• • Sangster Paradise •




    Welkom Thomas Sangster-fans!
    Er waren nog geen topics over Thomas Sangster en het leek me wel leuk om een plek te hebben
    waar je met z'n allen kan praten over dit geweldige onderwerp! Ik stel jullie dus graag voor aan dit gezellige plekje waar je over deze geweldige acteur kan praten, waar je al je gefangirl kwijt kan en waar je vooral alles kan posten, wat je maar wilt, over Mister Thomas Sangster ^^






    Sangster Gangsters
    Dobrien • Rani •
    Dylazing • Sylvie •
    vonKrolock
    Conaway
    Aranyhid • Noa
    EgoTerreo • Wendy •
    Crucifix • Marie
    Wolfstar • Lisa •
    Poulter • Ness •
    THOMAS_SANGSTER • Aléande •
    Ainigma • Savannah •
    Beckmann • Kim •
    Stelmaria • Marthe •
    hotchwinster • Kayleigh •
    Dysphoria • Glenn •
    Littlefinger • Noa •
    Tywin • Leah •
    DeIevingne • Ilona •


    Films
    The Maze Runner (2014)
    Death of a Superhero (2011)
    Nowhere Boy (2010) - Paul McCartney
    Pinocchio (2008)
    The Fence (2007)
    The Last Legion (2007)
    Tristan + Isolde (2006)
    Nanny McPhee (2005)
    Feather Boy (2004)
    Love Actually (2003)
    Ultimate Force (2003)
    Entrusted (2003)
    Hitler: The Rise of Evil (2003)
    London's Burning (2002)
    Mrs Meitlemeihr (2002)
    Bobbie's Girl (2002)
    Stig of the Dumb (2002)
    Station Jim (2001)
    The Miracle of the Cards (2001)

    Series
    Game of Thrones (2013)
    Phineas and Ferb (2007)
    Doctor Who (2007)

    Hou het gezellig, dus geen ruzie maken en zo.
    Naamsveranderingen doorgeven in het rood of vet.
    Spoilers onder een spoilerknop.
    Laatste reactie opent nieuw topic.

    [ bericht aangepast op 15 april 2015 - 21:04 ]


    16 - 09 - '17

    Florrie schreef:
    (...)

    Welke Tyler? Die dat Scott speelt of die dat Derek speelt? We zitten hier nu wel over andere dingen bezig dan Thomas, haha.


    De Tyler die Scott speelt, hoewel de andere Tyler er ook knap uit ziet.


    Physics is awesome

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Sterek is best ^^


    Stiles en Derek? Hoe bedoel je dat? Als een bromance of gewoon vrienden?


    Physics is awesome

    Beckmann schreef:
    (...)

    Stiles en Derek? Hoe bedoel je dat? Als een bromance of gewoon vrienden?


    (Non exsisting) bromance between Stiles and Derek


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    (Non exsisting) bromance between Stiles and Derek


    Oké...

    In een van de afleveringen die ik net keek, vroeg Stiles wel aan Scott of hij aantrekkelijk was voor homo's. En ik had echt zoiets van, je beste vriend ziet een meisje wel zitten, waarom vraag je dat aan hem?


    Physics is awesome

    Ik kende Thomas eigenlijk van Nanny Mcphee, maar in de film vond ik hem echt een rot joch en bij deze neem ik die gruwelijke woorden terug. Toen heb ik hem herontmoet in The maze Runner en toen vond ik hem geweldig ^^ Ik vind hem overal geweldig ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Dobrien schreef:
    Ik kende Thomas eigenlijk van Nanny Mcphee, maar in de film vond ik hem echt een rot joch en bij deze neem ik die gruwelijke woorden terug. Toen heb ik hem herontmoet in The maze Runner en toen vond ik hem geweldig ^^ Ik vind hem overal geweldig ^^

    Ik wou The Maze Runner eerst niet eens gaan kijken, maar mijn pa had hem gedownload (hij doet altijd de populairste films automatisch downloaden) en toen dacht ik; ach, whatever ik ga hem gewoon kijken. En daar ben ik echt blij om haha.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 20:29 ]


    "Feet on ground, you’ll come round, And be human again."

    Dobrien schreef:
    Ik kende Thomas eigenlijk van Nanny Mcphee, maar in de film vond ik hem echt een rot joch en bij deze neem ik die gruwelijke woorden terug. Toen heb ik hem herontmoet in The maze Runner en toen vond ik hem geweldig ^^ Ik vind hem overal geweldig ^^


    (N)


    help

    hotchwinster schreef:
    (...)
    Ik wou The Maze Runner eerst niet eens gaan kijken, maar mijn pa had hem gedownload (hij doet altijd de populairste films automatisch downloaden) en toen dacht ik; ach, whatever ik ga hem gewoon kijken. En daar ben ik echt blij om haha.


    Ik wist dat Dylan erin speelde en ook al kende ik hem toen nog niet zo goed, toch wilde ik hem zien. Ook omdat het verhaal me erg aansprak. Ik heb zeker ook geen spijt dat ik naar de bios ben gegaan ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Stelmaria schreef:
    (...)

    (N)


    Ik zie een N tussen twee haakjes :'$


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ik zei altijd dat ik TMR wou kijken, maar ik nam er nooit de moeite voor. Tot mijn broertje op een dag kwam en zei 'en vandaag gaan we hem kijken' sindien heb in hem al meerdere keren gekeken. Hahaha. ^^


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Kampl schreef:
    Ik zei altijd dat ik TMR wou kijken, maar ik nam er nooit de moeite voor. Tot mijn broertje op een dag kwam en zei 'en vandaag gaan we hem kijken' sindien heb in hem al meerdere keren gekeken. Hahaha. ^^


    Zo hoort het, haha


    16 - 09 - '17

    Ik heb hem al z'n 4 keer gezien denk ik. Ik ben te obsessed :'$


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Dobrien schreef:
    Ik heb hem al z'n 4 keer gezien denk ik. Ik ben te obsessed :'$


    *high five*


    16 - 09 - '17


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ik zou hem wel vaker willen kijken, maar ik heb al moeite met het 'eens per week een Thomas film' gebeuren. :')


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'