• Hooi! (:


    Ik zag dat er nog geen topic over was, dus besloot ik om de eerste te zijn! ^^

    Natuurlijk heeft iedereen wel door gehad dat het gisteren 1april was, nietwaar?
    Dus nu vroeg ik me af hoe jullie 1april was. Hebben jullie veel grappen uitgehaald met anderen of ben je juist zelf heel veel in de maling genomen? Plaats al je verhalen over die bijzondere dag dat het gisteren was hier! (:

    Mijn 1april was niet heel erg bijzonder. Er werd niet aan gedaan. Maar toch heb ik me kostelijk vermaakt door mee te doen met de 1april grap van Nikki hier op Quizlet! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik was (en ben) ziek, dus 1 april hield dit jaar niet heel veel in


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Ik was (en ben) ziek, dus 1 april hield dit jaar niet heel veel in


    N'aaahww beterschap!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mijn mening over de grappen op 1 april:

    [ bericht aangepast op 2 april 2015 - 16:09 ]


    26 - 02 - '16

    Square schreef:
    (...)

    Zie dit topic. Normaal gesproken is mijn profielfoto altijd een geel vierkant. ^^


    Nooooo ik zie dat nu pas!
    Jemig gisterenavond was ik ook niet erg wakker!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik was les aan het geven in de brugklas. Ik was net iets aan het uitleggen. Er werd een muziekje aangezet en ze gingen met z'n allen de vogeltjesdans doen. Dat was wel grappig, omdat het zo onschuldig ws. :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb mijn broertje wijsgemaakt dat de Nederlandse regering ruzie had met Coca Cola omdat ze erachter gekomen dat Coca Cola belasting ontdook en er daarom per direct geen cola meer verkocht mocht worden in Nederland. Hij schrok zich een hoedje en is meteen de hele krant gaan uitpluizen, totdat mijn vader hem heel droog vroeg welke dag het ook alweer was. Ik kwam echt niet meer bij :'D


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Ugh, d'r was zo'n misselijke grap over dat de Silmarillion verfilmt zou worden. Ik geloofde het serieus! Mweh, mijn droom viel in duigen ^^
    Voor de rest waren er wel grappige dingen op Facebook verschenen, maar dit jaar hadden de docenten geen grap uitgehaald op school helaas...

    LakeTown schreef:
    Ugh, d'r was zo'n misselijke grap over dat de Silmarillion verfilmt zou worden. Ik geloofde het serieus! Mweh, mijn droom viel in duigen ^^
    Voor de rest waren er wel grappige dingen op Facebook verschenen, maar dit jaar hadden de docenten geen grap uitgehaald op school helaas...

    Dat zeggen ze serieus al drie jaar op 1 april :')


    Every villain is a hero in his own mind.