• Beginpost?

    Zijn de 101 dalmati๋rs fab?


    be gay do crimes

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Praat me niet van Nederlandse accenten. Ik klink blijkbaar Hagenees omdat ik een "zangerig" accent heb terwijl ik omgeving Amsterdam geboren ben :c


    Oh alsjeblieft. Mijn vrienden kunnen zo erg plat Haags praten dat het gewoon té erg is :'))


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Jah, heb hem uit de bieb moeten halen, sir Grey x)

    Dat merk je heel hard :'D holy shit.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Retrouvailles schreef:
    (...)

    Vlaams- of Noord-Brabants? ^^
    Een beetje een combinatie, ik woon in een stadje vlakbij Tilburg namelijk, als je daar ooit van hebt gehoord ^^


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Sadist schreef:
    (...)
    Dat merk je heel hard :'D holy shit.


    Jah, tis nogal erg I know x) Meestal lees ik Engels, maar mn ma is daar niet zo goed in x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Retrouvailles schreef:
    (...)

    Faes awesome hehe. Mij maakt het allemaal niet zoveel uit welke nationaliteit je hebt, maar ik heb altijd het gevoel dat Belgen veel te serieus willen overkomen. :'D En ik vind het Hollandse (vergeef met dat ik dat zo zeg, het Nederlandse) accent zo gezellig, haha.

    Als mijn moeder die imiteert :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Jah, tis nogal erg I know x) Meestal lees ik Engels, maar mn ma is daar niet zo goed in x)
    Ik heb ze gewoon op mijn Ipod/mobiel gelezen. Allemaal illegaal te vinden :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Awe schreef:
    (...) Yep, zit nu op VWO TTO c:


    Ik waarschuw je dat gymnasium niet veel nut heeft in je carrière, alleen als je medicijnen of je wilt verdiepen in het Latijn/Grieks is het handig. Oh en als je het echt wilt en de motivatie ervoor hebt. Anders is het pure tijdverspilling om twee uur per week in de tweede klas extra op school te zitten bovenop je TTO-uren. Mijn advies, volgens mijn klasgenoten die allemaal zijn afgehaakt na een jaar cc:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sadist schreef:
    (...)
    Als mijn moeder die imiteert :'D


    Bij mij is het meestal zo: Nouw jeejmug, wat 'n gesellug dineejtjuh.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Sadist schreef:
    (...)Ik heb ze gewoon op mijn Ipod/mobiel gelezen. Allemaal illegaal te vinden :Y)


    Sleeeeecht


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Retrouvailles schreef:
    (...)

    Bij mij is het meestal zo: Nouw jeejmug, wat 'n gesellug dineejtjuh.

    Haha, Ik kan het samen met mijn moeder best lang volhouden, maar we vinden zo gebrekkig Nederlands veel leuker om te doen :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Sleeeeecht

    Mijn moeder heeft ze in het Nederlands liggen hoor, maar ik lees niet graag vertalingen yk (ook al ligt mijn kamer bijna vol vertalingen... BUT CAAAARE)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Crucifix schreef:
    (...)

    Ik waarschuw je dat gymnasium niet veel nut heeft in je carrière, alleen als je medicijnen of je wilt verdiepen in het Latijn/Grieks is het handig. Oh en als je het echt wilt en de motivatie ervoor hebt. Anders is het pure tijdverspilling om twee uur per week in de tweede klas extra op school te zitten bovenop je TTO-uren. Mijn advies, volgens mijn klasgenoten die allemaal zijn afgehaakt na een jaar cc:
    Dit is echt de tiende keer dat ik dit hoor :') Ik weet dat ik het nergens voor nodig heb, maar ik heb het gekozen omdat ik het wil proberen. Puur omdat ik uitdaging wil en niet op mijn luie gat wil zitten omdat ik alles al snap/weet, en omdat ik altijd nog omlaag kan maar niet meer omhoog. Wie weet haak ik ook af na een jaar, maar dan heb ik tenminste ervaren hoe Gymnasium was en weet ik zeker dat Atheneum beter is voor mij. (:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Awe schreef:
    (...) Dit is echt de tiende keer dat ik dit hoor :') Ik weet dat ik het nergens voor nodig heb, maar ik heb het gekozen omdat ik het wil proberen. Puur omdat ik uitdaging wil en niet op mijn luie gat wil zitten omdat ik alles al snap/weet, en omdat ik altijd nog omlaag kan maar niet meer omhoog. Wie weet haak ik ook af na een jaar, maar dan heb ik tenminste ervaren hoe Gymnasium was en weet ik zeker dat Atheneum beter is voor mij. (:


    GRIEKS IS AWESOME


    take me back to the basics and the simple life

    Sadist schreef:
    (...)
    Mijn moeder heeft ze in het Nederlands liggen hoor, maar ik lees niet graag vertalingen yk (ook al ligt mijn kamer bijna vol vertalingen... BUT CAAAARE)


    I can relate :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Yetti schreef:
    (...)

    GRIEKS IS AWESOME
    Ook een reden, ik toon een vorm van interesse in Latijn en Grieks, met name de mythologie ^^


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either