• « Super Human »

    'Wacht,’ zei de wetenschapper, waarna ze nog wat vloeistof aan het drankje toevoegde. Ze deed er nog een haar in en roerde het goedje nog even flink door elkaar. De wetenschapper overhandigde haar levenswerk en veegde wat zweet van haar voorhoofd.
    ‘Het enige wat we nu nog kunnen doen, is hopen.’


    Een groep wetenschappers uit Amerika hebben een groep tieners nieuwe genen gegeven. Hierdoor hebben ze nu speciale krachten. Deze kinderen zijn door de wetenschappers zorgvuldig uitgekozen. Ze waren allemaal zes jaar oud wanneer elk lid van hun families tragisch stierf. En een speciaal weeshuis, opgericht door de wetenschappers, stond klaar om de kinderen op te vangen. Dit weeshuis is zorgvuldig midden in een reusachtig bos geplaatst, waardoor de kinderen geen contact hebben met de buitenwereld. Ze hebben geholpen hun krachten te ontwikkelen en ze opgevoedt als hun eigen kinderen.

    In de RPG zijn alle kinderen nu 18 jaar oud. Eigenlijk gebeurt er niets bijzonders dat hun levens beïnvloedt ofzo. We volgen gewoon hoe de personages om gaan met hun krachten en hoe het is om zover van de bewoonde wereld opgevoedt te worden,



    « Meisjes »
    • Rose Taylor Verjana - DeIevingne - 1.7
    • Emma Sarah Romanov - Yetti - 1.7
    • Chloe Isabelle Mellory - Waterhouse - 1.3
    • Yulianna Alisa Anna Vakrov - Saith - 1.10
    • Chevanna Elaine diAngelo - Aranyhid - 1.2
    • Thalia Woringthon - Lypophrenia - 1.3
    • Calyce Dirce Caia - Miyano - 1.10
    • Zepherine 'Zeph' Marinah Velarde - Awe - 1.5
    • Robin Emmaline Connor - LittleNinja - 1.8
    • Susanne 'Suus' Lily Leviathan - Meje - 1.7
    • Aurora Winters- Nereid - 1.8
    • Gereserveerd - Hecuba


    « Jongens »
    • Charles Aldertree - Colonel - 1.6
    • Romano Cédric Moriconi - Raccoon - 1.3
    • Thomas Raphael Johnson - Fortis - 1.14
    • Chester Christopher Crust - Xya - 1.5
    • Gereserveerd - Aire
    • Zachary Nikolas Romanov - Crucifix - 1.6
    • Gereserveerd - Hecuba





    « Wetenschappers »
    • Alice Grace Elenor - DeIevingne - 1.4
    • Gereserveerd - Hawking



    « Krachten »
    De kinderen hebben elk twee krachten, de wetenschappers niet.
    De krachten hieronder zijn ideeën, je mag natuurlijk ook zelf een kracht verzinnen.
    = gereserveerd/bezet.
    • Terrakinesis - het element aarde beheersen. Awe
    • Pyrokinesis - het element vuur beheersen. Yetti
    • Cryokinesis - het element water beheersen.Lypophrenia
    • Aerokinesis - het element wind beheersen.
    • Telekinesis - voorwerpen manipuleren met je gedachten. Saith
    • Chronoprohiberis - de tijd kunnen stoppen maar zelf kunnen bewegen. Crucifix
    • Weather Manipulation - het weer manipuleren. LittleNinja
    • Herbaphony - met planten kunnen communiceren.
    • Ecokinesis - de natuur kunnen manipuleren. Xya
    • Size Enhancement - de grootte van voorwerpen kunnen veranderen.
    • Electrokinesis - electriciteit beheersen. Aranyhid
    • Healing - personen helen. Lypophrenia
    • Teleport - teleporten. Waterhouse
    • Typhokinesis - rook manipulatie.
    • Invisibility - onzichtbaarheid.
    • Intangibility - door solide voorwerpen kunnen bewegen. Awe
    • Gyrokinesis - zwaartekracht manipulatie.
    • Voodoo - levende voodoo pop zijn. Miyano
    • Shapeshifting - in een dier of voorwerp veranderen. Aire
    • Biokinese - je lichaam manipuleren.
    • Ferrikinesis - ijzer manipuleren.
    • Conjuration - voorwerpen en dergelijke creëeren.
    • Shared Vision - andermans zintuigen gebruiken.
    • Astral Projection - geest en lichaam scheiden. Aire
    • Shattering - voorwerpen exploderen. Meje
    • Erobokinesis - schaduwen manipuleren. Tadashi
    • Oneirokinesis - dromen binnenkomen en manipuleren. Raccoon
    • Levitation - zweven of vliegen. Miyano
    • Super Strength - erg sterk.
    • Fast - sneller zijn. DeIevingne
    • Endurence - nooit moe worden van activiteiten.
    • Night Vision - in het donker kunnen zien.
    • Mind Manipulation - gedachten en herrineringen manipuleren. Saith
    • Illusion - mensen laten geloven dat ze zich in een compleet andere omgeving begeven. Fortis
    • Pain Illusion - brandende mentale pijn creëren.
    • Animal Communication - met dieren communiceren. Hecuba
    • Flexibility - onmogelijke lenigheid. Waterhouse
    • Enhanced Hearing - bovenmenselijk gehoor.
    • Enhanced Smell - bovenmenselijke reuk.
    • Enhanced Touch - bovenmenselijke aanraking.
    • Enhanced Vision - bovenmenselijk zicht.
    • Telepathy - communicatie of gedachten horen. DeIevingne
    • Pathokinesis - gevoelens manipuleren. Crucifix
    • Lie detection - weten wanneer er wordt gelogen. Xya
    • Laser Projection - licht en lasers creëren.
    • Microwave protection - iemand hersenen verbranden. Meje
    • Siren - magische stem. Yetti
    • Pain Dissapearance - pijn verwijderen. LittleNinja
    • Mental shield - een mentaal schild, waardoor mentale krachten niet bij jou werken. Raccoon
    • Shield - een magisch schild om je heen produceren. Fortis
    • Mirror - krachten kaatsen af en werken op je tegenstander. Colonel
    • Prehensile - haar manipuleren.
    • Freeze vision - objecten laten bevriezen met je blik. Hecuba
    • Mediumship - met doden communiceren. Colonel
    • Necromantie - doden tot leven wekken. Tadashi
    • Possesion - iemands lichaam betreden.
    • Density Control - objecten/personen lichter of zwaarder maken.
    • Portal Creation - portalen naar een andere plaats creëeren.
    • Sublimation - veranderen in mist. Aranyhid


    « Invullijstje »
    Minimaal 700 woorden.
    Naam: (volledige naam)
    Bijnaam: (dit kan te maken hebben met krachten die ze hebben)
    Leeftijd: (alleen voor wetenschappers; de kinderen zijn allemaal 18)
    Innerlijk: (uitgebreid)
    Uiterlijk: (omschrijving + foto)
    Gaves: (2 gaves, omschrijf ze ook)
    Zwaktes: (elke gave moet natuurlijk ook zwaktes hebben)
    Geschiedenis: (wat hebben ze gedaan in het huis? Enige gebeurtenissen)
    Relaties: (wat voor relaties heeft je personage met anderen)
    Extra:(extra info dat niet in de andere kopjes past)


    « Faceclaims »
    Cara Delevingne - DeIevingne
    Lucy Hale - Aranyhid
    Sasha Pieterse - Yetti
    Jamie Bower Campbell - Markey
    Ashley Benson - Lyphrophenia
    Torrey DeVitto - DeIevingne
    Shailene Woodley - Awe
    Kaya Scodelario - Meje
    Julian Morris - Aranyid
    George Shelley - Aire
    Logan Lerman - [/q]Colonel[/q]
    Megan Fox - LittleNinja
    Dylan O'Brien - Tadashi


    Geen inspiratie voor een FC? Klik.
    Geen inspiratie voor een naam? Klik.

    « Het Weeshuis »
    Het weeshuis bevind zich midden in een enorm bos, afgelegen van de bewoonde wereld. De wetenschappers laten af en toe een helikopter komen met alle benodigheden voor het leven. De kinderen worden aardig vrijgelaten en hebben een redelijk goed leven. De wetenschappers geven ze les, niet alleen in de normale school dingen maar ook in het ontwikkelen van hun krachten. De kinderen zijn gek op de wetenschappers en zien hun als hun echte ouders.
    « Indeling Weeshuis »
    Op de begane grond zijn de aankomsthal, eetzaal en leefkamer - een soort reusachtige woonkamer - te vinden. De aankomsthal is redelijk groot en geeft doorgang tot de andere verdiepingen. De eetzaal is ook erg groot, met ronde tafels gevuld en een lange buffettafel loopt langs de muur met het eten. Op de eerste verdieping gewone klaslokalen en de vertrekken van de professors. Op de tweede en derde verdieping zijn de slaapkamers van de kinderen te vinden. Elke slaapkamer bestaat standaard uit een bed, bureau, kast en wasbak. Voor de rest zijn de leerlingen vrij ze zelf te decoreren. Op beide verdiepingen zijn ook douches en wc's te vinden. Vuile was wordt in de wasbakken bij de douches gegooit.
    Er staat op hun gebied nog een apart gebouw voor het trainen met gaves. Dit gebouw is enorm bijzonder en practisch gezien zou het eigenlijk onmogelijk moeten zijn. Het bestaat uit een simpele kamer, maar de inhoud ervan verandert naar wat degene die erin komt trainen nodig heeft. Stel, iemand met watergaves komt binnen, er zal misschien wel een riviertje gecreërd worden.
    « Gang van Zaken »
    In de weekends zijn de kinderen vrij en kunnen ze doen waar ze zelf zin in hebben.
    De eetzaal is in het weekend altijd open. Doordeweeks alleen tijdens de afgesproken lunchtijden.
    Lesrooster:
    7:00 - 8:30 » ontbijt.
    8:45 - 12:00 » basis lessen, waarin normale dingen zoals lezen en schrijven behandeld worden.
    12:00 - 13:15 » lunch.
    Daarna ben je in principe vrij om je eigen gaves te beoefenen tot 15:00. 1 keer per week krijg je een uur privéles in het Traingebouw.
    Hierna is iedereen vrij te doen wat ze willen.
    17:30 - 19:00 » avondeten.
    23:00 » lichten uit.
    « Gebied »
    Het weeshuis staat op een grote open plek, met een grasveld en een redelijk groot meer. Voor de rest alleen maar bos. Iedereen mag het bos in, maar als ze verdwalen is het hun eigen schuld. De kinderen hebben zelf schommels en andere speeltoestellen gebouwd toen ze klein waren. Ook staan er genoeg bankjes en klimbomen.


    « Regels »
    • Minimaal 100 woorden per post.
    • Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    • Geen ruzie.
    • ABN is verplicht.
    • Geen OOC in het speeltopic. Daar is het praattopic voor.
    • Maximaal 2 personages.
    • Houdt de jongens en de meisjes een beetje gelijk.
    • Het zou fijn zijn als de reservaties meteen / z.s.m. ingevuld worden.
    • Maar het belangrijkste: have fun (:
    Praattopic.
    [q][/q]

    [ bericht aangepast op 3 april 2015 - 12:15 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Fortis schreef:
    (...)

    Damn, ik zat ook te denken aan Dylan :')


    Grote kans dat ik 'm uiteindelijk toch niet neem, want hij past niet echt bij het personage dat ik nu in mijn hoofd heb. Ik laat het je wel weten als ik 'm niet gebruik (;


    kindness is never a burden.

    Tadashi schreef:
    (...)

    Grote kans dat ik 'm uiteindelijk toch niet neem, want hij past niet echt bij het personage dat ik nu in mijn hoofd heb. Ik laat het je wel weten als ik 'm niet gebruik (;


    Okay, thanks (:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    FACILIS DESCENSUS AVERNI.
    T H E       D E S C E N T       I N T O       H E L L       I S       E A S Y.



    NAAM
    Sirius "de Hond" Hayes.

    BIJNAAM
    De Hond: dit komt doordat de ster Sirius ook bekend staat als de Hondster.
          Over het algemeen heeft Sirius een hekel aan bijnamen, dus zal die dan bijna ook nooit goedkeuren. Al vindt hij de bijnaam 'de Hond' wel wat hebben soms. Hij haat het als mensen hem aanspreken met Sir, Siri of iets dergelijks. Zijn naam is Sirius en zo wil hij ook aangesproken worden.

    LEEFTIJD
    Sirius is geboren op een koude decemberdag, dat is alles wat hij zich kan herinneren over zijn geboortedag. De precieze datum weet hij niet, waardoor hij ook nooit zijn verjaardag viert. Hij weet wel dat hij achttien is, net zoals alle anderen in het weeshuis. Om het gemakkelijk te maken gaven de wetenschappers hem de eerste december als verjaardag, maar Sirius zelf weigert het te erkennen als zijn officiële geboortedag.

    INNERLIJK
    Er zijn drie woorden die Sirius het best beschrijven: nonchalant, sarcastisch en sadistisch. Dat zijn ook de steunpilaren van zijn karakter. Zijn nonchalance zorgt ervoor dat niks hem echt kan schelen, zijn kamer een warboel is van vuile kleren en etensresten en hij vaak weinig interesse toont in lessen en soms ook zijn krachten. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat Sirius nonchalant is bij het flirten met meisjes. Hij is heel erg smooth op dat vlak, maar kan ook straight to the point zijn, het valt te zien in welke stemming hij is. Maar het blijft ook altijd bij flirten en seks. Sirius doet niet aan vaste relaties. Hij heeft geen bindingsangst, maar heeft gewoon geen zin in de nadelen van een vaste relatie.
          Door zijn 'I don't give a fuck'-attitude vergeten velen vaak dat Sirius een erg intelligente jongeman is. Door zijn vindingrijkheid en individualisme weet hij zich vaak goed te redden uit nare situaties. Deze twee karaktereigenschappen zijn ook handig bij het verder ontwikkelen van zijn krachten. Hij heeft ook het vermogen om lastige problemen met een simpele oplossing te laten verdwijnen, waardoor hij vaak snel door heeft wat hij of een ander fout heeft gedaan en dat kan corrigeren voordat er ongelukken gebeuren. Ook het feit dat Sirius vaak alleen werkt, helpt daarbij. Hij is zeker niet egoïstisch; het kan hem niet schelen met wie hij zijn spullen en titels moet delen, zolang hij het maar op een individualistische manier kan doen.
          Deze individualistische trek zorgt er helaas ook voor dat Sirius nogal antisociaal kan overkomen. Maar gelukkig weet hij zichzelf altijd wel te redden door zijn charme en knap uiterlijk, want daar is hij zich heel erg bewust van. Hij is niet ijdel, maar hij weet wel dat mooie mensen meer te zeggen hebben dan lelijke. Sirius houdt niet echt van nieuwe mensen ontmoeten, wat dan een geluk is sinds hij niemand nieuw ontmoet in het weeshuis. Hij kan meestal al meteen zien hoe iemand in elkaar zit. Je zou kunnen stellen dat Sirius beschikt over nogal wat mensenkennis. Dit maakt hem erg nogal arrogant en sarcastisch, op bepaalde momenten. Hij zegt vaak wat hij denkt, zonder zich zorgen te maken over de gevolgen van zijn woorden en is een meester in sarcastische opmerkingen. Om hem te quoten: "I hate people and sarcasm is my only defence." Deze spreuk lijkt hem op het lijf geschreven.
          De derde pilaar van zijn karakter is zijn sadistische trekken. Dit houd niet in dat hij voor de lol de vleugels van vlinders trekt of de ogen uit puppies steekt, maar eerder dat hij humor vindt in de pijn en ongemakkelijkheid van anderen. Zeker wanneer dit het liefdesvlak betreft. Niks is grappiger dan mensen die hun hart laten breken door anderen.
          Als laatste is Sirius waarschijnlijk één van de meest pessimistische personen die je ooit zal ontmoeten. Hij verwacht altijd het ergste, zodat hij later niet teleurgesteld kan worden.

    UITERLIJK
    [FC: Ash Stymest]
    GAVES
    • Necromantie
    • Erobokinesis
    ZWAKTES

    GESCHIEDENIS
    Sirius werd geboren op een koude winterdag, zoals al eerder werd vermeld. Hijzelf weet niet wie zijn ouders zijn en de wetenschapper ook niet. Zijn ouders waren namelijk twee arme mensen, genaamd Amélia en Rodrigo. Zij hadden zelf al drie kinderen die ze amper konden voeden en toen ook Sirius kwam werd het te veel voor hen. Zoals het verhaaltje van Hansje en Grietje, en ook van Klein Duimpje, werd Sirius achtergelaten op straat wegens de financiële problemen van zijn ouders. Sirius groeide op in de achterbuurten van een grote stad, vol gevaarlijke bendes en prostitués. Pas toen hij twee jaar was, wist hij andere kinderen te vinden en een jongen en meisje van zestien namen hem op in hun groepje van vondelingen. Tot hij drie werd. De Raad van de stad had besloten dat ze de buitenwijken plat zouden smijten en er grote flatgebouwen op zetten voor rijke mensen uit het Westen. Meteen kwamen er protesten van de mensen uit de buitenwijken en ook de mensenrechten traden op. Dat was het moment dat Elaine Hayes optrad. Ze was een jonge vrouw in haar twintig, met de zilver haar en de mooiste glimlach die Sirius ooit had gezien. Zij was degene die de kleine jongen de naam Sirius heette, naar de helderste ster aan de nachtelijke hemel. En ze nam hem mee naar haar huis, weg van de vuile straten en de gevaarlijke bendes, naar een klein dorpje met vriendelijke gezichten en lieve stemmen. Want Elaine was niet de enige die vriendelijk was tegen Sirius. Ook haar buren, een oud koppel genaamd Roger en Yvonne, leken oprecht blij om Sirius te zien.
          Voor twee jaar was alles goed en wel. Elaine kocht hem nieuwe kleren, gaf hem het lekkerste eten en stuurde hem naar school. Hoewel Sirius niet zo goed was in vrienden maken, kon hem dat maar weinig schelen. Want Elaine haalde hem op van school en toen gingen ze pannenkoeken eten of een ijsje halen in het park. Natuurlijk moest ze vaak weg voor haar werk, maar dan verbleef Sirius gewoon bij Roger en Yvonne welke hem altijd volpropten met snoepjes en gebakjes.
          Toen Yvonne stierf in de tweede maand van Sirius' vierde levensjaar, werd het iets moeilijker. Roger kon niet alleen meer wonen in het huis en werd naar het rusthuis gestuurd door zijn familie. Elaine moest steeds vaker reizen afwijzen omdat ze geen opvang vond voor Sirius. Maar dat betekende ook dat er geen geld op de bank meer kwam. Elaine kwam in de schulden en raakte al snel depressief. Maar dat was niet het einde van het verhaal. Ze leerde een man kennen en beetje bij beetje ging het beter met haar en daardoor ook beter met Sirius. Uiteindelijk gingen ze toch weer uit elkaar, maar Elaine verviel niet in haar depressie, al was ze er zeker ook nog niet volledig genezen van.
          Sirius wereld viel uiteindelijk in een op 28 maart van zijn zesde levensjaar. Elaine werd met de rest van haar groep van Amnesty International naar een oorlogsgebied in Afrika gestuurd, waar ze helaas om het leven kwam tijdens een belegering op het vluchtelingenkamp waar ze verbleef. Het brak Sirius' hart en daarna is hij nooit meer dezelfde geweest. Hij bouwde een muur om zijn hart, bang dat iemand anders hem ook zou verlaten zoals Elaine had gedaan. De weken daarop verbleef Sirius bij Elaines zus, maar zij had kanker en stierf door een gebroken hart. Er bleef niemand meer over om het immers zesjarige jongetje op te vang. Opnieuw zwierf hij voor enige maanden door de straten van een grote stad. Hij leerde er de verkeerde mensen kennen die hem leerden roken en ook daar heeft hij zijn verslaving vandaan. Tot Sirius werd opgehaald door het weeshuis. Hoewel Elaine hem keer na keer had vertelde dat hij niet zomaar met vreemden moest mee gaan, had hij niks meer te verliezen.

    RELATIES
    EXTRA


    Note to self:
    http://powerlisting.wikia.com/wiki/Darkness_Manipulation

    [ bericht aangepast op 24 maart 2015 - 20:02 ]


    kindness is never a burden.

    LittleNinja schreef:
    Zou ik als tweede kracht Levitation kunnen aanvragen?


    Oke ik wil nu echt niet moeilijk gaan doen maar het gaat gebeuren.
    Ik had op pagina 5 al gevraagd of ik Levitation kon nemen. Ik kwam er achter dat weather toen al geclaimed was dus in die plaats had ik possesion genomen. Maar ik had nooit gezegd dat ik Levitation zou afstaan.
    Als je mij niet geloofd. Check alsjeblieft pagina 5 ik heb mijn bericht daar gepost en ben toe gecorrigeerd door Mir -Colonel- en je vroeg de kracht aan op pagina 8. Kijk ik wil echt niet zeiken over de kracht en ik begrijp het als jij hem wilt houden aangezien de topic maakster jou claim heeft gegeven. Maar let in het vervolg gewoon alsjeblieft op.
    Excuses aan de topicmaakster. Ik ben er niet zeker van dat ik dit bericht hier moet plaatsen of in het praattopic maar ik gok er op.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    @Miyano
    Je hebt een nieuw berichtje in je gastenboek (;

    @Delevigne
    Is het mogelijk om "Levitation" met "Pain Dissapearance" om te wisselen zodat Miyano die eerste kan krijgen? Zij was eerst (;

    [ bericht aangepast op 23 maart 2015 - 21:29 ]


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Buh, kinda wanna join, but kinda also have exams. #lifechoices. Ik laat nog wat weten. (:


    help

    Ik wil graag nog deze week het Speeltopic openen, dus zou iedereen zijn/haar rol zo snel mogelijk in willen vullen?


    “A queen will always turn pain into power.”

    DeIevingne schreef:
    Ik wil graag nog deze week het Speeltopic openen, dus zou iedereen zijn/haar rol zo snel mogelijk in willen vullen?


    I'll try, but school is killing me and I'll probably copy some thing from other roles so it costs less time, altho I don't want to :c


    take me back to the basics and the simple life

    DeIevingne schreef:
    Ik wil graag nog deze week het Speeltopic openen, dus zou iedereen zijn/haar rol zo snel mogelijk in willen vullen?


    Ik ben bijna klaar.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Yetti schreef:
    (...)

    I'll try, but school is killing me and I'll probably copy some thing from other roles so it costs less time, altho I don't want to :c


    -

    Hmm als er geen verplichting zat aan de rol, had ik wel meegedaan. Maar ja.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zal proberen deze week Daniel af te maken, al het krap wordt.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    DeIevingne schreef:
    Ik wil graag nog deze week het Speeltopic openen, dus zou iedereen zijn/haar rol zo snel mogelijk in willen vullen?



    Aurora is, op uitwerking van relaties na, klaar ^^

    Nevermind, bedenk me net dat geschiedenis nog niet helemaal af is ;x

    [ bericht aangepast op 25 maart 2015 - 18:39 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zach is af, op de relaties na ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik zal proberen mn rol zo snel mogelijk af te maken, but ik heb wel nog steeds toetsweek, so...


    be gay do crimes