• Ik heb de EMA's voor een deel gezien. Ook heb ik de stukjes van vorige EMA's etc. gezien. Zo kwam ook langs ;; Kanye West, die zij dat de ..MA's ongeloofwaardig werden, als hij de award niet won, voor de beste clip. Daar was ik het niet mee eens.
    Alleen vind ik het nu TOCH wel ongeloofwaardig worden. Ik bedoel. Tokio Hotel wint van Linkin Park en Metallica... Something's not right over there..
    Wat vinden jullie der van?!
    -Is geen TH hater, maar fan-


    The economy is suffering, let it DIE!

    bn ik het helemaal me eens! [LP HAD MOETEN WINNEN! grrrr mijn mening(A)]

    kan iemand mij uitleggen hoe die signatures weken..?

    oeps. Again.
    aub on-topic.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Als "TH" wint van Metallica is het toch wel heel ver gekomen...
    Niets tegen TH, maar dat is er over x[


    Did you know it, L, that shinigami only eat apples?

    (...)
    Ow nou niet echt, ik vind dat iedereen die verdiend te winnen gewonnen heeft, en op sommige artiesten stemmen fans inderdaad meer dan één keer, maar dat is omdat sommige bands hun fans meer aandacht geven, waardoor de fans ook meer willen stemmen =D

    of, dat een bepaalde band, gewoon VEEL commercieler is, en allemaal youtube filmpjes maakt, om zo stemmen te krijgen. Maar als de TH fans meerdere keren stemmen, is het eigenlijk togh best ongeloofwaardig? Miss hadden ze ook gewonnen als alle fans 1 x hadden gestemt, wat ik denk van wel. Maar t is overduidelijk dat dat niet zo is.
    Btw thanks dat je weer on-topic zit x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Als "TH" wint van Metallica is het toch wel heel ver gekomen...
    Niets tegen TH, maar dat is er over x[

    De Foo's zijn trouwens ook geniaal ;o En daar hebben ze ook van gewonne.
    Van the Cure mochten ze wel winnen. dat vind k wel eerlijke gewonnen. Maar Metallica.. :l


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    De Foo's zijn trouwens ook geniaal ;o En daar hebben ze ook van gewonne.
    Van the Cure mochten ze wel winnen. dat vind k wel eerlijke gewonnen. Maar Metallica.. :l

    Dat ligt puur aan de meningen van mensen. Ik vind Metallica niets, dat vinden wel meer mensen. Vele vinden TH niets en vinden Metallica juist wel leuk. Nou, als er dan blijkbaar meer mensen TH beter vonden en TH uiteindelijk toch gewonnen heeft blijkt dat er meer TH fans hebben gestemt.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    of, dat een bepaalde band, gewoon VEEL commercieler is, en allemaal youtube filmpjes maakt, om zo stemmen te krijgen. Maar als de TH fans meerdere keren stemmen, is het eigenlijk togh best ongeloofwaardig? Miss hadden ze ook gewonnen als alle fans 1 x hadden gestemt, wat ik denk van wel. Maar t is overduidelijk dat dat niet zo is.
    Btw thanks dat je weer on-topic zit x'D

    jah, maar ik heb nu maar één keer gestemd, maar in Amerika krijgen de fans zoveel aandacht van th, dat ze het zeker de moeite vinden om meerdere malen te stemmen

    En Metallica, maakt wel 'goede' muziek enz. maarmaken geen reclame ofz hé, sommige vinden dat net goed en anderen niet

    je kunt het vergelijken met kleren. De meeste mensen kopen merk^^ (door al de reclame enz) Maar je hebt altijd mensen die tegen merk zijn xD (reclame stuff) en daarom net kleding dragen zonder merk!

    Snap je

    en jah dit is toch on toppic hoor ö

    Bedenk wel dat niet iedereen dezelfde mening heeft.
    Ik vind Metallica niet leuk, dat is mijn mening. En omdat Metallica al langer bekend is hoeft niet te bepalen dat ze 'beter'zijn, dat is gewoon een mening.
    En het is gewoon zo dat th fan 'generatie'meer achter de computer zitten, en meer stemmen. En meestal zijn de fans van metallica wat ouder. En th heeft gewoon heel toegewijde[/geobserdeerde] fans, die alles voor th over hebben^^, want ik zie de fans van Metallica nog niet 3 dagen voor een concert al bij de concertzaal zitten


    If you want me to listen, whisper...

    ik vind het mega leuk voor hen:DDD


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Omfg.
    Ik zag ook TH & LP. Maar ik wist ZEKER dat LP zou winnen. Maar nee :S Vond ik wel raar hoor.


    I live for the applause, you will die for it.

    okee idewreen heeft zon grijs tekstje onder hun reactie hoe doe je dat????


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Omfg.
    Ik zag ook TH & LP. Maar ik wist ZEKER dat LP zou winnen. Maar nee :S Vond ik wel raar hoor.

    Th heeft gewoon grote aahang =D

    Ghehe ik ben WEL blij da ze gewonne hebbe ;)


    Your Butt is Mine!

    Nou ik vind het niet raar, ja sorry er word gestemd via internet dus fans stemmen, ht word niet bepaald door een jury ofz, en ik denk dus echt wel dat er heel veel Th fans zijn, die dan ook daadwerkelijk op ze stemmen, kijk alleen maar eens naar Amerika ik bedoel maar even, die gasten hebben veel fans hoor, en Th fans zijn gewoon zo raar dat ze niet een keer stemmen maar elke dag een keer, nou dan win je wel hoor.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik zal het je eens uitleggen. Universal zelf stuurt mailtjes rond aan alle leden van fansites met de vraag of ze dagelijks op TH willen stemmen. TH word geadoreert door kleine kindjes die niet inzien dat Tokio Hotel daarmee gewoon vals speelt. Zij stemmen dus iedere dag braaf, als gehersenspoeld.
    Daardoor wint TH al die awards die ze niet verdienen.


    omg!:|
    dat zei ik vanmiddag nog précies zo! preciesXD! serieus, en ik had je reactie niet eens gelezen. Ben het hier dus zó mee eens. het is best gemeen :$


    It's not the same without you.

    Dat Rockout sloeg nergens op -.- JB in geneens Rock.. (Sorry veel te klagen over de EMA's) xd


    I live for the applause, you will die for it.