• Beginpost?

    Zijn de 101 dalmatiλrs fab?


    be gay do crimes

    Lalalal


    I just caught the wave in your eyes

    Awe schreef:
    (...) Dit is echt de tiende keer dat ik dit hoor :') Ik weet dat ik het nergens voor nodig heb, maar ik heb het gekozen omdat ik het wil proberen. Puur omdat ik uitdaging wil en niet op mijn luie gat wil zitten omdat ik alles al snap/weet, en omdat ik altijd nog omlaag kan maar niet meer omhoog. Wie weet haak ik ook af na een jaar, maar dan heb ik tenminste ervaren hoe Gymnasium was en weet ik zeker dat Atheneum beter is voor mij. (:


    Geloof me, werken met het watervalsysteem is echt niet tof. Ik heb drie jaar lang Latijn gedaan en ben vorig jaar gestopt omdat ik er in het tweede jaar niets voor gedaan had en een heuse achterstand had, maar ook voor andere vakken, dus heb ik er maar één laten vallen. Daarbij zit je in een andere VWO/ASO richting ook echt niet op je lui gat, maar ik snap wel dat je het wilt proberen. (:


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Ik wil ook Grieks en Latijn :c
    Maarja, school moest me pesten..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    I can relate :')

    Zo veeel vertalingen omdat ik geen zin heb om naar een grootstad te gaan waar ze wel veel engelse boeken hebben. Zo heb ik The Mark of Athena in het Engels maar de twee voorgaande in het nederlands (ik had ze ervoor al wel in het Engels gelezen :Y))

    [ bericht aangepast op 22 maart 2015 - 20:39 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sadist schreef:
    (...)
    Zo veeel vertalingen omdat ik geen zin heb om naar een grootstad te gaan waar ze wel veel engelse boeken hebben. Zo heb ik The Mark of Athena in het Engels maar de twee voorgaande in het nederlands (ik had ze ervoor al wel in het Engels gelezen :Y))


    Das behoorlijk screwed x) Ik heb de gehele HOO serie in het Engels ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Retrouvailles schreef:
    (...)

    Geloof me, werken met het watervalsysteem is echt niet tof. Ik heb drie jaar lang Latijn gedaan en ben vorig jaar gestopt omdat ik er in het tweede jaar niets voor gedaan had en een heuse achterstand had, maar ook voor andere vakken, dus heb ik er maar één laten vallen. Daarbij zit je in een andere VWO/ASO richting ook echt niet op je lui gat, maar ik snap wel dat je het wilt proberen. (:
    Ik snap dat het niet tof kan zijn, maar ik wil weten waar ik aan toe ben en ik wil kunnen vergelijken ^^
    En van het lui gat was bij wijze van spreken, haha, want bijvoorbeeld vakken als Engels, Frans en Beeldende Vorming vind ik echt veel te makkelijk.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Das behoorlijk screwed x) Ik heb de gehele HOO serie in het Engels ^^

    Ik ook, op mijn reteslechte Ipod die constant crasht :3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb een jaar Latijn gedaan. Maar ben gezakt naar HAVO door mn extreme luiheid :')
    Dus nu heb ik t niet meer lol.

    Ik denk er over om het weer eens op te pakken en het mezelf te leren.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Sadist schreef:
    (...)
    Ik ook, op mijn reteslechte Ipod die constant crasht :3


    Kan ook x) Bij mij staan ze hier in de boekenkast. Ik verkies papier boven een schermpje x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Awe schreef:
    (...) Ook een reden, ik toon een vorm van interesse in Latijn en Grieks, met name de mythologie ^^

    GREEK MYTHOLOGY. I CAN NAME ALL 12 GODS FOR YOU IF YOU WANT


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sadist schreef:
    (...)
    Zo veeel vertalingen omdat ik geen zin heb om naar een grootstad te gaan waar ze wel veel engelse boeken hebben. Zo heb ik The Mark of Athena in het Engels maar de twee voorgaande in het nederlands (ik had ze ervoor al wel in het Engels gelezen :Y))

    Ik koop mijn boeken altijd op internet, daar hebben ze altijd alles in Engels :') Ik heb toevallig net HOO 1, 2, 3 bestelt hehehe


    “A queen will always turn pain into power.”

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Kan ook x) Bij mij staan ze hier in de boekenkast. Ik verkies papier boven een schermpje x)

    Same. Ik heb het een tijdje met een EReader gedaan, but didn't work for me.


    “A queen will always turn pain into power.”

    DeIevingne schreef:
    (...)
    GREEK MYTHOLOGY. I CAN NAME ALL 12 GODS FOR YOU IF YOU WANT
    Ik niet wil je zeggen? :")
    Zeus, Poseidon, Hades, Ares, Apollo, Artemis, Aphrodite, Hermes, Hephaisthos, Dionysus, Athena, Hera. c:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    DeIevingne schreef:
    (...)
    GREEK MYTHOLOGY. I CAN NAME ALL 12 GODS FOR YOU IF YOU WANT


    Zeus/Jupiter
    Poseidon/Neptunus
    Apollo/Apollo
    Ares/Mars
    Dionysus/Bacchus
    Hermes/Mercurius
    Hephaestos/Vulcanus
    Athena/Minerva
    Artemis/Diana
    Aphrodite/Venus
    Hera/Juno
    Demeter/Ceres


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Kan ook x) Bij mij staan ze hier in de boekenkast. Ik verkies papier boven een schermpje x)

    Ik ook, maar daarvoor moet ik naar Hasselt rijden en dat is voor mij te ver met de fiets...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque