moderator)


    Dit is mijn signature...

    Bill, Hij is gewoon überig geniaal, zorgzaam, geen player, hij heeft style, hij is niet bang om zichzelf te zijn, perfectioneel, séééxxyyy en ALLE andere positieve dingen(H)(yeah)


    I don't need words to feel those lips.

    Bill(H)
    Omdat hij gewoon het secxiie'st is van allemaal!!(A)
    Hij is zoo schattig (H)
    Maar Tom is ook wel oke...(K)
    BIILL ICH LIEBE DICH!!!(H)(H)(H)

    Bill (H)(H)(H)

    Waarom? daar zijn geen woorden goed genoeg voor!!!!(yeah)

    (H)(H)(H)(H)(H)bill(H)(H)(H)(H)(H)
    (H)(H)(H)(H)(H)bill(H)(H)(H)(H)(H)

    Bill ofcource!!! (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H) Wat eel sgatje......... love him,, onder die make-up (NIET VERKEERD OPVATTEN!!!:p:p:p) zit een kei lief ventje (haha).. MWA!!

    Als het ging om uiterlijk zou ik zeggen ;; Bill![L]
    Maar als het gaat om talent, dan zou ik zeggen alle 4. Je kan hun taak als bandlid niet met elkaar vergelijken & ze doen alle 4 even hard hun best =]

    gustav ((H)

    Aww Georg komt maar heel weinig voor x'D

    Nja heel TH is lekker maar Tom is toch wel het allerlekkerst omdat hij knap is, hij sexy is, hij grappig is, en hij zóóó hot kan kijk *.*

    Bill is echt megalief en verdient de 2e plaats: hij is liever voor meisjes en meer gevoelig ^^

    Gustav is megaschattig hij heeft een beetje babyface maar is toch ook wel de grapjas, go Gustav! YaY!

    Arme Georgje ='( hij is ook wel (een beetje) lekker maarja smaken verschillen hea =P


    BAM!

    Bill Bill Bill (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)BILL KAULITZ BILL KAULITZ(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)bill kaulitz(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)ik vind bill kaulitz heetste!!!!!!!



    groetjes-xxx-Lauratjeuhbk-xxx-(flower)(H)(K)


    ❤With every step i take i love you more and more

    Bill Bill Bill (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)BILL KAULITZ BILL KAULITZ(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)bill kaulitz(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)ik vind bill kaulitz heet!!!



    groetjes-xxx-Lauratjeuhbk-xxx-(flower)(H)(K)(H)(K)(H)


    ❤With every step i take i love you more and more

    Ze zijn allemaal leukk. (:
    Maaruhm.
    Dan toch Bill of Tom. x)
    Hangt af van het moment. u__U

    bill,
    das gewoon een heet stuk, met een sexy kontje.
    en niet te vergeten: HY ZINGT HEMELS!!!!!

    Tom vind ik de knapste en Georg vind ik echt grappig x]

    bill(H)omdat hij hot isxD

    HAHHAHA
    al die hartjes (H)(H)(H)(H)
    Btw, Bill blijft mijn favoriet =)


    I recycle my thoughts.