• Halloooo allemaal,

    Ik ben nu al een tijdje bezig met mijn eindexamen gala, wel of niet gaan? Korte of lange jurk? Wat voor een vervoer? Met wie ga ik? Allemaal dat soort dingen. Nu dacht ik dat ik vast niet de enige ben die binnenkort wellicht naar het gala gaat en dus maak ik dit topic, waarin je allerlei dingen kan neergooien over je gala en elkaars mening kan vragen. Want wie kan jou nou beter helepn dan wij objectieve quizleter?:Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    Bij mijn eigen gala had ik een kort, simpel jurkje aan. Ik ben gewoon gegaan omdat mijn klasgenoten ook gingen en ik werd gewoon gebracht en gehaald door mijn ouders.


    16 - 09 - '17

    Florrie schreef:
    Bij mijn eigen gala had ik een kort, simpel jurkje aan. Ik ben gewoon gegaan omdat mijn klasgenoten ook gingen en ik werd gewoon gebracht en gehaald door mijn ouders.


    Hmmm ja, ik wil alleen gaan als mijn beste vriendin van buiten school met me mee gaat, dan vermaak ik me tenminste nog een beetje want de mensen op school vind ik niet onaardig, maar zij is de enigste die me begrijpt.=') Ik denk er dus ook over na of ik dat geld niet beter kan uitgeven aan een dagje primark en uiteten met haar want dat staat op de planning.='D And no, I am not gay.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Hmmm ja, ik wil alleen gaan als mijn beste vriendin van buiten school met me mee gaat, dan vermaak ik me tenminste nog een beetje want de mensen op school vind ik niet onaardig, maar zij is de enigste die me begrijpt.=') Ik denk er dus ook over na of ik dat geld niet beter kan uitgeven aan een dagje primark en uiteten met haar want dat staat op de planning.='D And no, I am not gay.


    Begrijpelijk. Bij ons ging sowieso iedereen, ook al had ik niet echt een band met de andere klassen, het was wel fijn op zich.


    16 - 09 - '17

    Florrie schreef:
    (...)

    Begrijpelijk. Bij ons ging sowieso iedereen, ook al had ik niet echt een band met de andere klassen, het was wel fijn op zich.


    Hmmm ja, maar ik moet alles zelf betalen omdat ik al naar Amerika ben geweest pas.='D Sowieso zou ik toch alleen met haar praten zo'n beetje want dansen doe ik dus echt niet haha.='D Maar ik zou wel een lange jurk aandoen en mijn haren wou ik in een roos laten maken door een meisje dat in mijn basketbal team zit.=3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Hmmm ja, maar ik moet alles zelf betalen omdat ik al naar Amerika ben geweest pas.='D Sowieso zou ik toch alleen met haar praten zo'n beetje want dansen doe ik dus echt niet haha.='D Maar ik zou wel een lange jurk aandoen en mijn haren wou ik in een roos laten maken door een meisje dat in mijn basketbal team zit.=3


    Ah zo. Nja, ik heb ook niet veel gedaan op het galabal hoor, haha.


    16 - 09 - '17

    Florrie schreef:
    (...)

    Ah zo. Nja, ik heb ook niet veel gedaan op het galabal hoor, haha.


    Dat bedoel ik dus, veel geld uitgeven aan niks doen.='D Heb je een foto van jou jurk?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Dat bedoel ik dus, veel geld uitgeven aan niks doen.='D Heb je een foto van jou jurk?


    Ja, van wanneer ik hem aan heb op het gala. Maar die ga ik niet delen hier, sorry.


    16 - 09 - '17

    Ik had een simpel jurkje, zwart.

    De auto was van buurtzorg, versiert met ballonnen en VIP lint xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Florrie schreef:
    (...)

    Ja, van wanneer ik hem aan heb op het gala. Maar die ga ik niet delen hier, sorry.


    Kan je je hoofd ofzo er dan niet afknippen?='D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Kan je je hoofd ofzo er dan niet afknippen?='D


    Nee, haha


    16 - 09 - '17

    Ik was met drie (vroegere :'D) vriendinnen in een oldtimer gegaan, en ik droeg deze zwarte jurk (dit ben ik niet zelf):


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ga mijn jurk aandoen van mijn kerstgala. Ik heb wel zin in het examenfeest, maar ik kom meer voor het eten :Y)


    Seasons will change, but I shall remain

    Florrie schreef:
    (...)

    Nee, haha


    Nawh.:(


    You were born original, don't die as a copy.

    Kingslayers schreef:
    Ik was met drie (vroegere :'D) vriendinnen in een oldtimer gegaan, en ik droeg deze zwarte jurk (dit ben ik niet zelf):



    OLDTIMER.<3


    You were born original, don't die as a copy.

    Serenata schreef:
    Ik ga mijn jurk aandoen van mijn kerstgala. Ik heb wel zin in het examenfeest, maar ik kom meer voor het eten :Y)


    En hoe ziet die jurk eruit?:Y) hahaha geweldig, alleen voor het eten.x)


    You were born original, don't die as a copy.