• • Sangster Paradise •




    Welkom Thomas Sangster-fans!
    Er waren nog geen topics over Thomas Sangster en het leekt me wel leuk om een plek te hebben
    waar je met z'n allen kan praten over dit geweldige onderwerp! Ik stel jullie dus graag voor aan dit gezellige plekje waar je over deze geweldige acteur kan praten, waar je al je gefangirl kwijt kan en waar je vooral alles kan posten, wat je maar wilt, over Mister Thomas Sangster ^^






    Sangster Gangsters
    Dobrien • Rani •
    Florrie • Sylvie •
    vonKrolock
    Conaway
    Aranyhid • Noa •
    EgoTerreo • Wendy •
    Crucifix • Marie •
    Wolfstar • Lisa •
    Kampl • Ness •
    THOMAS_SANGSTER • Aléande •
    Philia • Savannah •
    Beckmann
    Stelmaria • Marthe •
    hotchwinster • Kayleigh •


    Films
    The Maze Runner (2014)
    Death of a Superhero (2011)
    Nowhere Boy (2010) - Paul McCartney
    Pinocchio (2008)
    The Fence (2007)
    The Last Legion (2007)
    Tristan + Isolde (2006)
    Nanny McPhee (2005)
    Feather Boy (2004)
    Love Actually (2003)
    Ultimate Force (2003)
    Entrusted (2003)
    Hitler: The Rise of Evil (2003)
    London's Burning (2002)
    Mrs Meitlemeihr (2002)
    Bobbie's Girl (2002)
    Stig of the Dumb (2002)
    Station Jim (2001)
    The Miracle of the Cards (2001)

    Series
    Game of Thrones (2013)
    Phineas and Ferb (2007)
    Doctor Who (2007)


    Hou het gezellig, dus geen ruzie maken en zo.
    Naamsveranderingen doorgeven in het rood of vet.
    Spoilers onder een spoilerknop.
    Laatste reactie opent nieuw topic.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2015 - 19:15 ]


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Marthe meldt zich.


    help

    Hoi Marthe!


    16 - 09 - '17

    Well, finally got the bloody books, loves. ^^

    THOMAS_SANGSTER schreef:
    Well, finally got the bloody books, loves. ^^



    Super! (:


    16 - 09 - '17

    Florrie schreef:
    (...)

    Super! (:

    ^^

    Omg Aléande! Jaloers Ö (Al heb ik The Maze Runner en Scorch Trails al, maar The Kill Order nog niet :'$ )
    Ik zie trouwens ook Harry Potter staan ^^ Ik zit net over de helft van De Relieken Van De Dood (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Aléande, veel plezier met de boeken. ^^
    Atm, lees ik The Kill Order. Hihi. ^^


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Dobrien schreef:
    Omg Aléande! Jaloers Ö (Al heb ik The Maze Runner en Scorch Trails al, maar The Kill Order nog niet :'$ )
    Ik zie trouwens ook Harry Potter staan ^^ Ik zit net over de helft van De Relieken Van De Dood (:

    Jep, hihi. Ik ben alleen nog niet zo ver in de Harry Potter serie. Ik ben ergens op de helft van De geheime kamer. Ik moet nodig verder lezen, maar dat komt wel goed. Heb nu eerst een weekje vakantie en daarna neem ik wel wat boeken mee als ik naar London ga over 2 weekjes. ^^ Rani, tip. Bol.com, daar heb je de hele serie nu voor 20 a 30 euro, hij was afgeprijsd in ieder geval. Ik heb de boeken vandaag voor mn verjaardag gekregen, dus gelukkig hoefde ik niet te dokken xD

    Kampl schreef:
    Aléande, veel plezier met de boeken. ^^
    Atm, lees ik The Kill Order. Hihi. ^^

    Thanks, ik begin vanavond met lezen. ^^

    THOMAS_SANGSTER schreef:
    (...)
    Jep, hihi. Ik ben alleen nog niet zo ver in de Harry Potter serie. Ik ben ergens op de helft van De geheime kamer. Ik moet nodig verder lezen, maar dat komt wel goed. Heb nu eerst een weekje vakantie en daarna neem ik wel wat boeken mee als ik naar London ga over 2 weekjes. ^^ Rani, tip. Bol.com, daar heb je de hele serie nu voor 20 a 30 euro, hij was afgeprijsd in ieder geval. Ik heb de boeken vandaag voor mn verjaardag gekregen, dus gelukkig hoefde ik niet te dokken xD


    Ik koop ze liever in de boekenwinkel (: Ik heb het niet zo met internet winkelen, dat heb ik ook nog nooit gedaan (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ik koop ook niks online.


    16 - 09 - '17

    Rani, moet je niet eerst the death cure lezen voor je aan the kill order begint?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Kampl schreef:
    Rani, moet je niet eerst the death cure lezen voor je aan the kill order begint?


    Dit staat onder een spoiler omdat dit misschien iets kan spoileren over The Kill Order. Lezen op eigen risico!
    Uit bronnen heb ik gehoord dat The Kill Order voor de Maze Runner afspeelt en ook helemaal andere karakters heeft. Namelijk een jongen en meisje, die niet in de andere boeken voorkomen. Dus ik denk dat het wel spoilers kan bevatten, omdat hij na de anderen boeken is gepubliceerd is, maar voor de rest weet ik het zelf niet. Ik heb trouwen ook nog geen boek van James gelezen (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Dobrien schreef:
    (...)

    Dit staat onder een spoiler omdat dit misschien iets kan spoileren over The Kill Order. Lezen op eigen risico!
    Uit bronnen heb ik gehoord dat The Kill Order voor de Maze Runner afspeelt en ook helemaal andere karakters heeft. Namelijk een jongen en meisje, die niet in de andere boeken voorkomen. Dus ik denk dat het wel spoilers kan bevatten, omdat hij na de anderen boeken is gepubliceerd is, maar voor de rest weet ik het zelf niet. Ik heb trouwen ook nog geen boek van James gelezen (:


    Voor zover ik nu ben is het ook allemaal behoorlijk vaag ja. Ik heb het gewoon gelezen op volgorde van tmr, tst, tdc en dan nu tko. Maar het is wel raar wanneer er eerst word gesproken over Thomas en Teresa en dan ineens onbekende karakters, zal wel een reden hebben die later duidelijker zal worden. Maar je moet The Death Cure lezen, ik raad het je echt aan. ^^


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Kampl schreef:
    (...)

    Voor zover ik nu ben is het ook allemaal behoorlijk vaag ja. Ik heb het gewoon gelezen op volgorde van tmr, tst, tdc en dan nu tko. Maar het is wel raar wanneer er eerst word gesproken over Thomas en Teresa en dan ineens onbekende karakters, zal wel een reden hebben die later duidelijker zal worden. Maar je moet The Death Cure lezen, ik raad het je echt aan. ^^


    Ik wil Newty Newt niet zien sterven ): Dat gaat werkelijk mijn hart breken, ik weet dat nu al. En ja, ik weet dit omdat ik al langs alle kanten ben gespoilerd (:
    Al ben ik wel benieuwd met de terug keer van Gally. Hij is blijkbaar nog niet dood en ik wilde dit lieve nog niet weten ):

    [ bericht aangepast op 26 maart 2015 - 21:53 ]


    '' Type Sangster if you can see this. "