• Sommigen van jullie zullen het vast wel kennen. Je hebt een huisdier en een computer of laptop. Je doet even wat met je laptop en voor je het weet is je huisdier jaloers. Zo jaloers dat ze, als je even niet kijkt, op je laptop gaan liggen en er niet meer af willen. Vandaag gebeurde dit ook bij mij. Jawel, Pim had mijn laptop geclaimd.



    Hebben jullie nog foto's van dieren die je laptop of computer claimen, of andere grappige momenten? Post ze hier!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    26 - 02 - '16

    Ik heb geen foto's maar dit is echt heel herkenbaar, mijn kat doet het altijd :')


    Life is a beautiful struggle

    Mijn konijn doet enkel echt bijzonder in mijn dromen. Daarin sprong die een keer door een glazen raam, alsof het lucht was. Heel raar ;p.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    PaulWesley schreef:
    Ik heb geen foto's maar dit is echt heel herkenbaar, mijn kat doet het altijd :')


    Queer zijn is gewoon alles

    Mijn kat doet het ook, maar nu is hij stiekem toen ik even opstond op mijn stoel gaan zitten....


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik zag het op fb ;p


    16 - 09 - '17

    Mijn kat is terwijl ik dit aan het schrijven ben voor 1 beeldscherm gaan zitten :'D Ik heb gelukkig twee beeldschermen.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    HUNGERFOX schreef:
    Mijn kat doet het ook, maar nu is hij stiekem toen ik even opstond op mijn stoel gaan zitten....


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik heb geen foto's, maar ik heb het enkele maanden geleden wel voor gehad dat ik mijn hele toetsenbord moest laten vervangen omdat mijn kat zonodig alle letters er moest uithalen... Aan de positieve kant: de toetsen hebben nog nooit zo goed gewerkt als nu!


    What would Emma do?

    Mijn hond claimt altijd stoelen, en als ik naast hem zit en op mijn tablet werk, drukt hij altijd zijn neus tegen het scherm of mept hij er tegenaan met een poot. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Mijn kat loopt altijd over het toetsenbord, dan opent ze iets van 10 mailtjes of zitten er tachtig q'tjes in een zin :")

    Ach, wat schattig.


    Real eyes realize real lies.

    Haha! Mijn kat doet dat ook al van jongs af aan. Helaas geen foto's bij de hand..


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Omamori schreef:
    Ach, wat schattig.


    Geloof niet alles wat je denkt

    How super cute ^^

    De kat van mijn vriend wil altijd met me mee de badkamer in. Ook als ik ga douchen, maar als ik dan mijn haar aan het wassen ben wil ze weg. :|

    Mijn kat mag niet in mijn kamer, dus meestal gebeurt het niet, neen, maar het is één keer voorgevallen dat hij het tof vond op mijn toetsenbord te gaan staan toen ik iets aan het typen was en toen kreeg ik een ellenlange reeks letters en enters. :'D Mijn kat is wel eens in pijn pyjamabroek gekropen toen ik op het toilet zat (in de badkamer) en hij gaat ook echt altijd de badkamer mee in.
    Hij is ook wel het type dat vindt dat hij als eerste het recht heeft om ergens binnen te gaan. Als je een deur open doet, staat hij al met zijn kop tegen de opening te wringen om erdoor te kunnen. ^^


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.