• « Super Human »

    'Wacht,’ zei de wetenschapper, waarna ze nog wat vloeistof aan het drankje toevoegde. Ze deed er nog een haar in en roerde het goedje nog even flink door elkaar. De wetenschapper overhandigde haar levenswerk en veegde wat zweet van haar voorhoofd.
    ‘Het enige wat we nu nog kunnen doen, is hopen.’


    Een groep wetenschappers uit Amerika hebben een groep tieners nieuwe genen gegeven. Hierdoor hebben ze nu speciale krachten. Deze kinderen zijn door de wetenschappers zorgvuldig uitgekozen. Ze waren allemaal zes jaar oud wanneer elk lid van hun families tragisch stierf. En een speciaal weeshuis, opgericht door de wetenschappers, stond klaar om de kinderen op te vangen. Dit weeshuis is zorgvuldig midden in een reusachtig bos geplaatst, waardoor de kinderen geen contact hebben met de buitenwereld. Ze hebben geholpen hun krachten te ontwikkelen en ze opgevoedt als hun eigen kinderen.

    In de RPG zijn alle kinderen nu 18 jaar oud. Eigenlijk gebeurt er niets bijzonders dat hun levens beïnvloedt ofzo. We volgen gewoon hoe de personages om gaan met hun krachten en hoe het is om zover van de bewoonde wereld opgevoedt te worden,



    « Meisjes »
    • Rose Taylor Verjana - DeIevingne - 1.7
    • Emma Sarah Romanov - Yetti - 1.7
    • Chloe Isabelle Mellory - Waterhouse - 1.3
    • Yulianna Alisa Anna Vakrov - Saith - 1.10
    • Chevanna Elaine diAngelo - Aranyhid - 1.2
    • Thalia Woringthon - Lypophrenia - 1.3
    • Calyce Dirce Caia - Miyano - 1.10
    • Zepherine 'Zeph' Marinah Velarde - Awe - 1.5
    • Robin Emmaline Connor - LittleNinja - 1.8
    • Susanne 'Suus' Lily Leviathan - Meje - 1.7
    • Aurora Winters- Nereid - 1.8
    • Gereserveerd - Hecuba
    •

    « Jongens »
    • Charles Aldertree - Colonel - 1.6
    • Romano Cédric Moriconi - Raccoon - 1.3
    • Thomas Raphael Johnson - Fortis - 1.14
    • Chester Christopher Crust - Xya - 1.5
    • Gereserveerd - Aire
    • Zachary Nikolas Romanov - Crucifix - 1.6
    • Gereserveerd - Hecuba
    •
    •
    •
    •

    « Wetenschappers »
    • Alice Grace Elenor - DeIevingne - 1.4
    • Gereserveerd - Hawking
    •


    « Krachten »
    De kinderen hebben elk twee krachten, de wetenschappers niet.
    De krachten hieronder zijn ideeën, je mag natuurlijk ook zelf een kracht verzinnen.
    • = gereserveerd/bezet.
    • Terrakinesis - het element aarde beheersen. Awe
    • Pyrokinesis - het element vuur beheersen. Yetti
    • Cryokinesis - het element water beheersen.Lypophrenia
    • Aerokinesis - het element wind beheersen.
    • Telekinesis - voorwerpen manipuleren met je gedachten. Saith
    • Chronoprohiberis - de tijd kunnen stoppen maar zelf kunnen bewegen. Crucifix
    • Weather Manipulation - het weer manipuleren. LittleNinja
    • Herbaphony - met planten kunnen communiceren.
    • Ecokinesis - de natuur kunnen manipuleren. Xya
    • Size Enhancement - de grootte van voorwerpen kunnen veranderen.
    • Electrokinesis - electriciteit beheersen. Aranyhid
    • Healing - personen helen. Lypophrenia
    • Teleport - teleporten. Waterhouse
    • Typhokinesis - rook manipulatie.
    • Invisibility - onzichtbaarheid.
    • Intangibility - door solide voorwerpen kunnen bewegen. Awe
    • Gyrokinesis - zwaartekracht manipulatie.
    • Voodoo - levende voodoo pop zijn. Miyano
    • Shapeshifting - in een dier of voorwerp veranderen. Aire
    • Biokinese - je lichaam manipuleren.
    • Ferrikinesis - ijzer manipuleren.
    • Conjuration - voorwerpen en dergelijke creëeren.
    • Shared Vision - andermans zintuigen gebruiken.
    • Astral Projection - geest en lichaam scheiden. Aire
    • Shattering - voorwerpen exploderen. Meje
    • Erobokinesis - schaduwen manipuleren. Tadashi
    • Oneirokinesis - dromen binnenkomen en manipuleren. Raccoon
    • Levitation - zweven of vliegen. Miyano
    • Super Strength - erg sterk.
    • Fast - sneller zijn. DeIevingne
    • Endurence - nooit moe worden van activiteiten.
    • Night Vision - in het donker kunnen zien.
    • Mind Manipulation - gedachten en herrineringen manipuleren. Saith
    • Illusion - mensen laten geloven dat ze zich in een compleet andere omgeving begeven. Fortis
    • Pain Illusion - brandende mentale pijn creëren.
    • Animal Communication - met dieren communiceren. Hecuba
    • Flexibility - onmogelijke lenigheid. Waterhouse
    • Enhanced Hearing - bovenmenselijk gehoor.
    • Enhanced Smell - bovenmenselijke reuk.
    • Enhanced Touch - bovenmenselijke aanraking.
    • Enhanced Vision - bovenmenselijk zicht.
    • Telepathy - communicatie of gedachten horen. DeIevingne
    • Pathokinesis - gevoelens manipuleren. Crucifix
    • Lie detection - weten wanneer er wordt gelogen. Xya
    • Laser Projection - licht en lasers creëren.
    • Microwave protection - iemand hersenen verbranden. Meje
    • Siren - magische stem. Yetti
    • Pain Dissapearance - pijn verwijderen. LittleNinja
    • Mental shield - een mentaal schild, waardoor mentale krachten niet bij jou werken. Raccoon
    • Shield - een magisch schild om je heen produceren. Fortis
    • Mirror - krachten kaatsen af en werken op je tegenstander. Colonel
    • Prehensile - haar manipuleren.
    • Freeze vision - objecten laten bevriezen met je blik. Hecuba
    • Mediumship - met doden communiceren. Colonel
    • Necromantie - doden tot leven wekken. Tadashi
    • Possesion - iemands lichaam betreden.
    • Density Control - objecten/personen lichter of zwaarder maken.
    • Portal Creation - portalen naar een andere plaats creëeren.
    • Sublimation - veranderen in mist. Aranyhid


    « Invullijstje »
    Minimaal 700 woorden.
    Naam: (volledige naam)
    Bijnaam: (dit kan te maken hebben met krachten die ze hebben)
    Leeftijd: (alleen voor wetenschappers; de kinderen zijn allemaal 18)
    Innerlijk: (uitgebreid)
    Uiterlijk: (omschrijving + foto)
    Gaves: (2 gaves, omschrijf ze ook)
    Zwaktes: (elke gave moet natuurlijk ook zwaktes hebben)
    Geschiedenis: (wat hebben ze gedaan in het huis? Enige gebeurtenissen)
    Relaties: (wat voor relaties heeft je personage met anderen)
    Extra:(extra info dat niet in de andere kopjes past)


    « Faceclaims »
    Cara Delevingne - DeIevingne
    Lucy Hale - Aranyhid
    Sasha Pieterse - Yetti
    Jamie Bower Campbell - Markey
    Ashley Benson - Lyphrophenia
    Torrey DeVitto - DeIevingne
    Shailene Woodley - Awe
    Kaya Scodelario - Meje
    Julian Morris - Aranyid
    George Shelley - Aire
    Logan Lerman - [/q]Colonel[/q]
    Megan Fox - LittleNinja
    Dylan O'Brien - Tadashi


    Geen inspiratie voor een FC? Klik.
    Geen inspiratie voor een naam? Klik.

    « Het Weeshuis »
    Het weeshuis bevind zich midden in een enorm bos, afgelegen van de bewoonde wereld. De wetenschappers laten af en toe een helikopter komen met alle benodigheden voor het leven. De kinderen worden aardig vrijgelaten en hebben een redelijk goed leven. De wetenschappers geven ze les, niet alleen in de normale school dingen maar ook in het ontwikkelen van hun krachten. De kinderen zijn gek op de wetenschappers en zien hun als hun echte ouders.
    « Indeling Weeshuis »
    Op de begane grond zijn de aankomsthal, eetzaal en leefkamer - een soort reusachtige woonkamer - te vinden. De aankomsthal is redelijk groot en geeft doorgang tot de andere verdiepingen. De eetzaal is ook erg groot, met ronde tafels gevuld en een lange buffettafel loopt langs de muur met het eten. Op de eerste verdieping gewone klaslokalen en de vertrekken van de professors. Op de tweede en derde verdieping zijn de slaapkamers van de kinderen te vinden. Elke slaapkamer bestaat standaard uit een bed, bureau, kast en wasbak. Voor de rest zijn de leerlingen vrij ze zelf te decoreren. Op beide verdiepingen zijn ook douches en wc's te vinden. Vuile was wordt in de wasbakken bij de douches gegooit.
    Er staat op hun gebied nog een apart gebouw voor het trainen met gaves. Dit gebouw is enorm bijzonder en practisch gezien zou het eigenlijk onmogelijk moeten zijn. Het bestaat uit een simpele kamer, maar de inhoud ervan verandert naar wat degene die erin komt trainen nodig heeft. Stel, iemand met watergaves komt binnen, er zal misschien wel een riviertje gecreërd worden.
    « Gang van Zaken »
    In de weekends zijn de kinderen vrij en kunnen ze doen waar ze zelf zin in hebben.
    De eetzaal is in het weekend altijd open. Doordeweeks alleen tijdens de afgesproken lunchtijden.
    Lesrooster:
    7:00 - 8:30 » ontbijt.
    8:45 - 12:00 » basis lessen, waarin normale dingen zoals lezen en schrijven behandeld worden.
    12:00 - 13:15 » lunch.
    Daarna ben je in principe vrij om je eigen gaves te beoefenen tot 15:00. 1 keer per week krijg je een uur privéles in het Traingebouw.
    Hierna is iedereen vrij te doen wat ze willen.
    17:30 - 19:00 » avondeten.
    23:00 » lichten uit.
    « Gebied »
    Het weeshuis staat op een grote open plek, met een grasveld en een redelijk groot meer. Voor de rest alleen maar bos. Iedereen mag het bos in, maar als ze verdwalen is het hun eigen schuld. De kinderen hebben zelf schommels en andere speeltoestellen gebouwd toen ze klein waren. Ook staan er genoeg bankjes en klimbomen.


    « Regels »
    • Minimaal 100 woorden per post.
    • Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    • Geen ruzie.
    • ABN is verplicht.
    • Geen OOC in het speeltopic. Daar is het praattopic voor.
    • Maximaal 2 personages.
    • Houdt de jongens en de meisjes een beetje gelijk.
    • Het zou fijn zijn als de reservaties meteen / z.s.m. ingevuld worden.
    • Maar het belangrijkste: have fun (:
    • Praattopic.
    [q][/q]

    [ bericht aangepast op 3 april 2015 - 12:15 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    poeppoeppoep sorry mn toetsweek is dodelijk druk maar ik maak vanavond of morgen mn rollen ugh sorryyy


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik moet helaas mijn rol hier laten vallen, want ik heb echt geen inspiratie voor een rol op het moment, en dat zou echt zonde zijn, dus sorry! :/


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Hawking schreef:
    Ik moet helaas mijn rol hier laten vallen, want ik heb echt geen inspiratie voor een rol op het moment, en dat zou echt zonde zijn, dus sorry! :/


    wat jammer! Maar wel fijn dat je het meld, ipv gewoon niks meer zeggen ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Iloon, sorry dat mijn rol nog niet af is. Ik word momenteel helemaal geplet onder het schoolwerk :c


    -

    Saith schreef:
    Iloon, sorry dat mijn rol nog niet af is. Ik word momenteel helemaal geplet onder het schoolwerk :c


    no problemo darling, je kan ook altijd je oude rol (deels) terugnemen. Leo gaf ook al aan dat ze dat waarschijnlijk ging doen ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    DeIevingne schreef:
    (...)

    no problemo darling, je kan ook altijd je oude rol (deels) terugnemen. Leo gaf ook al aan dat ze dat waarschijnlijk ging doen ^^


    Dat is slim.


    -

    Saith schreef:
    (...)

    Dat is slim.


    it is, indeed


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik heb voor Chev ook gewoon drie oudere rollen gecombineerd. Meestal doe ik dat, lol.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded


    †Naam†
    Thalia Woringthon
    Deze naam heeft ze als jong meisje gekregen van haar vader, aangezien haar moeder al stierf bij haar geboorte. De naam Thalia betekent 'bloeiend' en komt oorspronkelijk uit Griekenland, waar Thalia's moeder oorspronkelijk vandaan kwam.
    †Bijnaam†
    Thalia houdt niet van bijnamen en negeert dan ook iedereen die haar niet gewoon bij haar naam noemt. Anderen zal ze ook geen bijnaam geven, tenzij ze er echt op staan dat zij met een andere naam dan hun echte worden aangesproken.
    †Leeftijd†
    Thalia is 18 jaar geleden geboren op een hete zomerdag, om iets preciezer te zijn op 24 juli.
    †Innerlijk†

    Sarcastisch
    Thalia is heel sarcastisch en weet vrijwel alles wat ze denkt om te zetten naar sarcastische, dan niet snerende opmerkingen. Op deze manier zegt ze vaak alles wat ze denkt of ergens van vindt, hoewel anderen dat niet altijd door hebben door haar sarcasme.
    Perfectionistisch
    Alles wat Thalia maakt of doet moet perfect zijn en wanneer iets dat niet is raakt ze erg gefrustreerd. Dit wordt ze dan ook vaak bij het gebruik van haar helende gave, die ze nog lang niet perfect onder controle heeft.
    Nieuwsgierig
    Een meisje dat alles wil weten is ze zeer zeker wel. Wanneer ze iets niet begrijpt zal ze iemand vragen wat het is, ondanks het feit dat ze zich dan ontzettend dom voelt.
    Kort Lontje
    Thalia heeft een ontzettend kort lontje en is niet normaal snel boos. Opmerkingen die misschien grappig bedoeld zijn schieten haar al snel in het verkeerde keelgat, wat weer zorgt voor een woede-uitbarsting.
    Gesloten
    Het meisje is redelijk mensenschuw. Hoe lang je haar ook kent, je zal nooit alles van haar weten, gewoonweg omdat ze nooit alles over zichzelf aan iemand zal vertellen. Zo kent niemand Thalia echt door en door, maar dit maakt haar helemaal niks uit.
    Fantasierijk
    Thalia is dol op boeken in het genre Sci-fi/ Fantasy en vaak fantaseert ze ook over andere werelden, waar iedereen over magie bezit, hoewel de meeste mensen die zij kent natuurlijk over twee bijzondere krachten bezitten. Vaak droomt ze dan ook een beetje weg, hoewel ze alsnog scherp uit de hoek kan komen.
    †Uiterlijk†
    [FC: Ashley Benson]
    Thalia heeft lange blonde haren, waar van nature een beetje slag in zit. Hier irriteert ze zich soms heel erg aan, waardoor ze het vaak stijlt. Haar ogen zijn een mengeling van blauw en grijs. Thalia heeft een beetje een wipneus, waar vaak een zwarte bril op prijkt. Dit omdat Thalia niet zulke goede ogen heeft en de bril echt nodig heeft. Het meisje is 1.71, een lengte waar ze wel blij mee is. Ook is Thalia zeker niet de dikste met haar 53 kilo. Je zou beter kunnen zeggen dat ze te licht is, wat ook wel klopt.
    †Gaves†
    De eerste gave die Thalia bezit is Cyrokinesis, het besturen van water. Dit is haar sterkste gave en ze heeft hem dan ook vrijwel perfect onder controle. Ze kan alles met vocht erin sturen, zo ook bloed en gif, maar het kost haar wel verschrikkelijk veel energie. Wanneer ze te lang water stuurt kan ze dan ook buiten bewustzijn raken. De andere gave die Thalia bezit is Healing en deze heeft ze nog niet goed onder controle. Ze kan kleine wondjes al helen, maar verwondingen groter dan blauwe plekken kosten haar heel veel moeite en, wanneer ze dat soort wonden moet helen, wordt de verwonding bij de ander wel weggenomen, wat vervolgens ook geen litteken achterlaat, maar Thalia zal de wond vervolgens zelf krijgen. Die wond zal ze dan ook niet kunnen helen.
    †Geschiedenis†
    Voor Thalia in het weeshuis kwam woonde ze op een klein boerderijtje met haar ouders. Daar had ze een vrij gelukkige 6 jaar, tot haar ouders de dood vonden in een verkeersongeluk. Daarna is ze naar het weeshuis gegaan, waar verder niet veel bijzonders gebeurd is.
    †Relaties†
    Wie wil?
    †Extra†
    •Thalia is tweetalig opgevoed. Ze is dit omdat haar vader Grieks geleerd had van zijn vrouw en zich deze taal voor altijd had willen blijven herinneren. Thalia spreekt de taal vloeiend en kan dan ook gemakkelijk vloeken en schelden in deze taal.
    •Boeken leest Thalia ontzettend graag. In één dag leest ze makkelijk een paar boeken uit en ze heeft dan ook al vele boeken gelezen.


    Is ze zo goed?

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 19:22 ]


    be gay do crimes

    Kan ik mijn rol ook nog vrijdag afmaken? Dat ik 'm dan s'avonds af heb?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Aire schreef:
    Kan ik mijn rol ook nog vrijdag afmaken? Dat ik 'm dan s'avonds af heb?


    Is goed ^^ Ik weet ook nog niet hoe laat ik 'M vrijdag af heb, maar inspringen is sowieso niet zo moeilijk en het is niet zo dat we dan al een hele tijd in het verhaal zitten ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Mijn faceclaim wordt trouwens Dylan O'Brien en ik hoop dat ik alvast een beginnetje van mijn personage kan posten vanavond (:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Fortis schreef:
    Mijn faceclaim wordt trouwens Dylan O'Brien en ik hoop dat ik alvast een beginnetje van mijn personage kan posten vanavond (:


    Dat zou mooi zijn ^^

    @Marjolein: ze is wel goed ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik schrijf me toch uit. Voor mijn gevoel blijft alles worden uitgesteld en daardoor heb ik weinig zin om met deze RPG te beginnen, sorry.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Markey schreef:
    Ik schrijf me toch uit. Voor mijn gevoel blijft alles worden uitgesteld en daardoor heb ik weinig zin om met deze RPG te beginnen, sorry.


    Owh :c jammer.p, maar bedankt voor het melden


    “A queen will always turn pain into power.”