• Hallo! Ik heb vanavond toch wat meegemaakt! Mijn moeder en ik gingen samen naar de film. Cinderella. Ik, als groot Disney-fan, als uiteraard ook de getekende Disney versie gezien. In die versie kwamen ook muizen voor, dus ik ging er vanuit dat die ook in deze film zouden zitten. We zaten goed en wel, de film zou bijna beginnen en voor ik het wist zag ik iets voorbij schieten. Toen ik naast me keek, op de grond, zat er een klein grijs muisje. Toen we de film zagen, kwam er ook een muisje in voor. Don't worry, ik zal niet te veel spoileren, maar het is echt een goede film. Een echte aanrader!



    Hebben jullie nog iets gedaan deze vrijdagavond? Of gaan jullie nog iets doen dit weekend? ;3


    26 - 02 - '16

    Hahha vet. Ik ga choco fonduen thuis met vriendin die logeert. Pizza maken en zondag naar Insurgent


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hahaa!

    Ik ga zaterdag met 2 vriendinnen uiteten en daarna naar de film Insurgent (:

    Leuk dat je het naar je zin hebt gehad (:

    Ik zou deze film zelf dus niet kijken, er zijn al zooooveel Cinderella films dat het gewoon vervelend wordt en gaat vervelen, omdat je het verhaal toch al weet. x'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben zo focking jaloers... :c


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Haha, dat is een verhaal dat je je hele leven niet zult vergeten! (':


    I wanna be a wizard!

    Oehh dat lijkt me een leuke film!

    Ik heb een overdosis huiswerk op me liggen wachten voor dit weekend :c


    I solemly swear that I am up to no good

    Haha, dat zijn nog eens onverwacht realistische 3D-effecten. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Een topic is nooit compleet zonder foto!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Padeladelalala schreef:
    Leuk dat je het naar je zin hebt gehad (:

    Ik zou deze film zelf dus niet kijken, er zijn al zooooveel Cinderella films dat het gewoon vervelend wordt en gaat vervelen, omdat je het verhaal toch al weet. x'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Was het toevallig bij Pathe Breda?
    Ik hoorde van een collega dat ze daar muizen hadden.
    Zelf heb ik vanavond gewerkt.


    Tell me about it, stud.

    Conaway schreef:
    Was het toevallig bij Pathe Breda?
    Ik hoorde van een collega dat ze daar muizen hadden.
    Zelf heb ik vanavond gewerkt.


    Nee, haha. Ik was bij Pathe Zwolle :W


    26 - 02 - '16

    Damnit, dit is niet de disney film met emma watson D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ben gisteren naar Insurgent geweest met een vriendin, maar dat was toch echt wel een tegenvaller.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Padeladelalala schreef:
    Leuk dat je het naar je zin hebt gehad (:

    Ik zou deze film zelf dus niet kijken, er zijn al zooooveel Cinderella films dat het gewoon vervelend wordt en gaat vervelen, omdat je het verhaal toch al weet. x'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oeehh cool! :Y)
    Ik ga zometeen naar Insurgent ^^


    wat was dit ookalweer