• WELKOM IN HET SPAMTOPIC.
    *Dramatisch achtergrond muziekje.*

    ×

    ×


    ×



    ×




    ×





    ×
    Leonie
    Ilona
    Laura
    Romée
    Jente
    Marjolein
    Floor
    Xantha
    Sha're
    Julie
    Carianne
    Anaïs
    Xanthe
    Marie
    Yu
    Wendy
    Leah
    Julia





    ×




    ×



    ×


    ×

    ×
    ×

    Wie is jouw favoriete Pretty Little Liare?


    She was always looking for more..

    Ik ga nu wel slapen tho, want morgen kwart over 9 weer in Nes zijn...
    Night night


    be gay do crimes

    Xya schreef:
    Ze is still online, but ze reageert nergens. Het mysterie van de dag.

    "I think she loved mysteries so much that she became one."
    DAT MOEST EVEN. Maar ik heb dus familieverjaardag, en toen appte Leo dat Jente me nodig had. Ik pbde haar dus terug. Toeeen stuurde Leo een link, en ik dacht dat ie naar t topic gimg waarin Jente zei dat ze me nodig had. Dus eerst klikte ik der niet eens op. Maar toeeen bedacht ik me ineens dat ik mezelf ben en het dus even moest aanklikken. En toen kwam ik ineens op dat topic en was like OMG SO NICE JEAJ. En toeen klikte ik op de link en zag dat ding en flipte m compleet zoals jullie misschieeen gemerkt hebben :').


    “A queen will always turn pain into power.”

    Lalalala


    I just caught the wave in your eyes

    DeIevingne schreef:
    (...)
    "I think she loved mysteries so much that she became one."
    DAT MOEST EVEN. Maar ik heb dus familieverjaardag, en toen appte Leo dat Jente me nodig had. Ik pbde haar dus terug. Toeeen stuurde Leo een link, en ik dacht dat ie naar t topic gimg waarin Jente zei dat ze me nodig had. Dus eerst klikte ik der niet eens op. Maar toeeen bedacht ik me ineens dat ik mezelf ben en het dus even moest aanklikken. En toen kwam ik ineens op dat topic en was like OMG SO NICE JEAJ. En toeen klikte ik op de link en zag dat ding en flipte m compleet zoals jullie misschieeen gemerkt hebben :').


    Haha.
    Ik vindt het echt zo awesome dat ons plan is gelukt.
    Ik dacht echt van: Iedereen krijgt een verjaardagstopic en al die shit, but ik wil echt iets cools doen wat ze niet verwacht. But tja..... Wat?
    En toen heb ik daar echt heeeeeeel erg lang over nagedacht, maar het leek me ook een beetje onwaarschijnlijk dat we ineens met z'n allen bij jouw huis zouden opduiken, so toen kwam ik hier uiteindelijk op. Mijn vriendin was vorig jaar echt heeel erg niet normaal fan van Prezi, so zoiets vergeet je niet snel.
    En eigenlijk wilde ik er eerst iedereen bij betrekken, maar ik denk achteraf dat dat een beetje onmogelijk was geweest. Dan zou het wss nooit af zijn geweest en er zou ook geen ruimte voor zijn.


    She was always looking for more..

    JONGENSJONGENS HET IS LENTE VANDAAG!


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Wat spammen jullie toch veel x)


    all because i liked a girl

    Morning


    be gay do crimes

    Omg, Insurgent is freaking awesome.
    Ik ben gisteravond gegaan met mijn vriendinnen en hij was echt übervet :3
    And Four, omfg, he's so goddamn hot.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Xya schreef:
    (...)

    Haha.
    Ik vindt het echt zo awesome dat ons plan is gelukt.
    Ik dacht echt van: Iedereen krijgt een verjaardagstopic en al die shit, but ik wil echt iets cools doen wat ze niet verwacht. But tja..... Wat?
    En toen heb ik daar echt heeeeeeel erg lang over nagedacht, maar het leek me ook een beetje onwaarschijnlijk dat we ineens met z'n allen bij jouw huis zouden opduiken, so toen kwam ik hier uiteindelijk op. Mijn vriendin was vorig jaar echt heeel erg niet normaal fan van Prezi, so zoiets vergeet je niet snel.
    En eigenlijk wilde ik er eerst iedereen bij betrekken, maar ik denk achteraf dat dat een beetje onmogelijk was geweest. Dan zou het wss nooit af zijn geweest en er zou ook geen ruimte voor zijn.

    Nou, ik had het in ieder geval eeeecht niet verwacht. En dat soort dingen, daar wordt ik zoooo blij van hea :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    Awe schreef:
    Omg, Insurgent is freaking awesome.
    Ik ben gisteravond gegaan met mijn vriendinnen en hij was echt übervet :3
    And Four, omfg, he's so goddamn hot.

    IKR.
    Ik ben woensdag geweest, en hij is echt geweldiggg :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    DeIevingne schreef:
    (...)
    IKR.
    Ik ben woensdag geweest, en hij is echt geweldiggg :')
    Ik heb hem in 3D gezien, toen was het nog vetter dan dat het al was :') SPOILER:

    Ik ging echt stuk op bepaalde momenten, zoals dat Peter zo heel droog zei van "Fuck", van 'waar ben ik aan begonnen' bijna aan het einde van de film :')
    Of toen Tris zo dat pistool tegen haar hoofd hield, toen zei niemand in de zaal iets, maar toen hoorde ik opeens zon mens achter mij zeggen "Oeh, smart". Toen lag ik echt helemaal dubbel :')


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Awe schreef:
    Omg, Insurgent is freaking awesome.
    Ik ben gisteravond gegaan met mijn vriendinnen en hij was echt übervet :3
    And Four, omfg, he's so goddamn hot.


    OMGAD, IK WIL OOKK.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Alohaa


    take me back to the basics and the simple life

    Awe schreef:
    (...) Ik heb hem in 3D gezien, toen was het nog vetter dan dat het al was :') SPOILER:

    Ik ging echt stuk op bepaalde momenten, zoals dat Peter zo heel droog zei van "Fuck", van 'waar ben ik aan begonnen' bijna aan het einde van de film :')
    Of toen Tris zo dat pistool tegen haar hoofd hield, toen zei niemand in de zaal iets, maar toen hoorde ik opeens zon mens achter mij zeggen "Oeh, smart". Toen lag ik echt helemaal dubbel :')

    Hij is overal in 3D, maar dat vind ik juist niet leuk. I dunno, 3D hoort bij animatie films :')
    Omg dat is zo grappig xd


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik ben bijnaaa klaar met mijn RPG uitwerken :')


    “A queen will always turn pain into power.”