• Beginpost?

    Zijn de 101 dalmatiλrs fab?


    be gay do crimes

    Awe schreef:
    (...) Ik heb het zeg maar dat als ik bijvoorbeeld het innerlijk van een rol aan het schrijven ben, ik vaak precies weet wat ik wil typen. Terwijl een heleboel anderen hier heel veel moeite mee hebben en alles, heb ik gewoon een ellelang innerlijk geschreven in tien minuten.


    Heb ik ook haha, alhoewel ik meestal gewoon te lui ben om een innerlijk te schrijven :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Awe schreef:
    (...) Ik heb het zeg maar dat als ik bijvoorbeeld het innerlijk van een rol aan het schrijven ben, ik vaak precies weet wat ik wil typen. Terwijl een heleboel anderen hier heel veel moeite mee hebben en alles, heb ik gewoon een ellelang innerlijk geschreven in tien minuten.


    Woaah, geef mij dat talent *-*
    Mijn innerlijks falen altijd :') net zoals de rest van mijn lijstjes :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Yetti schreef:
    (...)

    hmm, dat heb ik soms ook wel c: Het is meer dat ik moeite heb met het beginnen aan iets :')
    Ja, precies, dat heb ik dus altijd. Dan weet ik wel wat ik wil typen, maar dan weet ik niet hoe ik moet beginnen :')


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Crucifix schreef:
    (...)

    Heb ik ook haha, alhoewel ik meestal gewoon te lui ben om een innerlijk te schrijven :')


    -

    Crucifix schreef:
    (...)

    Heb ik ook haha, alhoewel ik meestal gewoon te lui ben om een innerlijk te schrijven :')
    Ben jij mijn twin ofzo? :')


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Awe schreef:
    (...) Ja, precies, dat heb ik dus altijd. Dan weet ik wel wat ik wil typen, maar dan weet ik niet hoe ik moet beginnen :')


    Yepp, en dan stel ik het uit :')


    take me back to the basics and the simple life

    EgoTerreo schreef:
    @Sadist
    Maar natuurlijk, Sir Grey

    Heb je het in het Nederlands gelezen?
    @Yu Zij begon met me Mr. Grey te noemen...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Leah4President schreef:
    BELGEN ZIJN HILARISCH. I MEAN. FAE IS MN BFF EN ZE IS BELG. LEAH. JIJ BENT COOL. EN JIJ BENT EEN BELG.
    VERDER ZIJN ALLE VERDERE BELGEN DIE IK KEN HILARISCH.

    BELG BELG BELG BELG


    Faes awesome hehe. Mij maakt het allemaal niet zoveel uit welke nationaliteit je hebt, maar ik heb altijd het gevoel dat Belgen veel te serieus willen overkomen. :'D En ik vind het Hollandse (vergeef met dat ik dat zo zeg, het Nederlandse) accent zo gezellig, haha.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Oh guys, om jullie maar even op de hoogte te houden van mijn privéleven, ik heb voor de tweede klas voor Gymnasium TweeTalig gekozen.. :$


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Sadist schreef:
    (...)
    Heb je het in het Nederlands gelezen?
    @Yu Zij begon met me Mr. Grey te noemen...


    Jah, heb hem uit de bieb moeten halen, sir Grey x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Retrouvailles schreef:
    (...)

    Faes awesome hehe. Mij maakt het allemaal niet zoveel uit welke nationaliteit je hebt, maar ik heb altijd het gevoel dat Belgen veel te serieus willen overkomen. :'D En ik vind het Hollandse (vergeef met dat ik dat zo zeg, het Nederlandse) accent zo gezellig, haha.
    Ik vind het Brabantse accent hierzo best wel awesome :')


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Awe schreef:
    Oh guys, om jullie maar even op de hoogte te houden van mijn privéleven, ik heb voor de tweede klas voor Gymnasium TweeTalig gekozen.. :$


    Uh, doe je TTO? Met gymnasium erbij? :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Retrouvailles schreef:
    (...)

    Faes awesome hehe. Mij maakt het allemaal niet zoveel uit welke nationaliteit je hebt, maar ik heb altijd het gevoel dat Belgen veel te serieus willen overkomen. :'D En ik vind het Hollandse (vergeef met dat ik dat zo zeg, het Nederlandse) accent zo gezellig, haha.


    Praat me niet van Nederlandse accenten. Ik klink blijkbaar Hagenees omdat ik een "zangerig" accent heb terwijl ik omgeving Amsterdam geboren ben :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Awe schreef:
    (...) Ik vind het Brabantse accent hierzo best wel awesome :')


    Vlaams- of Noord-Brabants? ^^


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Crucifix schreef:
    (...)

    Uh, doe je TTO? Met gymnasium erbij? :')
    Yep, zit nu op VWO TTO c:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either