• New York, de perfecte stad om je dromen waar te maken. Maar het is ook een stad met veel voordelen voor de jongeren uit de bekende privéschool 'Upper East Side'. De jongeren zijn er heel rijk, en zijn tot alles in staat. Iedereen is anders en heeft zijn eigen gewoontes : de dealers, de queen bees, de badboys, de heartbreakers, de bitch, de daydreamers, de nerds ... Ze zijn er allemaal ! Hun leven draait alleen maar om hun status en de bekende site 'Gossip Girl'.
    Gossip girl is een anonieme vrouw of man die alles weet over iedereen. Alles wat zij/hij weet komt ook meteen op haar bekende site terecht. Je diepste geheimen worden aan heel de wereld verteld. Kan jij het aan ? Welke status heb jij ?

    Gebaseerd op de serie 'Gossip Girl' [Je hoeft de serie niet gezien te hebben].

    Invullijstje
    Naam :
    Leeftijd :
    Status : [Dealer, queen, hartbreaker,..]
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Relatie's : [Bespreken]
    Extra :

    Rollen : [ hou jongens en meisjes een beetje gelijk !]
    Meisjes Tijdelijke stop
    • Arianna 'Aria'' Clower Manley ~ Recentia [queen, model]
    • Jacelyn Evalane Romanov ~ Crucifix [Hartbreaker]
    • Audrey "Rey" Cameron Beckham ~ Zamperini [It-girl]
    • Gereserveerd ~ Balloo
    • Emma Cassidy Depp ~ Aranyhid [Outsider, dancer]
    • Olivia Lillian Clarke ~ Mendez [Middle class; artist, singer]
    • Colleen Juliette Prescott ~ Conaway [Party animal, old money]
    • Amelia Cara Beckham ~ Alate [Popular bitch, icequeen]

    Jongens
    • Tyler Jay Lopez ~ Zamperini [Criminal, bad boy]
    • Josh Moore ~ Balloo
    • Caleb Peter Grant ~ RAB [Outsider]
    • Aaron James Carter ~ Mendez [Spoiled rich boy, jock; golden boy]
    • Jake Thomas diLaurentis ~ Aranyhid [rich, sportif]
    • Miles Damien Prescott ~ Conaway [Good guy, old money]
    • Connor Brenton Middleton ~ Melville



    Regels
    • Er is geen minimum aan woorden
    • 16+ is toegestaan
    • Niemand buitensluiten !
    • Geen perfecte personnages
    • Hou jongens en meisjes een beetje gelijk

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 8:33 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Owh daaayum (nerd)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik weet dus geen status voor Zach, iemand iemand? :') NVM ^^

    [ bericht aangepast op 26 maart 2015 - 21:19 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lol, ik zou bijna een vrouwelijk personage maken, gewoon om met hem te flirten :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mendez schreef:
    Lol, ik zou bijna een vrouwelijk personage maken, gewoon om met hem te flirten :'D


    Heheh, Chris Wood is life :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik ken hem niet, tbh :'3 but I feel ashamed now, cause he is darn cute.

    Weet je, bij deze reserveer ik nog een vrouwelijk personage. Ik begin nu toch een idee te krijgen, en ik speel tegenwoordig teveel mannelijke personages :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Iemand die een vorm van relatie met Zach wilt? ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Hell yea :'D ik ga haar zodadelijk schrijven als ik tijd heb ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb er zin in hehe :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.



    Naam : Olivia Lillian Clarke. De meesten noemen haar Liv, of Livvie.

    Leeftijd : 17. Olivia is geboren op 21 juni, de dag van de lente.

    Status : Middle class; artist, singer

    Innerlijk : Wanneer Olivia gevraagd wordt om zichzelf in slechts een woord te omschrijven, zal ze vastberaden het woord 'creatief' in de mond nemen. Op zich is dat ook niet zo'n grote verbazing. Hierin is ze enorm gedreven. Het is namelijk haar droom om na haar middelbare opleiding verder te gaan in podiumkunsten, al weet ze nog niet precies welke.
    Wanneer ze bij mensen is die ze graag heeft, is Olivia een sociaal en vrolijk persoon, steeds optimistisch en ze staat paraat om als eerste een grap te vertellen of iemand op te beuren. Wanneer ze echter bij vreemden is, heeft ze de neiging zich nogal terug te trekken. Toch probeert ze te werken aan haar assertiviteit, maar niet met veel succes. Dit maakt haar niet meteen asociaal, maar toch zou ze graag iets meer met mensen optrekken of nieuwe mensen leren kennen, en hoewel ze niet zozeer helemaal 'into high society' is, dwingt ze zichzelf om wat meer te durven.
    Op vlak van school is Olivia zeer nieuwsgierig. Ze neemt zoveel mogelijk vakken op, wil steeds zoveel mogelijk nieuwe dingen leren kennen en ontdekken, al kan dit er af en toe voor zorgen dat ze iets teveel hooi op haar vork neemt. Wanneer dit gebeurt, neemt ze simpelweg een dagje vrij voor zichzelf, om alles op een rijtje te zetten en er nadien weer volledig voor te gaan.
    Olivia is zo eerlijk om te beseffen dat ze niet perfect is. Zo weet ze dat ze een kort lontje heeft en lichtgeraakt uit de hoek kan komen. Ze kan moeilijk dingen loslaten, en ze heeft mensen dit al weten omschrijven als koppig, hoewel ze dat lichtjes overdreven vindt. Ook houdt ze niet van confrontatie. Ze kropt sommige dingen liever op dan ze te vertellen, wanneer er dingen mis zijn, maar tegelijk draagt ze haar hart op de tong. Wanneer ze sterke gevoelens heeft -positief of negatief- zal ze dit duidelijk kenbaar maken.

    Uiterlijk :
    fc: Becca Tobin
    Wanneer Olivia zich 's ochtends van top tot teen in de spiegel bekijkt, vindt ze het jammer dat er niet veel te zien valt. Ze is immers amper een meter zevenenvijftig groot, wat haar mee heeft doen beslissen met dans te stoppen. Ze vond zichzelf het kleine dropje van de groep, en schaamde zich ervoor. Vaak compenseert ze dit door hakken te dragen, maar je kan haar evengoed tegenkomen op platte Converses of ballerinas.
    Haar huid is lichtgetint en in de zomer verschijnt er een waaier aan sproeten op haar gezicht, iets waar ze al wat meer tevreden mee is. Haar blonde haren zijn iets langer dan schouderlengte, en haar kapsel hangt gewoonweg af van haar humeur. Haar ogen hebben een groene kleur, en meestal accentueert ze die een beetje met wat mascara en heel af en toe wat eyeliner.
    Haar kledingstijl is casual, geen dure merken, maar meisjesachtig. Ze houdt van vrolijke kleuren en lichte kledij, wat ze steekt op het feit dat ze een 'lentemeisje' is.


    Relatie's : Olivia komt redelijk goed overeen met Zach. Ze beschouwt hem als een van haar enige vrienden, hoewel ze niet echt superclose zijn. Dit is helemaal anders met Emma. Voor Olivia is Emma haar beste vriendin.

    Extra : Al sinds ze drie was, heeft ze interesse in muziek en kunst, en heeft zo ook al verschillende hobbies gehad. Dit ging van tekenschool, tot boetseren, fotografie, verscheidene instrumenten en dans. Nu, veertien jaar later, speelt ze nog steeds piano en gitaar, en volgt ze nog steeds zangles. In haar vrije tijd trekt ze graag erop uit, met haar camera in de aanslag om verschillende kiekjes en momenten vast te leggen.
    Olivia is opgegroeid in Brooklyn als enig kind. Haar ouders hebben een boekenwinkel in Soho, waar ze in haar vrije tijd al eens helpt, wanneer ze niet in de koffiebar moet werken, waar ze geld probeert te verdienen om haar latere studies te financieren.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 21:05 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dit is wat ik voorlopig heb voor Olivia, het kan dat er nog een heel deel bijkomt, maar ik heb nu niet meer tijd. Als er iemand al een of andere relatie met haar wil, let me know ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Crucifix schreef:
    Iemand die een vorm van relatie met Zach wilt? ^^


    Olivia heeft nog niemand? ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mendez schreef:
    (...)

    Olivia heeft nog niemand? ^^


    Wat zie jij tussen die twee? ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Crucifix schreef:
    (...)

    Wat zie jij tussen die twee? ^^


    Goh, iets als een soort van vrienden/goede kennissen? En dan dat zij een enorme crush heeft (oke, die moest gewoon) :')
    Idk, zeg jij maar ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mendez schreef:
    (...)

    Goh, iets als een soort van vrienden/goede kennissen? En dan dat zij een enorme crush heeft (oke, die moest gewoon) :')
    Idk, zeg jij maar ^^


    Ah het maakt mij niets uit :'))


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Crucifix schreef:
    (...)

    Ah het maakt mij niets uit :'))


    Hahaha, maar mij ook niet :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.