• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 15:21 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Assassin schreef:
    Ik heb geen zin in mensen, ik vind mensen vervelend en irriteer me toch alleen aan ze. D: Waarom onderga ik al dat sociale contact ook alweer? Bleh, ik wil gewoon al het contact met iedereen verbreken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Assassin schreef:
    Ik heb geen zin in mensen, ik vind mensen vervelend en irriteer me toch alleen aan ze. D: Waarom onderga ik al dat sociale contact ook alweer? Bleh, ik wil gewoon al het contact met iedereen verbreken.


    This.


    26 - 02 - '16

    Wat een onzin.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Nou heel gezellig vandaag. Not.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Blergh.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik word hier niet blij van.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat een gezeur weer en krijg ik nog tijd voor mezelf ook?


    16 - 09 - '17

    Mannen zijn allemaal klootzakken.


    Ik voel me niet goed, lichamelijk en geestelijk. Het eerste ik heb barstende koppijn aan één kant van me gezicht . Mijn oor en wang doen ook al aan die kant pijn. Ook is er aan die kant een snee van een tak ontstaan die echt nog bloed en pijn doet.
    Geestelijke ik vind mensen zo irritant. Iedereen zeurt aan mijn hoofd dat ik moet leren, maar ik weet al haast alles over het onderwerp. Het is geschiedenis en het gaat over de tachtig jarige oorlog. Iets wat we uitgebreid hebben gehad.
    En o ja ik kreeg een plastic zwaard in mijn oog door mijn broertje. Dat wordt een blauw oog.


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Anders luister je of zo...

    //

    Suck it up.

    Pssh. Als ik het internet gebruik om het feit onder ogen te komen dat ik niets interessants of nuttigs met mijn leven doe, mag het internet wel iets interessanter en nuttiger overkomen. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    I have this whole letter written. Waiting to be send. But what if this is exactly how you want it? Who am I to disturb your very own decision.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik wil ook iemand die spontaan foto's met mij neemt. Het klinkt heel kinderachtig, maar die kleine dingetjes mis ik echt :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mendez schreef:
    Ik wil ook iemand die spontaan foto's met mij neemt. Het klinkt heel kinderachtig, maar die kleine dingetjes mis ik echt :/


    Same bruh. Spontane foto's zijn ook altijd mooier dan selfies.


    kindness is never a burden.

    Vandaag is echt zo'n depressieve baaldag. Blergh.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it