• "This is Ex On The Beach"

    Wat zou er gebeuren als je acht sexy singles op één eiland bij elkaar zet? Deze vrijgezellen verblijven enkele weken in een luxe hotel en worden dagelijks op romantische dates gestuurd. De acht denken dat ze op het eiland zijn op zoek naar liefde, maar daar hebben ze zich goed in vergist. Hun exen verschijnen op het strand en zullen voor de rest van de tijd in dezelfde villa verblijven.
          De regie ligt compleet in de handen van de tablet of terror die de dates aankondigt. Zullen deze dates ervoor zorgen dat er zowel oude als nieuwe liefdes opbloeien? Of zorgt deze tablet slechts voor ruzie en ellende?
          Wees niet bang en ga de confrontatie aan met jouw ex bij Ex on the beach!




    Uitleg over de RPG
    Voor deze RPG heb ik besloten dat iedereen twee rollen neemt. Iedereen speelt een kandidaat en een ex. Hiermee kunnen we buitensluiting zo veel mogelijk voorkomen. Exen worden niet afgesproken, die kies ik d.m.v. loten. Ook hiermee wil ik bewust of onbewust buitensluiten voorkomen. Het is bedoeling dat je een mannelijk en vrouwelijk personage speelt. Je speelt dus bijvoorbeeld aan mannelijke kandidaat en een vrouwelijke ex. Hiermee worden de vrouwen en mannen gelijk gehouden. Er zijn acht kandidaten en acht singles beschikbaar voor deze RPG.
    Voor vragen en opmerkingen staat mijn gastenboek open!

    Rollen
    Vol!
    Kandidaten
    Mannen
    • Dorian Kaeleb Braxton | Wolfstar | Pagina 1.1
    • Zain Eduardo Fransesco Cooper | Dumbledore | Pagina 1.1
    • Daniel Aiden Welsh | Raccoon | Pagina 1.2
    • Caleb Dylan Grant |Cynefin | Pagina 1.4

    Vrouwen
    • Lucia Solana Mail |Recentia | Pagina 1.2
    • Delaney 'Delan/Delly' Genesis Wayne | Alate | Pagina 1.1
    • Nicole Valeriya Romanova | Zamperini | Pagina 1.5
    • Victoria Shelia Pierce | Saith | Pagina 1.11

    Exen
    Mannen
    • Recentia
    • Elijah Jayden Scott | Alate | Pagina 1.2
    • Tyler Damario Castillo-Martínez | Zamperini | Pagina 1.5
    • Saith
    Vrouwen
    • Nina Alyssae Roux Wolfstar | Pagina 1.1
    • Hester Arabella Rutherford | Dumbledore | Pagina 1.3
    • Lilith Ophelia Duchess | Raccoon | Pagina 1.2
    • Reagan Sadie Mitchell | Cynefin | Pagina 1.4


    Invullijstje
    Naam: Volledige naam en eventueel een bijnaam
    Leeftijd: Tussen 21 en 30 jaar
    Woonplaats: Alle kandidaten wonen in Amerika
    Karakter:
    Uiterlijk: FC graag vermelden
    Ex: Deze wordt bekend gemaakt als alle rollen ingevuld zijn
    Reden voor breuk: Dit kun je bespreken met de persoon met wie jouw personage een relatie heeft gehad. Vermeld er ook bij hoelang ze een relatie hadden
    Extra: Alles wat niet bij de bovenste kopjes past


    Faceclaims
    Shia Labeouf door Dumbledore
    Xavier Dolan door Wolfstar



    Regels van deze RPG
    • Minimaal 200 woorden per post
    • Ruzie IC mag, niet OOC
    • Niemand buitensluiten
    • Relaties worden in een speeltopic besproken
    • Geen perfecte personages
    • Reserveringen blijven 2 dagen staan - verlenging aanvragen is toegestaan
    • Ik open de nieuwe topics, behalve als ik anders aangeef
    • Denk goed na of je mee wil doen
    • Have fun


    Het begin:
    De tablet of terror verwelkomt iedereen op het strand. De acht singles arriveren op het eiland en iedereen maakt kennis met elkaar. Op dat moment zullen ze ook te horen krijgen dat ze in Ex on te beach zijn beland. Daarna mogen ze naar de villa gaan. Alle informatie die nog volgt, zal worden gegeven door de tablet of terror.

    Data waarop de exen zullen arriveren
    1. Raccoon - 29 maart
    2. Wolfstar - 31 maart
    3. Zamperini - 2 april
    4. Dumbledore - 4 april
    5. Saith - 6 april
    6. Alate - 8 april
    7. Recentia - 10 april
    8. Cynefin - 12 april
    Als je op die dag niet online kan zijn, mag je ruilen met een andere user. Graag dit even doorgeven!

    [ bericht aangepast op 27 maart 2015 - 16:49 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Recentia schreef:
    (...)



    [krijgen ze dit te horen of op een brief te zien ?]


    [Nope, er ligt een tablet klaar, en die geeft een toontje, en dan kijkt er gwn iemand en leest dit voor (t komt als e-mail ofzo binnen.)


    I just caught the wave in your eyes


    Daniel Aiden Welsh

    Na even kwamen er ook twee knappe meisjes toe, waardoor ik door begon te krijgen dat er evenveel meisjes hoorden te zijn als jongens en als mijn wiskunde nog niet te stoffig is moet er nog een meisje achter komen. Tot nu toe leken ze allemaal wel coole en gezellige mensen en ben ik bijna zeker dat ik hier het naar mijn zin ga hebben. Na net nog een beetje rondgekeken te hebben en af en toe met enkele gesprekken meegeluisterd had ging mijn aandacht naar de tablet die op het tafeltje lag Gezien de rest in gesprek leek te zijn besloot ik eens te kijken waarvan het toontje kwam. "Hey, we hebben bericht." zei ik opgewekt tegen de rest en opende de mail die ons toegestuurd was. "Welkom allemaal, De komende weken zullen jullie doorbrengen op dit prachtige eiland. Jullie zullen verblijven in een luxe villa en jullie worden dagelijks op dates gestuurd. Vandaag zullen alle kandidaten op date gaan.
    Dorian en Nicole, jullie gaan samen picknicken op het strand.
    Zain en Delaney, jullie gaan samen op een overheerlijke massage date.
    Daniel en Lucia, jullie gaan een korte salsacursus volgen.
    Caleb en Victoria, jullie gaan zwemmen met dolfijnen in de zee.

    Geniet ervan, want er staat jullie binnenkort een grote verrassing te wachten."
    Las ik uiteindelijk en haalde verrast mijn wenkbrauwen op. Salsa? Lucia? "Oh shit!" grinnikte ik en legde de tablet terug voor het geval dat iemand het nog eens wilde lezen.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 21:08 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lucia Solana Mail


          Ik zit rustig in een boot te zonnen, al een paar uur. Blijkbaar hebben we wat vertraging gehad, maar dat vind ik niet zo erg. Ik ben nooit op tijd, en dat weet ik ook. Vandaag kan dat iets irritanter zijn, want iedereen zal al kennis met elkaar hebben gemaakt. Ik kijk even naar mijn gsm, een berichtje van een vriendin. "En hoe is het daar ?". Ik rol met mijn ogen, ze wilt ook echt altijd alles van me weten. Ik heb geen zin om te antwoorden en stop mijn gsm weer in mijn zak.
          "Mevrouw, we zijn aangekomen.", zegt de chauffeur beleefd. Ik knik hem dankbaar toe en loop dan met veel zelfvertrouwen naar het strand toe. Ik merk meteen een groepje op met meerdere knappe mannen en vrouwen. Ik loop glimlachend naar hun toe. Ze lijken al in gesprek maar ik stel me toch voor.
          "Aangenaam, mijn naam is Lucia, ik denk dat jullie de kandidaten zijn, toch ?", vraag ik zelzeker. Ik laat mijn blik even over de mensen glijden. Het zijn allemaal mooie verschijningen. Opeens hoor ik dat we een bericht krijgen, ik lees het aandachtig.

    Welkom allemaal, De komende weken zullen jullie doorbrengen op dit prachtige eiland. Jullie zullen verblijven in een luxe villa en jullie worden dagelijks op dates gestuurd. Vandaag zullen alle kandidaten op date gaan.
    Dorian en Nicole, jullie gaan samen picknicken op het strand.
    Zain en Delaney, jullie gaan samen op een overheerlijke massage date.
    Daniel en Lucia, jullie gaan een korte salsacursus volgen.
    Caleb en Victoria, jullie gaan zwemmen met dolfijnen in de zee.


          "Oh shit !", roept één van de jongens als hij het bericht heeft gelezen. Ik heb nog nooit salsa gedanst, en ik weet niet wie Daniel is. Ik grinnik even, dit kan misschien nog eens leuk worden. "Wie is Daniel ?", vraag ik met een grijns.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 21:42 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    • CALEB 'CAL' DYLAN GRANT •


    • "I love women. Why? Dude, they are women." •


    'Hey,' klinkt er 'Ik ben Nicole.' zegt een knappe vrouw, die zich bij ons voegt. Daar komen dus de vrouwen! En jahoor, een andere blondine, met de naam Victoria komt er ook bijstaan, en geamuseerd bekijk ik haar ook even. Alle drie de vrouwen hier voor mij zijn stuk voor stuk, zeker weten knap. Toch besluit ik voor Delaney te gaan en ik grijns even wanneer ze zich naar me toe keert.
    'En Cal,' zegt ze met de nadruk op mijn bijnaam 'Van welke plaats ben jij gekomen?' en ze tuit even haar lippen. Subtiel kijk ik er even naar, en moet zeggen, ze zien er kissable uit. Ik grijns even cheeky en kijk haar uitdagend aan, terwijl ik even mijn tong over mijn onderlip laat flitsen.
    'Ik kom uit San Francisco, en jij, Delan?' ik kom naast haar staan en wacht af. Ik weet nog net te voorkomen er geen 'schoonheid' achter aan te plakken, ik wil namelijk niet dat de andere meiden denken dat ik me ga binden. Op dit moment houd ik zoveel mogelijk alle opties open. Ik raak met Delaney in gesprek en bedenk me dat dit nog weleens interessant kan gaan worden. Wanneer mijn glas leeg is speel ik er nog even mee, en geef hem aan de vrouw die hem mij ook had gegeven. Daarna stap ik weer terug naar Delaney en stel haar enkele vragen, gewoon, om haar te leren kennen.
    'Hey we hebben bericht,' roept Daniel opeens. Verstoord kijk ik op en zie hoe hij een tablet in zijn handen heeft.
    'Welkom allemaal,

    De komende weken zullen jullie doorbrengen op dit prachtige eiland. Jullie zullen verblijven in een luxe villa en jullie worden dagelijks op dates gestuurd. Vandaag zullen alle kandidaten op date gaan.
    Dorian en Nicole, jullie gaan samen picknicken op het strand.
    Zain en Delaney, jullie gaan samen op een overheerlijke massage date.
    Daniel en Lucia, jullie gaan een korte salsacursus volgen.
    Caleb en Victoria, jullie gaan zwemmen met dolfijnen in de zee.

    Geniet ervan, want er staat jullie binnenkort een grote verrassing te wachten.' leest hij voor. Ik trek mijn wenkbrauw op en kijk opzij, naar Victoria. Die in gesprek is met Zain of Zayn, whatever. Ik knipoog even naar haar en kijk Delan grijnzend aan.
    'Guess we have to say goodbye,' pruil ik nep en grijns naar haar. Vervolgens stap ik richting Victoria en kijk haar geamuseerd aan. Een vierde meisje heeft zich inmiddels bij ons gevoegd, ze heet Lucia en is ookal mooi. Deze vakantie wordt beslist top.
    'Let's go then,' zeg ik tegen Victoria en kijk Zain even peilend aan. Door mijn gedachten flits de zin 'too bad bro' en ik grijns even.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 23:14 ]


    I just caught the wave in your eyes


    Delaney Genesis Wayne
    "I'm not a bitch, I just speak my mind. I'm not a slut, I just get every guy I want. I''m not a heartbreaker, I just get bored easily. I'm not cocky, I'm confident."


    Terwijl ik hem in me had opgenomen, bleef mijn blik vooral hangen bij z'n buik, z'n ogen en zijn volle lippen - hij was zeker niet mis, net zoals de anderen hier. Dit zou geweldig gaan worden, net alsof je weg was van de buitenwereld.
          Het was ook vrijwel duidelijk dat mijn blik bleef hangen bij z'n lippen, toen hij z'n tong erover haalde. "Ik kom uit San Francisco, en jij, Delan?" Ik grinnikte en bekeek hem vanonder mijn wimpers. "Ik woon in Miami," vertelde ik, over dat ik half latina was - leek nu nog niet erg interessant, waardoor ik dat deel simpel weg liet.
          We raakten in een gesprek en Caleb leek me wel interessant voor te komen, heel erg interessant. Echter werden uit onze conversatie gehaald door de jongeman genaamd Daniel, waardoor mijn blik van Caleb naar Daniel ging.

    De komende weken zullen jullie doorbrengen op dit prachtige eiland. Jullie zullen verblijven in een luxe villa en jullie worden dagelijks op dates gestuurd. Vandaag zullen alle kandidaten op date gaan.
    Dorian en Nicole, jullie gaan samen picknicken op het strand.
    Zain en Delaney, jullie gaan samen op een overheerlijke massage date.
    Daniel en Lucia, jullie gaan een korte salsacursus volgen.
    Caleb en Victoria, jullie gaan zwemmen met dolfijnen in de zee.


    Even keek ik weer naar Cal, die geen moeite had met terug grijnzen. "Guess we have to say goodbye," pruilde hij nep, waardoor ik grijnsde en hem een flauwe knipoog schonk.
          Caleb stapte naar Victoria en Zain, daar waar ik ook heen moest. Met een lichte glimlach kwam ik naast Zain en Cal te staan - interessant. "Zain, was geloof ik jij," begon ik met een flirterige twinkeling in m'n ogen. "Massage, klinkt heerlijk niet?" Terwijl ik het zei keek ik vooral naar hem, maar ook even naar Victoria en Cal.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."



    Zain Eduardo Fransesco Cooper
    “Are you always a smartass?"

    "Nope. Sometimes I'm asleep”



    Nog voordat Victoria antwoord kon geven, rinkelde de tablet die naast ons op een tafeltje lag. De jongen, die Daniel heette, las voor wat erop stond. Het vertelde ons dat alle kandidaten op date gingen. Ik was gekoppeld met Delaney en we zouden samen een massage date gaan houden. Massages waren altijd mijn ding, zeker als ik er zelf een mocht geven. Ik had de zachte handen van mijn moeder meegekregen en ik wist hoe ik een vrouw kon verwennen daarmee. Het zou absoluut geen probleem zijn om mijn handen over het lichaam van Delan te laten glijden, ze was werkelijk te mooi voor woorden. Of ze mijn type was, daar was ik nog niet zeker over - maar ik was meer dan bereid om daar achter te komen. Caleb liep met Victoria weg en keek me aan alsof hij Mister Steal Your Girl was. Victoria was prachtig, maar vooralsnog niet mijn vriendin - hij mocht met haar gaan en staan waar hij wilde. Hij hoefde zich niet zo boven de rest te voelen, als het aan mij lag. Ik draaide me naar Delan toe en toverde een glimlach op mijn gezicht.
          'Massage klinkt heerlijk, niet?' vroeg Delan. Ze keek naar mij, maar kon ook haar ogen niet van Caleb afhouden. Ik rolde mijn ogen en besloot om mijn nuchtere, droge persoonlijkheid in de strijd te gooien. Caleb was misschien een charmante man, maar hij had mijn geheime wapen niet: een nuchter karakter Delan en ik liep samen weg - nadat we de rest gedag hadden gezegd. Uiteindelijk kwamen we bij een hutje aan waar twee hoge ligbedden stonden.
          'Ik ben benieuwd naar jouw massagekunsten, Delan' zei ik grijnzend. 'Ik mag je Delan noemen, toch?'

    [ bericht aangepast op 30 maart 2015 - 22:48 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking


    Delaney Genesis Wayne
    "I'm not a bitch, I just speak my mind. I'm not a slut, I just get every guy I want. I''m not a heartbreaker, I just get bored easily. I'm not cocky, I'm confident."


    Caleb liep met Victoria weg, waarop ik mijn volle aandacht aan Zain schonk - alhoewel hij Cal leek na te kijken. Een zucht rolde over m'n lippen, nadat ik met mijn ogen had gerold: jongens. Echter keek Zain kort daarop naar mij, waarop ik hem een warme glimlach terug schonk - volgens mij gingen deze paar dagen uit echt geweldig worden, al zeker met zulke jongens. Ook Zain had net zoals Caleb een aanlokkend lichaam, wat mij niet weerhield het te observeren.
          Uiteindelijk liepen Zain en ik weg en kwamen na een aantal minuutjes in het dikke zand aan het lopen, bij een hutje aan die er erg aanlokkelijk uit zag met die twee ligbedden. "Ik ben benieuwd naar jouw massagekunsten, Delan," zei Zain, waarop ik hem met een grijns aankeek. Hoever zou ik gaan? Dat was de vraag, masseren kon ik wel. "Ik mag je Delan noemen, toch?" Ik grinnikte en likte even over m'n lippen. "Ik zou je gaan slaan als je me Delaney noemt," zei ik nonchalant, voordat ik de bewegingen van Zain volgde - die zich op z'n buik legde op zo'n ligbed.
          "En wat doe jij zo in je leven?" Ik zocht blikconctact, echter verbrak ik die zelf door mijn kimono lassief uit te trekken en die simpel op de grond te laten vallen: de hut was sowieso bevestigd op houten planken.
          Uiteindelijk liep ik op Zain af, waarbij ik over het ligbed heen stapte en ongegeneerd op de kont van hem ging zitten - en nadat ik mijn handen lichtelijk had ingesmeerd met olie van de bak naast me, hem begon te masseren. Langzaam, beginnend bij zijn schouders. "Mhm, je bent geen verkeerd persoon om te masseren," zei ik grijnzend terwijl ik mijn handen in cirkels over zijn gespierde schouders wreef en erg langzaam afging naar zijn onderrug en zo de hele tijd door.
          "Wat brengt jouw eigenlijk hier?" Wist ik met een hese ondertoon te vragen.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2015 - 12:23 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."



    Zain Eduardo Fransesco Cooper
    “Are you always a smartass?"

    "Nope. Sometimes I'm asleep”



    Ik liet mezelf zacht neervallen op het ligbed. Ik droeg al geen t-shirt, omdat ik slechts in een zwembroek aangekomen was. Al mijn spullen waren al naar de villa gebracht, dus daar hoefde ik me geen zorgen om te maken. Toen Delan het kledingstuk dat ze aan had - ik had geen idee hoe het kleedje heette - uittrok, kon ik het niet laten om even naar haar te kijken. Ze hadden de vormen op de goede plek, een lekker gebruinde huid en lange haren. Ik moest een grijns onderdrukken toen ik haar in een bikini zag. Ik probeerde dat zoveel mogelijk voor haar te verbergen - ik wilde immers niet als een viezerik overkomen.
          'Ik ben docent Engels,' begon ik te vertellen. 'Op een middelbare school in San Diego, mijn woonplaats. En jij?
    Delan plaatste zich op mijn kont en liet haar handen over mijn rug glijden. Ik voelde de olie op mijn huid. Genietend sloot ik mijn ogen. Ze begon op mijn schouders en werkte haar weg naar beneden.
          'Wat brengt jou hier eigenlijk?' vroeg ze tenslotte.
          'Nu ik zesentwintig ben, ben ik toch wel toe aan vastigheid in het leven. Het is leuk om vrijgezel te zijn, maar tot op zekere hoogte. De vrouwen in San Diego zijn leuk, maar een nieuwe uitdaging kan nooit kwaad,' zei ik. Ik gaf haar een compliment op haar masseertechnieken, ik genoot er erg van. 'En jij? Waarom ben jij hier?'

    [ bericht aangepast op 31 maart 2015 - 15:22 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    • CALEB 'CAL' DYLAN GRANT •


    • "I love women. Why? Dude, they are women." •


    Zain lijkt mijn blik niet zo te waarderen, ergens heb ik het gevoel dat wij geen vrienden zullen worden. Niet dat ik ermee zit, genieg andere mensen. Toch vind ik het heel amuserend dat Delaney's blik op mij blijft branden, en Zain lijkt dit juist niet leuk te vinden, ha ha. Hij en Delaney lopen weg, over het strand, naar weet ik veel waar. Ik sta nog steeds naast Victoria en ik grijns even cheeky naar haar. Subtiel pak ik haar hand vast en trek haar mee, richting het water. Onze voeten zakken diep weg in het zachte, warme zand en ik bekijk Victoria vanuit mijn ooghoeken. Ze is een mooi meisje, met schattige sproeten en een leuke lach, en ik besluit haar beter te leren kennen op deze date. Je weet wel, als een soort plan B, mocht het tussen mij en Delaney totaal mislukken.
    'Dus,' lach ik en kijk Victoria vriendelijk aan 'wat brengt jou hier? En waar kom je vandaan?' vervolg ik en kijk haar afwachtend aan. Ondertussen leg ik subtiel mijn arm om haar middel en kijk haar plagend aan, terwijl ik haar een klein beetje tegen mij aan druk. Op het strand zie ik al een tent opdoemen met een man in een wetsuit die er onderstaat.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2015 - 13:57 ]


    I just caught the wave in your eyes


    Dorian Kaeleb Braxton
    "I'm not a player, I just like to play."


    Delan, Zain, Daniel, met moeite probeer ik de namen te onthouden terwijl ik de groep rondkijk, maar er komen steeds meer andere bij waardoor ik al snel geen idee meer heb welke naam bij wie hoort. Ergens stelt iemand zich voor als Victoria en Nicole, als ik het goed heb is de linker Nicole, maar ze lijken al zoveel op elkaar dat ik het nu al niet zeker meer weet. Misschien moet ik maar eens beter mijn best gaan doen om de namen te onthouden, maar alle indrukken spelen tegelijkertijd op me in, waardoor het niet gemakkelijk is om me daar op te focussen. Er klinkt een piepje en de jongen - Daniel dacht ik - pakt het tablet van de tafel nadat hij de groep heeft medegedeeld dat we een bericht hebben.

    "Welkom allemaal, De komende weken zullen jullie doorbrengen op dit prachtige eiland. Jullie zullen verblijven in een luxe villa en jullie worden dagelijks op dates gestuurd. Vandaag zullen alle kandidaten op date gaan.

    Dorian en Nicole, jullie gaan samen picknicken op het strand.
    Zain en Delaney, jullie gaan samen op een overheerlijke massage date.
    Daniel en Lucia, jullie gaan een korte salsacursus volgen.
    Caleb en Victoria, jullie gaan zwemmen met dolfijnen in de zee.

    Geniet ervan, want er staat jullie binnenkort een grote verrassing te wachten."


    Mijn mondhoeken krullen omhoog tot een grijns, een picknick met Nicole, dat klinkt niet slecht. Ik kijk het meisje aan - waarvan ik bijna zeker weet dat dat Nicole was en steek mijn hand naar haar uit.
    'Zullen we dan maar eens richting het strand gaan, beauty?' vraag ik met een knipoog.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Delaney Genesis Wayne
    "I'm not a bitch, I just speak my mind. I'm not a slut, I just get every guy I want. I''m not a heartbreaker, I just get bored easily. I'm not cocky, I'm confident."


    Ik ging wat naar achter en zat nu op de bovenbenen van Zain, waar ik langzaam over zijn onderrug masseerde. "Ik ben docent Engels," zei Zain waardoor mijn wenkbrauwen omhoog schoten, hij? Docent? "Op een middelbare school in San Diego, mijn woonplaats. En jij?" Ik keek verwonderd richting zijn gezicht. "Ik wist niet dat docenten zo interessant zijn, misschien moet ik maar weer naar school zijn," grapte ik met een vlotte knipoog, al betwijfelde ik of Zain het zag.
          "Nu ik zesentwintig ben, ben ik toch wel toe aan vastigheid in het leven. Het is leuk om vrijgezel te zijn, maar tot op zekere hoogte. De vrouwen in San Diego zijn leuk, maar een nieuwe uitdaging kan nooit kwaad," zei Zain waarop ik grinnikte.
          Kort daarop gaf hij een compliment. "Mhm, hoe goed zullen de jouwe zijn?" Nadat ik van hem afgeklommen was gaf ik hem een speelse tik op z'n achterwerk, voordat ik me op mijn buik op het ligbed nestelde. "En jij? Waarom ben jij hier?" Ik grijnsde onverstolen en wierp hem een korte blik toe. "Misschien is het eens goed voor mij om die one-nights stands wat te verminderen, de beach boys uit Miami ken ik nu al." Grijnsde ik onschuldig.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2015 - 22:11 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."



    Zain Eduardo Fransesco Cooper
    “Are you always a smartass?"

    "Nope. Sometimes I'm asleep”



          'Ik wist niet dat docenten zo interessant zijn, misschien moet ik maar weer naar school,' grapte Delan. Ik kon een glimlach niet onderdrukken. Ik kon het bijna niet laten om een flauwe opmerking te maken, maar dat deed ik niet. Mijn semi-grappige opmerkingen werden niet altijd gewaardeerd en ik wilde haar niet meteen afschrikken met mijn flauwe humor. Delan klom weer van mijn lichaam af, gaf een korte tik op mijn kont en liet zich neer zakken op het andere massagebed. Grijnzend ging ik recht zitten en stapte op haar af. Ik ging niet boven op haar zitten, dat leek me niet zo'n strak plan. Delan woog niet veel en ik wilde haar tere lichaam het niet aandoen om op haar neer te ploffen. Ik smeerde wat olie op mijn handen en liet mijn handen over haar rug glijden.
          'Vind je het erg?' vroeg ik terwijl ik wat frutselde met haar bikini sluiting. Ik wilde haar niet meteen uitkleden, maar een half-aangeklede rug schoot niet op om te masseren. Voorzichtig trok ik de bikini los en ik liet mijn handen over haar hele rug glijden. Ik begon bij haar schouders en werkte langzaam naar beneden. Ik zorgde ervoor dat ik haar kont niet aanraakte. Af en toe liet ik mijn handen iets naar de zijkant van haar lichaam glijden om haar een beetje te plagen. Massages geven was mijn ding, dus ik was die rare Tablet meer dan dankbaar voor deze date.


    Big girls cry when their hearts are breaking


    Daniel Aiden Welsh


    "Wie is Daniel ?"vroeg een lieve stem waardoor ik opkeek, het meisje - welke vermoedelijk mijn danspartner is- was het meisje die er als laatste bij kwam. Het was een blonde en mooie verschijning wat me deed glimlachen. "De andere koppels waren al richting hun date vertrokken, dus gokken hoefde ze niet meer. "Dat zou ik eens kunnen zijn." zei ik met een lachje. "Daniel dus, aangenaam jij bent dus Lucia?" vroeg ik met een grinnik en bood niet veel daarna mijn arm aan zoals een gentlement hoort te doen. "Mylady, wanna dance?" vroeg ik met een knipoog en speelse grijns. En daarna gingen we richting de plek waar we salsa zouden leren dansen. Zelf kon ik niet echt dansen, wel ik de clubs wat maar zoiets als salsa was nieuw voor me. Ik hield dus wel van een uitdaging en Lucia leek me een leuke danspartner. "Kun jij salsa dansen? " vroeg ik haar nieuwsgierig en bekeek haar even subtiel. Haar blonde haren komen tot haar borst en hebben een lichte slag met zich mee. Haar lippen waren rood gestift en vol van vorm, en haar ogen hadden een blauwachtige kleur. "Van waar ben je afkomstig?" vroeg ik vervolgens om haar beter te leren kennen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    Delaney Genesis Wayne
    "I'm not a bitch, I just speak my mind. I'm not a slut, I just get every guy I want. I''m not a heartbreaker, I just get bored easily. I'm not cocky, I'm confident."


    Zain had duidelijk geglimlacht, waardoor ik me begon af te vragen of hij überhaupt iets zoals sarcasme bezat? Waarschijnlijk wel, maar nu leek hij eerder braaf - alhoewep ik me hem zelfs als docent niet als zo'n brave kon voorstellen.
          Kort daarop zag ik hem bewegen en naar me toe komen. Algauw voelde ik twee grote, mannelijke handen op mijn rug - bezig met mijn sluiting van het bikinitop. "Vind je het erg?" Ik schudde m'n hoofd: ik lag op mijn buik en zou hem na de massage gewoon weer dichtklikken.
          Een genietende kreun rolde over m'n lippen, terwijl ik mijn ogen sloot en heerlijk verwend werd met een massage. Af en toe voelde ik zijn handen in m'n zij, waardoor ik nog meer genoot. "Dit is zo heerlijk," begon ik murmelend. "Zou je me elke ochtend zo wakker kunnen maken?" Uiteindelijk floepte er weer een flauw grapje uit, waardoor ik er snel achteraan vroeg waarvan hij dat kon. "Wat zijn je lievelingsbands?" Ik begon zomaar een gesprek na de vraag van zijn kunsten, alhoewel ik mijn ogen gesloten hield en genietend zuchtte.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."


    Nicole Romanova
    "I may be small, but I will kick your ass when I need too..."


    Langzaam begonnen er gesprekken te ontstaan en ik wou net naar iemand toe lopen als er een toontje klinkt. Ik kijk op en zie de jongen, Daniel volgens mij, naar een tablet lopen. "Hey, we hebben bericht." zei hij opgewekt en ik richtte mijn aandacht even op hem.
    "Welkom allemaal, De komende weken zullen jullie doorbrengen op dit prachtige eiland. Jullie zullen verblijven in een luxe villa en jullie worden dagelijks op dates gestuurd. Vandaag zullen alle kandidaten op date gaan.
    Dorian en Nicole, jullie gaan samen picknicken op het strand.
    Zain en Delaney, jullie gaan samen op een overheerlijke massage date.
    Daniel en Lucia, jullie gaan een korte salsacursus volgen.
    Caleb en Victoria, jullie gaan zwemmen met dolfijnen in de zee.
    Geniet ervan, want er staat jullie binnenkort een grote verrassing te wachten."

    Ik haal mijn wenkbrauw even op en een klein lachje rolt over mijn lippen. Mijn ogen zoeken de jongen op die Dorian moet zijn en ik glimlach als ik hem zie. Niet slecht, zeker niet. 'Zullen we dan maar eens richting het strand gaan, beauty?' vraagt hij terwijl hij zijn hand uitsteekt. Ik neem zijn hand aan en glimlach naar hem. 'Ofcourse handsome.' zeg ik met dezelfde glimlach voor ik naar het strand begin te lopen. 'Dus waar kom jij vandaan?' vraag ik hem ondertussen. Ik laat mijn blik even over de omgeving glijden en knik goedkeurend. 'Ze hebben wel een goede locatie uitgekozen, het is hier prachtig.' mompel ik zachtjes..


    El Diablo.