• The Halfblood Guys

    In een kostschool in Engeland zitten leerlingen, maar ze zijn niet allemaal normaal... er zit een groepje halfbloed leerlingen op die zelf nog geen idee hebben. Door hen is de school in gevaar want ze zijn apparte sterke leerlingen als het donker wordt, komt het kwaad in hun naar boven en proberen ze leerlingen te verwonden. Als leerlingen verwond zijn is het een soort prooi voor hun want ze zuigen het bloed van de wond, en een dag later zijn de verwonde leerlingen ook een halfbloed. Als er een Halfbloed met een Normale leerling in love is kan het nog gevaarlijker zijn maar dan is de halfbloed meestal te verliefd om haar/hem te verwonden. Maar de andere leerlingen moeten een tegenmiddel proberen te bedenken, lukt het ze voor iedereen een van hun is.....

    Rollen
    Halfblood
    Deliva{Kaylie Maira Deliva}
    Balloo{Stefan Jacob Sondario}
    Zamperini{Tyler 'Ty' Nadir Romano.}
    Aranyhid {Brooklynn Dishanna Campbell}
    Chronos {Jacelyn Evalie Deveraux}

    Leerlingen [Hier kan eventueel nog gejoint worden maar het speeltopic gaat vandaag {16-3-'15} tot start.]
    Sinceriously{Bryce Erich Byrnes}
    AppelBoompje {Abigail Brooke}
    Zamperini{Lauren Angelica DiAngelo}

    Invullijstje.
    Naam~
    Leeftijd~ {16-20}
    Uiterlijk~ {met foto graag!}
    Innerlijk~
    Halfblood/Leerling~
    Relatie's~
    Extra's~
    {Rooster}
    07:30 ~ Ontbijt
    08:30 ~ Biologie
    09:20 ~ Engels
    10:10 ~ Korte Pauze
    10:25 ~ Gym
    11:05 ~ Gym
    11:55 ~ Lange Pauze
    12:25 ~ Aardrijkskune
    13:05 ~ Wiskunde
    13:55 ~ Economie
    14:45 ~ Korte Pauze
    15:00 ~ Muziek
    15:50 ~ Vrije tijd
    22:30 ~ Slapen




    Regels

    ~Laat het realistisch
    ~Reserveringen blijven 3 dagen.
    ~Naam verandering melden
    ~Blijf aardig tegen elkaar buiten de topic
    ~Je personage is nooit helemaal perfect
    ~Ik maak de topics tenzij je toestemming hebt
    ~Niet anderen zijn personages besturen alleen met toestemming
    ~Niet langer dan 1 dag afwezig zijn of je moet een goede reden hebben of ik vind het niet zo erg
    ~Veel plezier!

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Begin~
    In de vroege ochtend op een zomerse dag scheen de zon fel naar binnen, het was tijd om op te staan en weer te beginnen aan een nieuwe dag. De meeste leerlingen hadden echt helemaal geen zin in maandag, omdat het natuurlijk tsja het begin van de week was. Maar omdat het super mooi weer was hadden de leraren besloten om een actief dagje te doen, ze gingen met zijn allen naar buiten en het was super lekker warm. Het zonlicht straalt gekleurde stralen op de ramen en het zwembad, kortom een super mooie dag.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2015 - 19:48 ]


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    Mt. Ik post zodra ik tijd heb.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    MT


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    MT


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Kaylie Maira Deliva


    De half verkouden Kaylie hoorde der wekker en stond op om het uit te zetten, ze was nog redelijk moe en rekte der even uit en haalde haar hand even door der haar. Ze keek om zich heen en was nog half aan het slapen, opeens was ze redelijk wakker en ging der snel douchen en haar kleding aan doen. Ze had een classy stijl meestal en vandaag dus ook, ze stond voor de spiegel en deed der haar even goed. Vervolgens liep ze naar beneden om te ontbijten ze keek even de zaal rond, vervolgens liep ze even rond om wat cornflakes te pakken ze had nooit enorme trek. Ze ging aan een tafel zitten de meeste sliepen nog en ze keek ondertussen even naar buiten, het was echt prachtig weer en ze genoot van de zon die in haar gezicht scheen ze werd er ook wakker van. Het was heel rustig maar ze was daarin tegen ook altijd ontzettend vroeg wakker, ondertussen nam ze even een hap van der cornflakes en keek weer even rond of er al iemand wakker was geworden. Toch was er nog niemand en had ze ook geen trek meer er ontging een zachte zucht uit der mond


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    MT


    El Diablo.

    Hello Turtles


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    STEFAN JACOB SONDARIO || HALFBLOOD.
    "If you judge people, you have no time to love them."


    Met een vermoeide kreun, vorm ik mijn ogen tot spleetjes tegen het felle zonlicht dat door mijn raam schijnt. Gisteren was ik te lui geweest om de gordijnen voor het raam te schuiven en daar heb ik nu aardige spijt van. Langzaam duw ik mezelf een beetje omhoog als ik aan het licht ben gewend en veeg mijn haren, die compleet door de war zitten weer een beetje in fatsoen en klauter mijn bed uit. Nog half in dromenland, loop ik naar de badkamer waar ik de kraan aanzet en een beetje koud water in mijn gezicht gooi. Dit is altijd een goede manier voor mij om echt wakker te worden en ik kan meteen mijn haar doen. Niet dat er veel aan te hoeft te gebeuren want het had toch een beetje zijn eigen wil. Zeker 's morgens als het helemaal overeind staan, alsof er een bom is ontploft. Ik probeer met een beetje gel mijn haar onder controle te krijgen en loop dan weer terug naar mijn slaapkamer. Daar maak ik netjes mijn bed op, iets wat de meeste jongens volgens mij bijna nooit doen. Het zag het goed uit voor vandaag met het weer dus besloot ik het vrij simpel te houden. Na enkele seconden graaien in de kledingkast, besluit ik te gaan voor een lichte spijkerblouse te gaan, een zwarte jeans met gaten in de knieën en mijn grijze Vans. Tevreden bekijk ik mezelf nog snel in de spiegel voordat ik mijn beanie over mijn haren trek en mijn slaapkamer verlaat. Als ik beneden ben, hoor ik amper geluid dus dat betekend dat ik een van de eerste moet zijn, de meeste liggen waarschijnlijk nog te pitten en laten pas rond het einde van de ontbijttijd hun gezicht zien. In gedachtes loop ik de eetzaal binnen en zwijgend pak ik een kom met yoghurt en smeer een boterham met pindakaas. Dan merk ik pas dat ik niet alleen ben en zie dat Kaylie ook al aan haar ontbijt zit. Ik zet mijn ontbijtje neer op tafel en ga tegenover haar zitten. "Goedemorgen" zeg ik vriendelijk terwijl ik de slaap nog uit mijn ogen veeg. Een beetje ongemakkelijk bijt ik op de binnenkant van mijn lip en roer een beetje door mijn yoghurt heen. Ik wist niet precies wat ik moest vinden van Kaylie. Misschien werd ik ook wel ongemakkelijk omdat er bijna nog niemand is en het akelig stil is. Een beetje klunzig neem ik een hap uit het kommetje en kijk even naar de cornflakes aan de andere kant van de tafel. Het liefste maak ik zo weinig mogelijk oogcontact met mensen maar toch zal ik een beetje socialer moeten worden als ik nog vrienden wil maken hier.


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Kaylie Maira Deliva

    Ze begon te glimlachen en licht te blozen toen ze Stefan zag, en ze zat van binnen te crushen op zijn look. Ineens bedacht ze in haar zelf dat ze iets terug moest zeggen,ze zei '' gggoedemorgennn..'' en ze probeerde het weg te glimlachen. Ze had helemaal geen trek meer en kreeg ineens rare maar goede gevoelens in der buik, ze probeert het te verbergen omdat ze licht bloost maar het zonlicht maakt het heel duidelijk. Ze begint maar snel een gesprek met hem '' Hoe is het?'' zegt ze en kijkt hem even glimlachend aan, nog steeds kwamen er geen andere mensen dat vond ze niet bepaald erg. Ze dacht de hele tijd in der zelf please laat Samantha nu niet komen want die zegt altijd dat ik wel redelijk gevoelens voor Stefan heb, niet dat het niet waar was maar ze was er nog een beetje schuw over. Vandaag vond ze meestal altijd de erge dag al hoewel ze zeiden dat we vandaag iets leuks gingen doen, ze was heel erg benieuwd. Opeens ziet ze weer iemand lopen die naar beneden kwam en het was Samantha, ze haalt der handen even ongemakkelijk door der haar. Ze glimlacht wel gewoon vriendelijk naar der en hoopt maar dat ze er niet over begint, dat was dan ook het enigste wat ze op dit moment kon doen.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2015 - 22:57 ]


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    STEFAN JACOB SONDARIO || HALFBLOOD.
    "If you judge people, you have no time to love them."


    Kaylie lijkt zich net zo ongemakkelijk te voelen als ik op het moment en ik eet rustig verder van mijn yoghurt. Ze wenst mij ook goedemorgen, op een vrolijke manier en glimlacht. Ze lijkt niet helemaal op haar gemak te zijn en neem de laatste hap van mijn yoghurt. Ik was altijd aardig snel met eten in de ochtend terwijl ik altijd eeuwig lijk te doen over mijn avondmaal. Tenzij het iets zoals biefstuk of pizza is, dan heb ik het aardig snel op. Ze leek te blozen en begon daarna alsnel een soort gesprek tegen mij. "Prima, nog een beetje moe" zeg ik en lach even om de ongemakkelijke situatie, tenminste de mijne een beetje dragelijker te maken. "Gaat het wel?" vraag ik licht bezorgd en zet automatisch mijn bezorgde puppyogen op, iets waar ik een enorm hekel aan heb. Het ziet er zo kleuterachtig uit, alsof ik nog zes ben. Ze lijkt een beetje in gedachtes en ook haar wangen lijken langzaam een rode gloed te krijgen. Mijn blik gaat van Kaylie richting de trap waar voetstappen op klinken. Als er een gestalte de eetzaal inkomt, merk ik dat het Samantha is en er verschijnt een korte glimlach op mijn gezicht. "Goedemorgen" zeg ik vriendelijk en schuif het lege schaaltje naar de zijkant en zet mijn bord voor me neer. Mijn blik kruist die van Kaylie en opnieuw spelen de puppyogen weer een rol bij de vragende blik in mijn ogen. Ik wil gewoon niet dat iemand uit mijn vriendengroep zich naar voelt dus wil ik graag helpen, zover dat kan.


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Kaylie Maira Deliva

    Toen ze de blik in Stefan zijn ogen zag was ze aan het smelten van binnen, ''Jaa het gaat prima'' zegt ze met een lieve glimlach. Ze kijkt hem in de ogen en glimlacht ze bijt zachtjes op de onderlip, dit was nou net wat ze nodig had. Ze deed der haar even goed en speelde met der armbandjes, ze lachte steeds even lief naar stefan om hem ook heel erg te bedanken. Ze voelde zich ook niet echt naar maar ze was wel een beetje bang, vooral omdat er nu verder niemand in de buurt was. Normaal kan ze zichzelf er altijd nog een beetje bij weg praten , maar anders zou hij het nu echt horen rechtstreeks. Ze wou hem niet kwijt daar was ze ook verschrikkelijk bang voor, daarom zegt ze ook niet dat ze hem leuk vind. Ze zat een beetje onder de tafel met zijn voeten te spelen omdat het nogal rustig was, ze lachte lief en haar wangen kleurde nog steeds lichtjes rood. Langzaam kwamen er steeds meer mensen naar beneden of werden wakker, ze vond het altijd wel fijn om vroeg op te staan want dan had ze echt alle rust. Nu het steeds drukker word kunnen ze elkaar ook niet meer zo goed verstaan, het gepraat wordt steeds luider.


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    STEFAN JACOB SONDARIO || HALFBLOOD.
    "If you judge people, you have no time to love them."


    De blik in mijn ogen veranderd van vragend naar vriendelijk en zonder iets te zeggen neem ik een hap van mijn boterham. Een beetje ongemakkelijk lik ik de restjes pindakaas van de hoeken van mijn lippen af en laat mijn blik op het bord rusten. Pas als ze lacht, kijk ik weer op en neem opnieuw een hap van mijn boterham. Als ze zegt dat er niks aan de hand is, trek ik kort mijn wenkbrauw omhoog en kijk haar strak aan. Vervolgens neem ik de laatste hap van mijn boterham en friemel een beetje aan de knoopjes van mijn spijkerbloes. "Dan is het goed, mocht er toch ooit iets zijn, ik ben er altijd voor je, you can tell me everything." zeg ik en kijk hoe een voor een de andere mensen binnenkomen en ook ontbijten gaan. Ik stapel mijn bestek en borden op elkaar en trommel even kort op mijn buik. "Zo, ik heb wel weer voldoende gegeten voor deze ochtend" zeg ik lachend en veeg een pluk haar uit mijn gezicht. Ik ben blij dat de ongemakkelijkheid een beetje is weggevaagd want anders zou het nog een hele lange dag worden.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2015 - 0:34 ]


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    [Ik wil niet vervelend doen, maar Samantha heet nu Brooklynn en ik heb het liefste niet dat jullie haar al laten komen want ik heb nota bene niet eens gepost.]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Aranyhid schreef:
    [Ik wil niet vervelend doen, maar Samantha heet nu Brooklynn en ik heb het liefste niet dat jullie haar al laten komen want ik heb nota bene niet eens gepost.]


    Brooklyn your right ik vergeet het helemaal daarbij kun jij ook gewoon beginnen dat je uit bed komt etc, dat is no problem


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    [Dat was ik van plan, vanmiddag, maar alsnog jij hoeft niet vanuit mijn meid te posten.]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Brooklynn Dishanna Campbell
    ''Stay out of my business or I break you and you get hurt.''


    Ze was al een tijdje wakker, maar kon nog niet haar bed uitkomen. Wat ze nu maar wel deed. Haar ochtendroutine nam altijd wel wat tijd in en hoewel ze niet om veel dingen gaf wilde ze niet te laat komen. Douchen deed ze altijd 's avonds, tenminste haren wassen, en hierdoor deed ze haar haren in een knot op haar hoofd en nam ze snel een douche. Na dit droogde ze zich af en liep terug haar slaapkamer in waarna ze voor haar kast ging staan. Uiteindelijk pakte ze wat er uit en deed de outfit aan en liep ze weer de badkamer in. Brooke haalde haar blonde lokken uit haar knot en begon ze met een krultang wat lichte krul te geven. Toen dit eenmaal gelukt was deed ze al haar make-up op. De zonnebril zette ze neer in haar lokken en na dit knikte ze goedkeurend.
    Ze liep haar kamer uit, de trap af en richting de kantine. Daar pakte ze een bakje met yoghurt en fruit, maar ook een kop koffie. Zodra ze zag day Kaylie bij Stefan zat sierde een grijns haar lippen. Met haar ontbijt op een dienblad liep ze naar de twee toe. ''Goedemorgen, wat zitten jullie hier gezellig samen. Is het oké als ik erbij kom zitten?'' vroeg ze. Voor Kaylie was Brooklynn altijd wel aardig, naast de subtiele hints dat Kaylie, Stefan leuk vond. ''Overigens; hebben jullie veel zin in wat deze gevangenis heeft bedacht voor vandaag?'' Sporten hield ze niet van, daar was ze zo klein en dat haatte ze.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2015 - 20:30 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded