• Halloooo allemaal,

    Ik ben nu al een tijdje bezig met mijn eindexamen gala, wel of niet gaan? Korte of lange jurk? Wat voor een vervoer? Met wie ga ik? Allemaal dat soort dingen. Nu dacht ik dat ik vast niet de enige ben die binnenkort wellicht naar het gala gaat en dus maak ik dit topic, waarin je allerlei dingen kan neergooien over je gala en elkaars mening kan vragen. Want wie kan jou nou beter helepn dan wij objectieve quizleter?:Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Nawh.:(


    Anders pb ik je wel.


    16 - 09 - '17

    SPECS schreef:
    (...)

    En hoe ziet die jurk eruit?:Y) hahaha geweldig, alleen voor het eten.x)

    Mijn jurkje:

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 20:25 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik was met mijn toenmalige vriendje en gewoon op de fiets ;D.
    Ik had verder niet veel moeite gedaan voor mijn kleding, gewoon een kort, leuk jurkje. Volgens mij was hij donkerblauw. Het was toch een avond met veel zuipen en dansen, dus niemand had echt heel erg zijn best gedaan. Wel was iedereen er, dus dat was leuk (:


    I am an idiot, I move.

    Florrie schreef:
    (...)

    Anders pb ik je wel.


    Deal, you are pretty!:Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb niet echt een gala, maar wel een super awesome kooroptreden met het schoolkoor ergens half april, dus dat telt ook, vind ik. :Y)
    Het enige probleem is mijn haar, omdat er laatst twee derde vanaf is gegaan. Het komt nu tot iets over mijn schouders en ik weet eerlijk gezegd niet wat ik ermee aan moet. Het is zo'n speciale gelegenheid, dus ik wil wel graag iets anders ermee dan gewoon.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Credo schreef:
    Ik heb niet echt een gala, maar wel een super awesome kooroptreden met het schoolkoor ergens half april, dus dat telt ook, vind ik. :Y)
    Het enige probleem is mijn haar, omdat er laatst twee derde vanaf is gegaan. Het komt nu tot iets over mijn schouders en ik weet eerlijk gezegd niet wat ik ermee aan moet. Het is zo'n speciale gelegenheid, dus ik wil wel graag iets anders ermee dan gewoon.


    Daarom laat ik mijn haren ook nog even er aan zitten.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Deal, you are pretty!:Y)


    Thank you ;$


    16 - 09 - '17

    Florrie schreef:
    (...)

    Thank you ;$


    No problem!=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Dit is trouwens mijn jurkje! (:



    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Credo schreef:
    Dit is trouwens mijn jurkje! (:




    Die is wel mooi voor het koor!(: Moet ook niet te zijn eh.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik droeg gewoon een comfortabel jurkje met sneakers :') hakken toen ik uit de auto stapte
    En ik werd samen met een vriendin in een heel oude brandweer auto gebracht; de Dodge Beep


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Jeetje, is het alweer bijna zo ver? Mijn eindexamen gala is inmiddels alweer bijna twee jaar geleden dus.. mooie tijd. (:


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    SPECS schreef:
    (...)

    Die is wel mooi voor het koor!(: Moet ook niet te zijn eh.='D

    Bedankt. c: Het klopt wel dat hij iets chiquer is dan normaal voor een kooroptreden, maar het is het afscheidsconcert van de dirigent van het schoolkoor. En het wordt in het Concertgebouw in Amsterdam gehouden. Ik kijk er al een heel jaar naar uit en kan het eigenlijk nog steeds niet geloven, haha.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Ik heb wel een aantal foto's van mijn jurk, haar en auto:Y) Het was vorig jaar.

    Haar en make-up



    Jurk (hij is nog iets korter gemaakt, zodat ik kon lopen, haha. Mijn moeder had hem zelf gemaakt.)



    Auto



    Persoonlijk ben ik voor lang gegaan, omdat dat écht een galajurk is. Heel specifiek: lang en geen mauwen. ;D Je kunt zeggen dat ik traditioneel ben. Maar het moet ook bij je passen hoor. Mijn oudste zus kan geen lange jurken hebben, omdat ze zelf al lange benen heeft. ^^

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 22:56 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn gala is alweer 4 jaar geleden :') Maar bij ons op school was dat echt een grote happening tot vorig jaar, toen de alcoholregeling omhoog ging, is het feest er niet beter op geworden, en dit jaar is er helemaal geen feest, alleen een rondje rijden in je auto, helemaal opgetut, en dan geen feest. Maargoed, daar ging t niet over :')

    Ik had een paarse jurk aan, tot op de knie(:
    Voor t idee heb ik een foto wat geknipt, zodat je kunt zien hoe ie uit zag(: In het midden zitten trouwens wat kleine steentjes, maar die zie je op de foto niet goed. En de achterkant was zo geveterd, wat je bij veel jurken ziet.


    Inspiration can hit you any time