• The Halfblood Guys

    In een kostschool in Engeland zitten leerlingen, maar ze zijn niet allemaal normaal... er zit een groepje halfbloed leerlingen op die zelf nog geen idee hebben. Door hen is de school in gevaar want ze zijn apparte sterke leerlingen als het donker wordt, komt het kwaad in hun naar boven en proberen ze leerlingen te verwonden. Als leerlingen verwond zijn is het een soort prooi voor hun want ze zuigen het bloed van de wond, en een dag later zijn de verwonde leerlingen ook een halfbloed. Als er een Halfbloed met een Normale leerling in love is kan het nog gevaarlijker zijn maar dan is de halfbloed meestal te verliefd om haar/hem te verwonden. Maar de andere leerlingen moeten een tegenmiddel proberen te bedenken, lukt het ze voor iedereen een van hun is.....

    Rollen
    Halfblood
    Deliva{Kaylie Maira Deliva}
    Balloo{Stefan Jacob Sondario}
    Zamperini{Tyler 'Ty' Nadir Romano.}
    Aranyhid {Brooklynn Dishanna Campbell}
    Chronos {Jacelyn Evalie Deveraux}

    Leerlingen [Hier kan eventueel nog gejoint worden maar het speeltopic gaat vandaag {16-3-'15} tot start.]
    Sinceriously{Bryce Erich Byrnes}
    AppelBoompje {Abigail Brooke}
    Zamperini{Lauren Angelica DiAngelo}

    Invullijstje.
    Naam~
    Leeftijd~ {16-20}
    Uiterlijk~ {met foto graag!}
    Innerlijk~
    Halfblood/Leerling~
    Relatie's~
    Extra's~
    {Rooster}
    07:30 ~ Ontbijt
    08:30 ~ Biologie
    09:20 ~ Engels
    10:10 ~ Korte Pauze
    10:25 ~ Gym
    11:05 ~ Gym
    11:55 ~ Lange Pauze
    12:25 ~ Aardrijkskune
    13:05 ~ Wiskunde
    13:55 ~ Economie
    14:45 ~ Korte Pauze
    15:00 ~ Muziek
    15:50 ~ Vrije tijd
    22:30 ~ Slapen




    Regels

    ~Laat het realistisch
    ~Reserveringen blijven 3 dagen.
    ~Naam verandering melden
    ~Blijf aardig tegen elkaar buiten de topic
    ~Je personage is nooit helemaal perfect
    ~Ik maak de topics tenzij je toestemming hebt
    ~Niet anderen zijn personages besturen alleen met toestemming
    ~Niet langer dan 1 dag afwezig zijn of je moet een goede reden hebben of ik vind het niet zo erg
    ~Veel plezier!

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Begin~
    In de vroege ochtend op een zomerse dag scheen de zon fel naar binnen, het was tijd om op te staan en weer te beginnen aan een nieuwe dag. De meeste leerlingen hadden echt helemaal geen zin in maandag, omdat het natuurlijk tsja het begin van de week was. Maar omdat het super mooi weer was hadden de leraren besloten om een actief dagje te doen, ze gingen met zijn allen naar buiten en het was super lekker warm. Het zonlicht straalt gekleurde stralen op de ramen en het zwembad, kortom een super mooie dag.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2015 - 19:48 ]


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    Kaylie Maira Deliva

    Ze zag Brooklynn en glimlachte naar haar ze zag die grijns wel op haar gezicht, ''Ja tuurlijk mag je erbij zitten'' zei ze en beet gelijk zacht op mijn lip. Ondertussen wisselde ze blikken uit met Brooklynn ook al kon ze af en toe vervelend zijn, ze was en bleef wel haar beste vriendin waar ze veel lol mee kon hebben. Ze moest lachen om wat ze zei ''Gevangenis doe niet zo negatief haha'' zei ze lachend en moest lachen om de blik die ze erbij had. Ze deed der hand voor der mond omdat ze moest lachen, en kwam steeds langzamer weer bij en zat weer normaal op der stoel. Ondertussen deed ze der haar even in een simpele staart, zodat het haar zodadelijk niet in de weg zat. Ze glimlachte ondertussen even on op gemerkt naar stefan, en porde daarna Brooklynn in der buik om der te laten lachen. Kaylie was natuurlijk al lang klaar met eten omdat ze nooit echt een eetlust had, en verveelde zich daardoor redelijk snel ze zat met der armbandjes te spelen. Zodat Brookylnn der eten rustig op kon eten


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    STEFAN JACOB SONDARIO || HALFBLOOD.
    "If you judge people, you have no time to love them."


    Er verschijnt weer een glimlach op mijn gezicht als Brooklyn de eetkamer komt binnenlopen. "Goeiemorgen Brooklynn, tuurlijk, ga zitten" zeg ik rustig als ik haar bewegingen volg vanuit mijn ooghoeken. Als zij koffie inschenkt, besluit ik ook maar dat het tijd is voor een kop goede koffie. Zodra Brooklynn klaar is met het sorteren van haar ontbijt, sta ik op en loop naar de koffiekan. Ik zet mijn beker op tafel en schenk het tot bijna aan het randje. Daarna giet ik er een beetje melk in en ga weer tevreden op mijn plek zitten. "Ja, heel gezellig" zeg ik en grinnik even terwijl ik door mijn koffie roer. Ik haal mijn beanie van mijn hoofd, iets waardoor mijn haar altijd statisch van word. Ik leg de beanie op mijn schoot terwijl ik met beide handen mijn haar omlaag veeg. Daarna zet ik hem weer op mijn hoofd en lach even ongemakkelijk. Blazend in mijn koffie, neem ik er wat slokken van maar als ik het woord gevangenis hoor vallen, blaas ik bijna de koffie uit mijn mond. Een beetje ongemakkelijk hoest ik omdat ik mij verslik door het lachen. Met een bijna rood aangelopen hoofd door het hoesten, kijk ik met een droge blik Brooklynn's kant op. "Ik denk dat ze ons vet gaan mesten en als we dan dik genoeg zijn, vreten ze ons op" zeg ik met een griezelige toon waardoor ik het niet kan laten om opnieuw in de lach te schieten. "Nee, ik denk dat we iets buiten gaan doen" vervolg ik dan, wijzend naar het raam waardoor ik kan zien dat het zeker nog niet gaat regenen.


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Brooklynn Dishanna Campbell
    ''Stay out of my business or I break you and you get hurt.''


    Ze glimlachte eventjes naar beiden en nam toen plaats, waarna ze een slok van haar koffie nam. Koffie was misschien niet gezond of zo, maar daardoor was ze tenminste wel wakker in de ochtenden. Kaylie en Stefan begonnen beiden te lachen om het woord 'gevangenis'. Helaas voor haar stond er net een docent dicht bij de tafel stond, waardoor die haar boos aan keek. Brooke zond de docent een fake glimlach en keek weer naar de twee bij haar aan tafel. ''Gevangenis doe niet zo negatief haha.'' hoorde ze Kaylie nog zeggen. Brooke haalde haar schouders op. ''Ik denk gewoon na zoals velen denken hier,'' zei ze.
    "Ik denk dat ze ons vet gaan mesten en als we dan dik genoeg zijn, vreten ze ons op." zei Stefan en Brooke grijnsde. ''Ja, sowieso. Dat wist ik al hartstikke lang.'' Om zijn volgende woorden knikte ze. ''Waarschijnlijk een boswandeling waardoor je wordt dood geprikt door allemaal muggen en shit.'' klonk er uit haar mond en ze begon aan haar yoghurt. Haar blik gleed de kantine eventjes rond, die nog niet heel erg vol was.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded


    Tyler Nadir Romano


    Ik rol me nog is om en wrijf kort over mijn gezicht. Het is te vroeg, veel te vroeg.. Voor mij dan, maar als ik de keus had zou ik de hele dag hier blijven liggen. Na een paar minuten sta ik dan toch maar op van mijn bed, waarna ik eigenlijk gelijk terug wil. Langzaam loop ik richting mijn spiegel en kijk even naar het beeld dat ik voor me krijg. Goed genoeg. Ik loop naar mijn kast en vis er wat kledingstukken uit. Een wit shirt, een zwarte broek en donkerrode sneakers. Niet te moeilijk.. Ondertussen spuit ik mezelf onder met wat Axe en loop omgekleed en wel weer terug naar de spiegel. Beter.. Ik krab even over mijn ongeschoren kaak en haal mijn schouders op. Ik was te lui om te scheren momenteel dus ik laat het zo. Snel doe ik mijn haar goed en loop dan toch maar naar beneden. Eens kijken wie ik daar tegen ga komen..
    Ik loop de kantine in en kijk kort om me heen. Er waren nog niet al te veel mensen, zeker geen mensen die mijn interesse wekken. Alhoewel.. Ik grijns even als ik drie bekende gezichten zie en pak snel wat drinken en twee broodjes. Vervolgens loop ik naar het groepje. Kaylie, Stefan en natuurlijk Brooklynn. De laatste kende ik natuurlijk het beste. 'Morgen.' zeg ik en ik neem nonchalant plaats. 'Hello beauty.' grijns ik naar Brooklynn voor ik me richt op mijn drinken. Ik vond het nog altijd leuk om met haar te flirten, ook al hadden we niks meer. 'Wat zijn de vreselijke plannen voor deze dag?' vraag ik ondertussen..

    [ bericht aangepast op 18 maart 2015 - 21:20 ]


    El Diablo.

    JACELYN EVALIE DEVERAUX • Outfit
    ''I'm not an idiot. I'm a marvelous idiot, you idiot.''



    De wekker die mijn slaap abrupt verstoorde, werd er haast onmiddellijk eraf gegooid door mijn 'snelle' reflexen. Niet veel later verliet een kreun mijn lippen en liet me weer op mijn warme bed neervallen. Een nieuwe dag. Door de gedachte zelf moest ik kotsen, maar ik negeerde mijn slaperigheid en sleepte mezelf mijn bed uit. Ik keek kort in de spiegel die naast mijn deur stond en schrok door het aanzicht – ik zag er vrijwel verschrikkelijk uit. Een korte zucht rolde over mijn lippen waarna ik mijn kast open trok. Het was maandag, wat meestal betekende dat ik in een oversized trui in de klas zat half te slapen, maar toch was ik vandaag iets wakkerder dan de meeste maandagen. Ik trok een paar kledingstukken uit mijn kast, die ik vervolgens op mijn bed gooide en beende daarna door naar de badkamer.
          Na mijn tanden hebben gepoetst, mijn haar geborsteld en mijn kleding aan, was het toch wel even tijd voor mijn make-up die voor mijn gevoel elke dag goed moest zitten. Eerst ging mijn foundation erop, daarna de poeder en vervolgens mijn eyeliner. Ik zocht naar mijn donkerrode lippenstift en bracht de lippenstift voorzichtig op mijn lippen aan. Ik keek tevreden naar mijn spiegelbeeld, maar trok weer mijn klerenkast open voor mijn zwart-wit geruite flannel. Neuriënd ging ik op zoek naar mijn aansteker en mijn pakje sigaretten, waarna ik die in mijn borstzak deed van mijn flannel zodra ik die had gevonden. Mijn oortjes plugde ik in mijn telefoon en zo ook mijn oortjes in mijn oren. Ik liep met misschien een iets te grote glimlach rond mijn lippen door de gangen naar de kantine. Ik pakte automatisch een beker koffie, stopte daarin wat vanille, suiker en melk en pakte daarna een croissant van de tafel. Mijn ogen scanden de mensen die aanwezig waren en mijn benen brachten me uit automatisme naar het tafeltje waar Stefan, Kaylie, Brooklynn en Tyler zaten. Ik plofte neer naast Tyler en nam daarna gelijk een hap van mijn croissant. ''Goedemorgen, zeg.'' mompelde ik met mijn mond halfvol en nam daarna een slokje van mijn koffie.

    Chronos went Crucifix

    [ bericht aangepast op 19 maart 2015 - 20:27 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Kaylie Maira Deliva

    ''Goedemorgen'' zegt ze tegen iedereen die erbij gekomen is ze strekte zich even uit, en glimlachte daarna ze keek even rond. Ze kon altijd heel moeilijk stil zitten ze moest bijna altijd iets te doen hebben, ze beet zachtjes op er onderlip en keek even naar de klok. Soms wou ze dat ze de tijd vooruit kon zetten maar helaas dat kon ze niet, ze pakte der eigen pols vast omdat ze dan niet iets raars ging doen. Ze zag Tyler met Brooklynn flirten en er kwam een grijns op haar gezicht, ze moest zich inhouden om er niet op te reageren. Ze lachte van binnen en had een grote glimlach op der gezicht, ze dwaalde even af door stefan der ogen en keek even naar de grond. ze hield zelf wel van sporten en had superveel zin in deze dag, ze had zelf nooit echt veel make-up op daar hield ze niet zoveel van. Ze haalde snel nog een glaasje water omdat ze wel goed moest blijven drinken, want ze kon nog wel eens flauwvallen als ze niet veel at. De bel ging en iedereen moest naar buiten maar ze hield niet zo van drukte, dus ging ze meestal als laatste en daar had ze geen problemen mee. Het was natuurlijk niet zo heel druk want het was alleen maar de helft van de school maar als nog, ging ze liever niet voorop.


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.