• Ik zit dus al de hele dag met een idee in mijn hoofd voor een rpg. Het is nog niet volledig uitgewerkt, omdat ik eerst wil weten of er vraag naar is voordat ik er nog meer tijd in ga steken.


    Vlak na het uitbreken van de grootste burgeroorlog die het land ooit heeft gekend wordt iedereen opgedeeld in stammen. Deze stammen worden met zijn allen in een stad gegooid en worden verboden enig contact te hebben met iedereen die niet in de stad woont. Complete families worden uit elkaar getrokken, omdat dit beter zou zijn voor iedereen. Wat echter niemand weet is dat de regering dit alleen maar doet zodat zij makkelijker de meest getalenteerde jong volwassenen op kunnen sporen om ze vervolgens te ontvoeren en op te leiden om hen vervolgens in te zetten in hun leger.

    In het rpg speelt iedereen dus een personage dat ontvoert is en in the middle of nowhere is gegooid om te worden opgeleid tot hetgeen waar zij het beste in zijn.

    Ik zou graag tips willen hebben of ideeën om het te verbeteren etc. en uiteraard of hier uüberhaupt behoefte aan is :3 Ik heb hier nog nooit een rpg gestart, dus als je er wat inziet en het rpg zelf wilt starten, mag dat in overleg met mij.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik wil ook wel meedoen :')
    Kun je me waarschuwen?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Lensherr schreef:
    Ik wil ook wel meedoen :')
    Kun je me waarschuwen?


    Is goed!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik wil ook nog wel een meisje reserveren^^


    be gay do crimes

    Lypophrenia schreef:
    Ik wil ook nog wel een meisje reserveren^^


    Oké ^^
    Stop op meiden dus

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 7:55 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oeh leuk idee! Mag ik een meisje wanneer die weer vrij zijn? Kun je me dan ook waarschuwen, zowel voor het topic en als het vrij is?

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 12:56 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Aranyhid schreef:
    Oeh leuk idee! Mag ik een meisje wanneer die weer vrij zijn? Kun je me dan ook waarschuwen, zowel voor het topic en als het vrij is?


    Ja is goed :p

    Ik ga nog wel even kijken hoe ik uitkom met jongens/meiden. Misschien dat ik de stop dan ophef, maar gezien nog niets zeker is lijkt het me niet erg verstandig x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."