• Het vierde topic speciaal voor de creatieve quizletters (:

    Hier kun je al je zelfgemaakte tekeningen. digital art etc. plaatsen!

    Topics:
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Ik ben klaar met toetsweek en heb eindelijk tijd om wat te tekenen :Y)


    Seasons will change, but I shall remain



    Omdat ik deze al heel lang wilde tekenen :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    ^ Haha, cute. :3


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Markey schreef:
    ^ Haha, cute. :3


    Yaay thanks :D

    ben vergeten de knoop in te kleuren oeps


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ben bezig met eigen stickertjes te maken van een paar draakjes die ik getekend heb, dus ik heb de eerste uitgewerkt met een shitload aan kleurenpaletten. Dus ik vroeg me af of jullie een top 3/5 kunnen maken met kleurenpaletjes, zodat ik alles met die kleuren kan uitwerken. ^^
    Dit zijn de draakjes:



    En dit zijn alle kleuren:



    Als jullie ook zelf nog ideeën hebben voor paletten mag je die ook altijd voorstellen! :3

    [ bericht aangepast op 6 april 2015 - 22:01 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.



    Volgende patiënt...

    Laat ik ook maar weer eens wat dumpen:



    Deze Oc is Sugasu (Van mijn username.) Hij is half imperial dragon.


    Vampire + Servant = Servamp



    Omdat ik zin had om der kleine Elefant te tekenen en omdat ik mijn nieuwe Caran d'Ache potloden wilde uitproberen (heb er niet met een kwast overheen gegaan, vond de kleur zo eigenlijk al wel heel mooi)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Swatz schreef:



    Volgende patiënt...

    Op de een of andere manier moet ik dan denken aan de boeken van Paul van Loon :'D

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 23:57 ]


    † Love? I want to sleep.

    Poisoning schreef:
    (...)
    Op de een of andere manier moet ik dan denken aan de boeken van Paul van Loon :'D


    Haha :')


    Ronnie Radke :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''


    (klik voor groter)

    Jensen Ackles ^^
    Al een tijdje eerder gemaakt, maar was hem vergeten hier te posten. Ben nu bezig met Mark Pellegrino :Y)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Mt :Y)


    Natsu Dragneel`s flames are brighter than my future


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Work in progress:Y) Even iets heel anders dan wat ik normaal doe.


    JDN.