• Ik zit dus al de hele dag met een idee in mijn hoofd voor een rpg. Het is nog niet volledig uitgewerkt, omdat ik eerst wil weten of er vraag naar is voordat ik er nog meer tijd in ga steken.


    Vlak na het uitbreken van de grootste burgeroorlog die het land ooit heeft gekend wordt iedereen opgedeeld in stammen. Deze stammen worden met zijn allen in een stad gegooid en worden verboden enig contact te hebben met iedereen die niet in de stad woont. Complete families worden uit elkaar getrokken, omdat dit beter zou zijn voor iedereen. Wat echter niemand weet is dat de regering dit alleen maar doet zodat zij makkelijker de meest getalenteerde jong volwassenen op kunnen sporen om ze vervolgens te ontvoeren en op te leiden om hen vervolgens in te zetten in hun leger.

    In het rpg speelt iedereen dus een personage dat ontvoert is en in the middle of nowhere is gegooid om te worden opgeleid tot hetgeen waar zij het beste in zijn.

    Ik zou graag tips willen hebben of ideeën om het te verbeteren etc. en uiteraard of hier uüberhaupt behoefte aan is :3 Ik heb hier nog nooit een rpg gestart, dus als je er wat inziet en het rpg zelf wilt starten, mag dat in overleg met mij.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oh dit is een leuk idee! *mega up :')* als je start, doe ik mee! Ik ben geen RPG pro dus ik kan geen tips geven.

    Het zit volgens mij goed in mekaar, dus waarom niet? (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik zou joinen :Y)
    Volgensmij zit het goed in elkaar, maar misschien is het een idee uit te werken wat voor stammen het zijn en waarop de mensen 'gesorteerd' werden?


    be gay do crimes

    Ik zou joinen!


    all because i liked a girl

    Ik zou meedoen!


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Nou, dan ga ik het morgen maar eens uitwerken c:
    Die stammen waren inderdaad een deel van het uitwerken jah c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Kan je me waarschuwen als je m opent? Lijkt me heel leuk c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    Kan je me waarschuwen als je m opent? Lijkt me heel leuk c:


    Zal ik doen c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Update:
    Ik ben bezig met het topic maken. Ergens deze week hoop ik het nog online te krijgen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    Update:
    Ik ben bezig met het topic maken. Ergens deze week hoop ik het nog online te krijgen.


    Mag ik alvast een meisje reserveren? :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dotan schreef:
    (...)

    Mag ik alvast een meisje reserveren? :'D


    Das op tijd x) Mar natuurlijk, ik zet het er even bij :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Das op tijd x) Mar natuurlijk, ik zet het er even bij :3


    Beter op tijd dan te laat. x] Niet alle RPG's interesseren me, dus áls er een is... ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dotan schreef:
    (...)

    Beter op tijd dan te laat. x] Niet alle RPG's interesseren me, dus áls er een is... ^^


    Haha, ik ken het probleem ja :p Daarom wil ik dit ook wel even goed uitwerken x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    hey dat is een goed idee, ik wil ook wel een meisje c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    hey dat is een goed idee, ik wil ook wel een meisje c:


    Dan zet ik jou er ook even bij x) Na nog een meisje komt er wel even een stop op meiden hoor!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    whihihi


    Spinning around, I'm weightless.