• [Quote]Ja, seizoen 5 van mijn favoriete serie staat weer op Netflix, ze zijn weer begonnen! Vorig jaar kwam ik achter mijn tot nu toe lievelingsserie: THE 100.

    Ik ging van hot naar her. Ik fangirlde heel erg op Bellamy, maar de afgelopen seizoen heb ik mijn crush gevond: Murphy (aka Richard Harmon). The sarcastic, but the loveliest man ever. Ik hoop zo erg dat hij iets met Raven krijgt, want Emori was de kutste vriendin die hij ooit heeft gehad.

    Dat dus even mijn verhaal. Maar wat vinden jullie van dit nieuwe seizoen? Wie is jou fave character en waar? En op welk (nog niet bestaand) koppel ship jij enorm?

    Laat hier je hele fanverhaal achter (dance)

    [ bericht aangepast op 19 mei 2018 - 22:44 ]


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    ik heb seizoen 1 gedownload voor op vakantie maar ik kom er niet aan toe


    Spinning around, I'm weightless.

    Omg mt


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    MT! Ik heb t/m seizoen 5 episode 3 gezien! De meeste van mijn fav's zijn helaas al dood, zie onder spoiler:

    Lincoln, Lexa & Roan
    Maar in de laatste seizoenen (en dan bedoel ik 3&4 kreeg ik steeds meer liefde voor Murphy! En natuurlijk HEEL veel liefde voor Octavia!

    Mijn favoriete seizoenen waren 3&4!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hooverphonic schreef:
    Omg mt

    Phimister schreef:
    MT! Ik heb t/m seizoen 5 episode 3 gezien! De meeste van mijn fav's zijn helaas al dood, zie onder spoiler:

    Lincoln, Lexa & Roan
    Maar in de laatste seizoenen (en dan bedoel ik 3&4 kreeg ik steeds meer liefde voor Murphy! En natuurlijk HEEL veel liefde voor Octavia!

    Mijn favoriete seizoenen waren 3&4!


    Eigenlijk voor mij ook exact dit hahaha. De laatste aflevering vond ik weer heel erg leuk trouwens! Ik ben echt mega benieuwd naar wat voor geks ze nu weer voor ons in petto hebben.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2018 - 0:36 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik weet nog niet zo goed wat ik van dit seizoen moet vinden. Ik vind Octavia echt enorm veranderd en moet best wel even wennen aan die hele verwoeste wereld.

    Spoiler seizoen 5 ep 3

    En wow, ik had altijd zo'n hekel aan Jahah en ik vind de manier waarop hij dood ging echt mega stom. Ik wou echt dat hij gewoon brutaal werd vermoord door iemand als hij weer eens in zo'n irritante bui was. Maar in plaats daarvan gaat hij vreselijk suf, en vreselijk laat in de serie dood. Ugh. Kutpersonage :p

    [ bericht aangepast op 20 mei 2018 - 1:30 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik ship nog altijd Bellamy en Clarke


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    InMyBlood schreef:
    Ik ship nog altijd Bellamy en Clarke

    Dat vind ik nu de te obvious way


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    MT. BELLARKE AF.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    IngridBirdy schreef:
    (...)
    Dat vind ik nu de te obvious way

    Nou ja, ze hebben Lexa vermoord dus ik moet toch wat :’)


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    InMyBlood schreef:
    Ik ship nog altijd Bellamy en Clarke


    Same haha. En ik vind de verhaallijn van Octavia nu juist wel interessant (:

    Voor mijn lievelingsseizoen twijfel ik tussen 1 en 4..

    [ bericht aangepast op 20 mei 2018 - 15:04 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik hoop dat Octavia een interessante verhaallijn behoudt, want dat verdient ze.

    En omg Madi is echt een lieffie. Ik hou van haar.


    — Inner peace, it's hard to find. —












    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    J0Y schreef:
    (...)

    Same haha. En ik vind de verhaallijn van Octavia nu juist wel interessant (:

    Voor mijn lievelingsseizoen twijfel ik tussen 1 en 4..


    Alleen jammer dat ze Bellamy steeds de schuld geeft als er iets verkeerd gaat, de vorige aflevering ook weer. :c


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    OLoughlin schreef:













    HAHAHAHA IK KOM NIET MEER BIJ TE TRUE


    The truth is out there.