• Het vierde topic speciaal voor de creatieve quizletters (:

    Hier kun je al je zelfgemaakte tekeningen. digital art etc. plaatsen!

    Topics:
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sharpshooter schreef:
    (...)
    hahaha \o/ !
    Tuurlijk wil ik dat wel eens een keertje doen voor je ^^
    Alleen, het neemt ontzettend veel tijd in beslag, dus of ik het snel klaar heb kan ik je niet beloven i.v.m school / stage haha :')

    Dat maakt niet uit hoor, ik heb geduld ^^


    Quiet the mind, and the soul will speak.



    Het is - obviously - nog een work in progress en mijn proporties zitten nog niet helemaal goed, maar toch een klein trots momentje.
    Ook sorry dat hij horizontaal toont, technologie is niet mijn beste vriend.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2015 - 18:03 ]


    A girl who wonders.

    Krueger schreef:



    Het is - obviously - nog een work in progress en mijn proporties zitten nog niet helemaal goed, maar toch een klein trots momentje.
    Ook sorry dat hij horizontaal toont, technologie is niet mijn beste vriend.


    Ziet er al mooi uit!


    The truth is out there.

    Deze heb ik vorige maand gemaakt als probeersel omdat ik voor het eerst met aquarelverf heb gewerkt :'D



    En ik ben dus al enige tijd bezig met de uitwerking op groter canvas en met wat meer detail, maar door tijdgebrek geraak ik niet zo heel veel verder. Ik kijk wel uit naar het eindresultaat. Deze keer gaat het wel zwart/wit worden met eventuele blauwtinten.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Deze heb ik vorige maand gemaakt als probeersel omdat ik voor het eerst met aquarelverf heb gewerkt :'D



    En ik ben dus al enige tijd bezig met de uitwerking op groter canvas en met wat meer detail, maar door tijdgebrek geraak ik niet zo heel veel verder. Ik kijk wel uit naar het eindresultaat. Deze keer gaat het wel zwart/wit worden met eventuele blauwtinten.






    Wauw! Dat is zo geweldig mooi!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly


    † Love? I want to sleep.


    Ik ben bezig met een paard. ^^


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Het is verschrikkelijk, wat er is gebeurd.
    Deze tekening heb ik vandaag gemaakt:




    De trotse Franse haan die weer herrezen is en ISIS vernietigd heeft.

    ik heb geen idee of hij nu zichtbaar is... maar dit is mijn tekening. En anders is hier een linkje :P
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=265326

    [ bericht aangepast op 16 nov 2015 - 11:54 ]


    Stay strong

    x1DLovaticx schreef:

    ik heb geen idee of hij nu zichtbaar is... maar dit is mijn tekening. En anders is hier een linkje :P
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=265326


    Wauw!

    De_Gaulle schreef:
    (...)

    Wauw!


    Dankje!!


    Stay strong



    W.I.P



    Update.

    WIP



    I live for the applause, you will die for it.