• Hooi! (:



    Gisteravond is mijn mobiel overleden. Bij deze dan ook aan alle Quizletters die mijn nummer hebben: Het heeft geen zin meer om mij te whatsappen.
    Vrijdag gaan mijn moeder en ik nog even naar een telefoonreparatiewinkel (de normale telefoonwinkel heeft al wel verteld dat de accu en oplader het gewoon goed doen, maar hij durfde het apparaat niet uit elkaar te halen) in de hoop dat ie tóch gerepareerd kan worden.

    Anyways, dit is niet geheel mijn doel van dit topic. Het is namelijk zo dat ik op mijn laptop geen muziek meer kan luisteren voor mijn gevoel, doordat het gat waarin je je koptelefoon in moet pluggen kapot is. En ik vind het best vervelend om muziek te luisteren en dat iedereen kan meegenieten. Vooral omdat mijn ouders niet bepaald dezelfde muzieksmaak hebben als ik.

    Normaal luisterde ik dan op mijn mobiel naar muziek, maar obviously kan dat nu niet meer. Dit vind ik eigenlijk wel erg vervelend, want ik mis het wel. Sowieso zat ik er al langere tijd aan te denken om er een apparaat je bij te kopen, juist zodat ik muziek kan luisteren wanneer dingen zoals deze gebeuren. Maar nu ben ik een beetje aan de late kant; Mijn mobiel is dus al kapot. :')

    Ik heb geen flauw idee welk apparaat ik het beste kan kopen als ik er gewoon puur muziek mee wil luisteren. Ik wil het liefste een zo goedkoop mogelijk apparaat dat niet binnen een jaar al kapot gaat. Natuurlijk hangt het er vanaf hoe je er mee om gaat van hoe lang zo'n apparaat mee gaat, maar gelukkig kan ik wel zeggen dat ik zorgvuldig met mijn spullen omga.

    Hebben jullie suggesties over wat voor een apparaat ik kopen moet? Want er is zat te vinden op het internet, waardoor ik zo snel niet kan bedenken welk ding ik het beste nemen kan.

    Alvast bedankt voor jullie hulp! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Tegenwoordig maakt de prijs ook niet meer zoveel uit, volgens mij. Ik heb zelf eens een MP4 bij de Kijkshop gekocht, zo'n goedkoop ding, maar hij doet het nog steeds.


    Your make-up is terrible

    Pratchett schreef:
    Tegenwoordig maakt de prijs ook niet meer zoveel uit, volgens mij. Ik heb zelf eens een MP4 bij de Kijkshop gekocht, zo'n goedkoop ding, maar hij doet het nog steeds.


    Zit er nog verschil in over of ik beter een MP4 of MP3 kopen kan?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik zet deze even tussen mijn topics. Na tien jaar is mijn koelkast-Ipod overleden dus ik zoek ook wat anders. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh, arme gigantische telefoon. Wat is er gebeurd? :c

    Ik heb verder geen verstand van dit soort dingen, want ik heb al jaren mijn iPod en tot nu toe doet die het gelukkig nog steeds. Hiervoor had ik een soort imitatie-iPod, vele malen goedkoper en van een onbekend merk dat ik me nu niet meer kan herinneren, maar die is ook erg lang meegegaan. Als ik jou was zou ik dus gewoon een keertje langs de Mediamarkt of een dergelijke winkel gaan en desnoods om wat advies vragen. Er zijn voldoende betaalbare dingen te vinden tegenwoordig. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Oh, arme gigantische telefoon. Wat is er gebeurd? :c

    Ik heb verder geen verstand van dit soort dingen, want ik heb al jaren mijn iPod en tot nu toe doet die het gelukkig nog steeds. Hiervoor had ik een soort imitatie-iPod, vele malen goedkoper en van een onbekend merk dat ik me nu niet meer kan herinneren, maar die is ook erg lang meegegaan. Als ik jou was zou ik dus gewoon een keertje langs de Mediamarkt of een dergelijke winkel gaan en desnoods om wat advies vragen. Er zijn voldoende betaalbare dingen te vinden tegenwoordig. (:


    You tell me!
    Het ene moment was ik nog vrolijk aan het whatsappen en het volgende moment viel ie uit! De batterij/accugeval en de oplader doen het nog prima, dus het moet een ander probleem zijn. Vrijdag ga ik ff langs de telefoonwinkel. Het komt ook zo uit het niets, want me telefoon vertoonde helemaal geen kuren. Stupid thing. :p

    Joah ff langs een winkel gaan is idd handig. Maar als mensen suggesties hadden van wat ik beter wel kan nemen en wat niet, is dat prettig. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het maakt niet uit of je een MP3 of MP4 koopt, tegenwoordig kosten ze allemaal een beetje hetzelfde.
    Ik gebruik een Sandisk MP3 (of 4, geen idee). Hij is heel klein en je kan zelf een micro-sd erin doen. Ik vind hem wel handig (ondanks dat het heel klein is), omdat ik aan mijn kleding kan vast zetten door een klip.


    Seasons will change, but I shall remain

    Cwtch schreef:
    (...)

    You tell me!
    Het ene moment was ik nog vrolijk aan het whatsappen en het volgende moment viel ie uit! De batterij/accugeval en de oplader doen het nog prima, dus het moet een ander probleem zijn. Vrijdag ga ik ff langs de telefoonwinkel. Het komt ook zo uit het niets, want me telefoon vertoonde helemaal geen kuren. Stupid thing. :p

    Joah ff langs een winkel gaan is idd handig. Maar als mensen suggesties hadden van wat ik beter wel kan nemen en wat niet, is dat prettig. :Y)


    Wat flauw, zo zonder waarschuwing. Hopelijk kan hij nog gereanimeerd worden, dan.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Je kan btw voor je laptop een aux usb kabel kopen, zou niet heel veel moeten kosten (:
    Verder heb ik zelf alleen ervaring met een mp3, kon genoeg muziek op, was klein en eigenlijk niets op aan te merken haha


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Is MP4 niet gemaakt om er filmpjes mee af te kunnen spelen? Dat betekent dan normaal gezien dat er meer geheugen in zit en het scherm groter is. Daar betaal je voor. Ik zou sowieso voor een MP3/iPod gaan als het enkel voor muziek is. Dan is de prijs enkel nog gebaseerd op het merk en het geheugen.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2015 - 16:41 ]


    Let the Night embrace you

    Katarina schreef:
    Is MP4 niet gemaakt om er filmpjes mee af te kunnen spelen? Dat betekent dan normaal gezien dat er meer geheugen in zit en het scherm groter is. Daar betaal je voor. Ik zou sowieso voor een MP3/iPod gaan als het enkel voor muziek is. Dan is de prijs enkel nog gebaseerd op het merk en het geheugen.


    Yep, maar tegenwoordig maakt het in prijs echt niet meer uit. Mijn mp4 was goedkoper dan de meeste mp3s


    Your make-up is terrible

    Ik heb een iPod Nano (de allereerste versie) met 2GB. Geweldig ding, Ik heb hem geloof ik al ongeveer vier jaar en hij is echt geweldig. Ik kan er heel makkelijk mee sporten, want je kunt hem echt overal aan "klippen". Ik heb alleen geen idee wat voor versie er nu is en wat de kwaliteit ervan is. (Mijn versie bestaat niet meer, dat weet ik wel. Als ik mijn oplaadpoortje kwijt ben, dan ben ik ook de pineut, want die maken ze niet meer.)


    Deep inside, I've never felt alive