• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:22 ]

    Honden! Dit is mijn exemplaar:



    En verder vind ik geiten en luiaarden helemaal geweldig.


    Tell me about it, stud.

    Flashing schreef:
    Uilen, wolven, ratten, muizen, slangen, katten en andere reptielen zoals skinks, gekko's, baardagamen etc.


    Het enige dier uit mijn eigen lijstje dat ik nog nooit vast heb gehouden zijn uilen, ik hoop echt dat ik deze ooit vast ga kunnen houden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flashing schreef:
    (...)

    Het enige dier uit mijn eigen lijstje dat ik nog nooit vast heb gehouden zijn uilen, ik hoop echt dat ik deze ooit vast ga kunnen houden.


    Ik wel, omgf het zijn echt lieve dieren :3

    Pfft, ehm, katten! Die zoiezo, ik vind het zulke lieve beestjes. Ik ben echt een kattenmens :3 En slangen, kikkers en vleermuizen. Damn, I like those animals.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Koeien! Iedereen verklaart me voor gek maar ik vind ze geweldig! En olifanten trouwens.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Flashing schreef:
    (...)

    Het enige dier uit mijn eigen lijstje dat ik nog nooit vast heb gehouden zijn uilen, ik hoop echt dat ik deze ooit vast ga kunnen houden.


    WolfieBlackfire schreef:
    (...)

    Ik wel, omgf het zijn echt lieve dieren :3


    Ik ook! Vriendin van me is helemaal gek van uilen en gezien een andere vriendin weer bij een vogelopvang heeft stage gelopen kende ze iemand die zijn eigen roofvogel bedrijfje had, zo hebben we voor haar verjaardag een uilen meet & greet geregeld! Super awesome en heel veel soorten uilen vast mogen houden en ze zelfs gevoerd + laten vliegen + opvangen na hun vlucht.


    Mocht je zoiets in het echt willen doen, kijk eens bij http://www.roofvogelboerderij.nl/, hele leuke workshops.. wil zelf ook nog daar graag een meet&great met de zee arend doen, heb ze mogen zien daar en damn, wat een beest. Zo mooi


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Vlinders c: sinds the butterfly project en de nieuwe vlindertuin in Blijdorp ben ik helemaal gek op die dingen.



    Look at 'em pretty little fuckers


    Spinning around, I'm weightless.

    Katten.


    oh darling

    Flashing schreef:
    (...)

    Het enige dier uit mijn eigen lijstje dat ik nog nooit vast heb gehouden zijn uilen, ik hoop echt dat ik deze ooit vast ga kunnen houden.

    Heb je een wolf vastgehouden? :o


    Every villain is a hero in his own mind.

    Deadshot schreef:
    (...)
    Heb je een wolf vastgehouden? :o

    Oh nee, ik heb die over het hoofd gezien. Alles behalve een wolf en een uil ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cheetah, axolotl en de sneeuwpanter.
    Waarom? Wel, ik vind het gewoon prachtige en fascinerende dieren.
    O ja, en pinguïnbaby's, ratjes, chinchilla's of kleine eendjes. Daar kan ik echt niet aan weerstaan.







    Dan krijg ik zin om ze te knuffelen :')

    [ bericht aangepast op 12 april 2015 - 11:06 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Cavia's! En egels! En honden. En badeendjes en zo ongeveer alles wat klein en pluizig is. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Killer Whale. (:


    [ bericht aangepast op 5 april 2015 - 23:11 ]


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Ik denk toch wel paarden en honden ;3


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik denk dat de lynx en het vogelbekdier toch wel mijn favoriete dieren zijn (: Omdat ze gewoon awesome zijn. Vooral het vogelbekdier, die vind ik heel speciaal.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.