• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.



    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Assassin schreef:
    Are you kidding me? Terror-Oehoe ontsnapt uit opvang. Natuurlijk.



    Hahaha freedom! :D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cwtch schreef:
    Zo. Vriendenverzoek verstuurd. D:
    Maar hij heeft toch nog 900 andere vrienden, dus zo erg kan ie het dan niet vinden dat ik 'm toevoeg, toch? D:


    haha dat is vast geen probleem


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik haat het als er een gelegenheid om mijn succes in de gezichten van mensen die ik niet mag te wrijven vervalt. Vooral als mijn stomme ex vriendje die me in de steek liet zodra hij over me heen was er zou zijn. En nu heb ik geen excuus meer om niet voor mijn examens te leren. Thanks, Obama.


    i put the fun in funeral

    Het verbaast me hoeveel beter het zo gaat.
    Ik ben blij. ;D
    Maar we zullen zien hoe het komende week gaat.


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Jugendstil schreef:
    (...)

    haha dat is vast geen probleem


    (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    BoromirOfGondor schreef:
    (...)

    what's happened?


    Ah, het is een beetje een lang verhaal, maar in het kort gaan mijn moeder en mijn zusje op vakantie zonder mij en doet dat nogal pijn, want ik voel me behoorlijk buitengesloten door mensen waarvan ik dat wel het minst zou hebben verwacht. Altijd leuk. :') Ik heb al gezegd dat ik me hier erg rot over voel, zij zeiden dat ze het wel begrepen maar dat er sprake was van wat miscommunicatie (waarschijnlijk waar) en nu valt er verder niet zoveel meer te zeggen dus probeer ik te doen alsof ik het allemaal prima vind, want ik wil hun trip niet verpesten. Het vervelende gedeelte is dat ik het niet allemaal prima vind (maar het is ook niet zo dat ze verder nog iets zouden kunnen zeggen of doen om het allemaal magisch op te lossen, dus tja, ik zie er geen punt in nog moeilijk te doen tegenover hen) en dat daardoor wat verder heel onschuldige dingen opeens heel hard kunnen aankomen, terwijl ik best weet dat het niet zo bedoeld werd.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ah, het is een beetje een lang verhaal, maar in het kort gaan mijn moeder en mijn zusje op vakantie zonder mij en doet dat nogal pijn, want ik voel me behoorlijk buitengesloten door mensen waarvan ik dat wel het minst zou hebben verwacht. Altijd leuk. :') Ik heb al gezegd dat ik me hier erg rot over voel, zij zeiden dat ze het wel begrepen maar dat er sprake was van wat miscommunicatie (waarschijnlijk waar) en nu valt er verder niet zoveel meer te zeggen dus probeer ik te doen alsof ik het allemaal prima vind, want ik wil hun trip niet verpesten. Het vervelende gedeelte is dat ik het niet allemaal prima vind (maar het is ook niet zo dat ze verder nog iets zouden kunnen zeggen of doen om het allemaal magisch op te lossen, dus tja, ik zie er geen punt in nog moeilijk te doen tegenover hen) en dat daardoor wat verder heel onschuldige dingen opeens heel hard kunnen aankomen, terwijl ik best weet dat het niet zo bedoeld werd.


    Ik kan begrijpen dat je dat niet leuk vind, zou er zelf ook niet echt blij van worden.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Square schreef:
    (...)

    Ah, het is een beetje een lang verhaal, maar in het kort gaan mijn moeder en mijn zusje op vakantie zonder mij en doet dat nogal pijn, want ik voel me behoorlijk buitengesloten door mensen waarvan ik dat wel het minst zou hebben verwacht. Altijd leuk. :') Ik heb al gezegd dat ik me hier erg rot over voel, zij zeiden dat ze het wel begrepen maar dat er sprake was van wat miscommunicatie (waarschijnlijk waar) en nu valt er verder niet zoveel meer te zeggen dus probeer ik te doen alsof ik het allemaal prima vind, want ik wil hun trip niet verpesten. Het vervelende gedeelte is dat ik het niet allemaal prima vind (maar het is ook niet zo dat ze verder nog iets zouden kunnen zeggen of doen om het allemaal magisch op te lossen, dus tja, ik zie er geen punt in nog moeilijk te doen tegenover hen) en dat daardoor wat verder heel onschuldige dingen opeens heel hard kunnen aankomen, terwijl ik best weet dat het niet zo bedoeld werd.


    Oh wauw, das behoorlijk lullig idd. :/
    Wel logisch dat je je dan zo voelt, hoewel dr niet echt wat aan gedaan kan worden..
    *HUGGIE! <3*

    and maybe this will cheer you up? c:




    OTOFT: Ik ben hier veelste blij om. Wtf. Stom persoon die ik ben. Tis maar facebook.. But stil. :'D
    Ik spoor niet. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Een aflevering BL maakt me weer aan het lachen. Niet dat ik niet blij was, maar nu ben ik nog vrolijker.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Oke mooi dat hij ook uit The Voice ligt, vervelend rotjong op school. :'D


    wat was dit ookalweer

    Meh, ik heb echt nergens zin in...


    Your make-up is terrible

    Waarom gaat iedereen opeens naar bed als ik piano ga oefenen? :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Square schreef:
    (...)

    Ah, het is een beetje een lang verhaal, maar in het kort gaan mijn moeder en mijn zusje op vakantie zonder mij en doet dat nogal pijn, want ik voel me behoorlijk buitengesloten door mensen waarvan ik dat wel het minst zou hebben verwacht. Altijd leuk. :') Ik heb al gezegd dat ik me hier erg rot over voel, zij zeiden dat ze het wel begrepen maar dat er sprake was van wat miscommunicatie (waarschijnlijk waar) en nu valt er verder niet zoveel meer te zeggen dus probeer ik te doen alsof ik het allemaal prima vind, want ik wil hun trip niet verpesten. Het vervelende gedeelte is dat ik het niet allemaal prima vind (maar het is ook niet zo dat ze verder nog iets zouden kunnen zeggen of doen om het allemaal magisch op te lossen, dus tja, ik zie er geen punt in nog moeilijk te doen tegenover hen) en dat daardoor wat verder heel onschuldige dingen opeens heel hard kunnen aankomen, terwijl ik best weet dat het niet zo bedoeld werd.


    Aw, dat is echt heel rot idd!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Jugendstil schreef:
    (...)

    Ik kan begrijpen dat je dat niet leuk vind, zou er zelf ook niet echt blij van worden.

    Cwtch schreef:
    (...)

    Oh wauw, das behoorlijk lullig idd. :/
    Wel logisch dat je je dan zo voelt, hoewel dr niet echt wat aan gedaan kan worden..
    *HUGGIE! <3*

    and maybe this will cheer you up? c:




    OTOFT: Ik ben hier veelste blij om. Wtf. Stom persoon die ik ben. Tis maar facebook.. But stil. :'D
    Ik spoor niet. x)

    BoromirOfGondor schreef:
    (...)

    Aw, dat is echt heel rot idd!


    Bedankt. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Die aflevering raakt me elke keer weer, ik zit er toch elke keer weer om te janken...


    Your make-up is terrible